Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 10-08-22 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret!
I dag håper jeg på sol og fint vær, så jeg kan ta lunsjen ute.
Postet 10-08-22 kl 08:37 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! I dag er det produksjonsdag på jobb.

Ettermiddagen bør nok tilbringes mest mulig ute, og helst i nærheten av vann, ser jeg av værmeldingen.
Postet 10-08-22 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ser ingen grunn til å tilbringe noe ettermiddag ved noe vann. Jeg har dusjet i dag, og dessuten har asfalten utenfor nettopp tørket.
Sovet utrolig dårlig hittil denne uken, må være oppstart etter ferie som gjør det? Nuvel, heldagsmøte straks…
Postet 10-08-22 kl 09:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Morgen.
Kommet meg på jobb. Legetime på slutten av dagen.
Postet 10-08-22 kl 09:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har også kommet meg på jobb. Tok en litt rolig morgen og det var deilig.

I dag er målet å være supereffektiv slik at jeg kan avspasere med god samvittighet i morgen.
Postet 10-08-22 kl 09:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og pakker i flytteesker. Torsdag og fredag bygger de om på kontoret, så neste uke har vi nye plasser med nye kolleger rundt oss.

Ikke jeg da. På mandag er jeg i London og gleder meg til Coldplay-konsert på tirsdag.
Postet 10-08-22 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På hjemmekontoret jeg også. Startet dagen med å lage fiskegrateng. Foreløpig ikke noe sol her, men det er meldt knallvær i dag, så vi får smøre oss med tålmodighet.

Kjekt med Coldplay-konsert Tjorven, det kunne jeg også tenkt meg.
Postet 10-08-22 kl 09:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor her også.
Deilig!
Åh, Coldplay konsert kunne jeg også tenke meg. God tur, Tjorven!
Her har det meldt knallvær i dag med temperaturer opp mot 30 grader. Så må vel nyte sommerdagen på et vi i dag tenker jeg.
Postet 10-08-22 kl 09:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har faktisk vært på Coldplay på Wembley to ganger før, og det er helt magisk. Min og mannens aller første date var på Coldplay-konsert i Spektrum, så vi har et litt spesielt forhold til konserter med dem.
Postet 10-08-22 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Siste feriedag i dag. Kjenner ingenting til den vanlige «det skal bli godt å komme i gang»-piffen.
Postet 10-08-22 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ferie og slaraffenliv i sofa. 10-åringen og jeg var på gjørmebad/fjelltur i går kveld, vi føler det er dagen derpå
Har ingen planer for dagen, men eldste har minst åtte (planer), og guttene snakker om å oppsøke venner. Så da blir det kanskje et gjørmebad alene, i løpet av dagen..
Postet 10-08-22 kl 10:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Slurp, sitter her og drikker smoothie. Dattera i huset har fått helt dilla, og da drypper det litt på meg også.
Postet 10-08-22 kl 10:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Bokstavelig talt, Sissel?

Jeg har fri i dag og veksler mellom litt sårt tiltrengt husarbeid, litt forberedelseslytting til Øya og ganske mye avslapping.
Postet 10-08-22 kl 13:16 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, mellom teltkontor i går og hyttekontor resten av uka. Blir tøft å gå i gang med campuskontor hver dag i neste uke...

Jeg har forøvrig oppdaget at det er veldig ungt og hippt å være opptatt av kontorfleksibilitet. Det er visstnok et kjennetegn ved Generasjon Z at dette med fleksibilitet ifht arbeidssted er en dealbreaker i jobbforhandlinger, mens det er mindre avgjørende for eldre generasjoner. Så jeg er nok veldig ung inni meg.
Postet 10-08-22 kl 13:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Har vært på torgkonsert med Emil Kárlsen – nytt bekjentskap, kan anbefales.

(Jeg bruker ordet torgkonsert metaforisk, siden drittværet gjorde at den var flytta fra torget og inn i biblioteket. Ikke mye sommer her jeg bor, gitt ...)
Postet 10-08-22 kl 15:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann. Jeg sto opp kl 0430 og fulgte min yngste sønn til Gardermoen, han skulle ut i verden på egen hånd visstnok. (På besøk til en venn i Nederland, er i hvertfall den offisielle historien, og om den er en hoax er den utmerket utført, så da klarer’n seg sikkert uansett.)

Den ekskursjonen ble litt i overkant med offkom, så siden da har jeg stort sett ligget ganske rolig-ish og lest. Og bakt brød. Og begynt å safte rips.

Skulle helst vært ved sjøen med det lille barnet, men den turen orker jeg jaggu ikke!
Postet 10-08-22 kl 17:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa: Sommeren er i sør.

Endel vind, men sitter ute.
Postet 10-08-22 kl 18:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Øya, altså.
Postet 10-08-22 kl 21:25 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no