Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 17-07-22 kl 09:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn fra senga. Kom hjem fra bobiltur i natt, så resten av familien sover. 3 av dem på mitt rom. Dvs at hvis jeg står opp vekker jeg alle. Så da ligger jeg litt til.
Postet 17-07-22 kl 09:45 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg nyter stillheten i hjemmet mens barna fortsatt sover, og har hatt aktivt hjemmekontor i et par timer. No rest for the wicked.
Postet 17-07-22 kl 10:53 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi kom oss til Volda i går. Fire kjørte bil og en buss. Nesten 6 m ungdom i baksetet er trangt for en biltur på mange timer. Nå lufter svigerfar mannen (tror de går tur oppover fjellsida, kanskje). Det er bra, for mannen var rastløs. Jeg planlegger å stå opp straks.
Postet 17-07-22 kl 11:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pakking og rydding.
Og så måtte jeg flire når jeg gikk til butikken i går kveld og kom på atklærne var fra forrige årtusen.
Postet 17-07-22 kl 12:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
10 grader og regn på dag nummer 10000 denne sommeren. Googler til øyet blir vått og tørt en 3-5 dagers tur. Foreløpig leder sørlandet og østlandet. Hva finne på er en annen sak. Det var enklere med en 5-åring enn en snart 15-åring, gitt.
Postet 17-07-22 kl 12:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Godt hjemmekontor, Mave! Skal straks ut på jobb! Regner med vi ses 21.?
Postet 17-07-22 kl 12:25 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Hjemme med lett feber og tett nese. Regner gjør det. Litt jobbing - så håper jeg formrn kommer seg til i morgen!
Postet 17-07-22 kl 12:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi bør begynne å pakke. I morgen starter årets roadtrip opp til mamma. Med bil med mindre bagasjerom må vi ta redusere på pikkpakket og ta med bare det aller nødvendigste.
Postet 17-07-22 kl 12:55 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God formiddag. Her ryddes og styres det litt for å kunne ha en litt avslappende ferie. Måtte inn å sjekke samordnet opptak og jaggu hadde jeg ikke kommet inn på studier gitt.
Postet 17-07-22 kl 14:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trodde ikke opptaket ble gjort før 20.7? Grattis med plass, Frøy!

Forkjølet, men negativ test. Sitter på terrassen og losbåten gikk akkurat forbi. Speider etter emiren fra Qatar i yachten sin som ankom sent i går.
Postet 17-07-22 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Siste feriedag her. Rolig liv akkompagnert av regnvær og noen som spiller Fortnite i kjelleren. Sparer tur til barna er borte, i kveld.
Postet 17-07-22 kl 15:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk, millact. Jeg trodde heller ikke det, men når jeg var inne å sjekket så lå det der. Er nytt studietilbud uten tidligere poenggrenser så jeg har vært veldig usikker, men deg gikk med ok margin.
Postet 17-07-22 kl 15:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Huska jeg alt? Neida. Men det jeg glemte var ikke prekært.
Postet 17-07-22 kl 20:00 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no