Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 12-08-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Endelig fredag. I går kveld fekk eg ringt 12 foresatte om startsamtaer neste veke, dermed kan eg ta helga litt tidligere i dette nydelige været. I går kveld, seint på kvelden, sat eg og frøkna lenge ute, med tente lys og kosa oss. Deilig.
Postet 12-08-22 kl 08:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ahh, fredag og helg. Og fri på mandag, greit med en rolig start.(begynte i går etter ferie) Fra tirsdag er det full rulle.

Ikke så store planer for helga, planen er å dra på marked i morgen, men får se an været.
Postet 12-08-22 kl 08:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Jeg er altså så glad for at vi innførte "komprimert fredag" for en god stund siden. Det betyr at vi jobber inn et par produksjonspauser, og belønningen er helg fra kl 14.

I helgen skal jeg på hyttebesøk til ei venninne på Jomfruland. Ikke helt feil helg å dra dit, ser jeg på værmeldingene.
Postet 12-08-22 kl 09:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
En unge på vift og en skal ut på shopping i efta.
Postet 12-08-22 kl 09:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag. Klarte det! Første uke etter jobbstart er jammen litt så der. Tok på sommerkjole på trass i dag, det er meldt opplett. Lett dryss fra himmelen når jeg gikk.
Postet 12-08-22 kl 09:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg sitter på gjemmekontor og venter på beskjed på om jeg får ved i dag eller ikke. Jeg fordrar ikke folk som ikke kan gi beskjeder. Jeg kan ordne det meste, men å sitte sånn og vente i usikkerhet er noe tull.

Ellers så er det en "alle er dumme når jeg er sur" dag. Jeg vet ikke helt hvorfor, men må ha stått opp med feil ben, som det het da jeg var barn. Jeg er trett og lei og stresset og det er ikke sånn det burde være rett etter oppstart og ved inngang til det som skal bli en fin helg.

Men, forhåpentligvis ordner både det og været seg i løpet av dagen. Nå skal jeg bare prøve å være effektiv i ren trass.
Postet 12-08-22 kl 09:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Andre jobbdag og det er slettes ingen myte at det er verre å komme i gang på dag to. Øynene er så trøtte og tørre at jeg måtte droppe linsene etter en time. Nå går jeg med teipede briller, det er litt mer enn uvanlig ubehagelig. Akkurat nå ligger dette an til å bli en veeeeeldig lang dag.
Postet 12-08-22 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Sånn, der er jeg på plass på kontoret, har fått levert timelista til sønnen sånn at han får lønn. Han hadde visst gjort en god jobb, så det var aktuelt å bruke han ved evt sykefravær framover.
Postet 12-08-22 kl 10:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Snikjobber litt hjemmefra før jeg skal ta fri og få trent og vasket hus og alt det som er bra for sjel og kropp.

Skal på fredagspils og -pizza med mannen og noen venner i ettermiddag. Det blir stas.
Postet 12-08-22 kl 10:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første kaffekoppen gikk utover pulten. Dagen kan bare bli bedre.
Postet 12-08-22 kl 10:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på Øya i går og er litt sliten i dag. Jeg kjenner at det er helt greit å sitte på hjemmekontor.
Postet 12-08-22 kl 11:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har ei som held på med å pakke. Flyttelasset går om nokre timar. Når eg omsider kjem heim igjen, er det å fortsette på prosjekt ryddig soverom. Var på ikea i går, kjøpte kallax hylleting og no skal det organiserast litt der inne.
Postet 12-08-22 kl 11:34 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Konferansieren på konserten jeg er på: "Halvdan Sivertsen sier at det ikke er dårlig vær før det er torsk i kastene. DER E VI NU!" :våt:
Postet 12-08-22 kl 13:00 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg prøver å pusle sammen en kjøkkenøy med skap fra IKEA, og det er en prøvelse. Særlig når det fortsatt mangler ting som ble bestilt for to måneder siden. Akkurat nå hater jeg IKEA så inderlig at jeg ikke engang klarer å ringe kundeservice for å høre hvor det blir av den pakken jeg kjørte 150 km ens ærend for å hente i går. "Bilen ble sist observert i Jönköping."

Postet 12-08-22 kl 13:39 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Lite søvn i natt, våknet av nabobyggets brannalarm, igjen! Bare noen uker siden forrige gang.......

Men, nå tar jeg helg; knapt et menneske igjen her. Ute er det 27 grader sånn ca og sol, smeigedag her i sør rett og slett.
Postet 12-08-22 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Straks av gårde til fjells på hyttetur. Kunne strengt tatt heller tenkt meg helg hjemme med turer til strand og sjø, pluss egen terrassetid, men har man sagt ja så blir det sånn. Sikkert fint på fjellet også! God helg alle sammen!
Postet 12-08-22 kl 15:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har vært på kokkekurs med sommerskolen denne uka, og sendte akkurat snap av hans bidrag i MasterChef-konkurransen de har hatt i dag. Jeg ble så glad. Både over at det var et så godt kurs og at han bryr seg nok om mora si til å vise meg hva han har laget.

Han er skikkelig "tenåring langt inne i en hettegenser" for tiden. Så dette var stas.
Postet 12-08-22 kl 15:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er godt det bare er noen ganske få Øyakonserter som frister i dag, for vi er ganske slitne, gamle som vi er. 9 timer i går var litt mye, men Nick Cave mer enn veide opp for det! I morgen blir det full dag igjen, så det er greit å ta det litt rolig i dag.
Postet 12-08-22 kl 15:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Dagens morsomste sammentreff var ellers at mens vi venten på Nick Cave oppdaget jeg at tre skritt unna oss stod han som var bestekompisen til broren min da vi var små. Vi slo av en prat og oppdaterte hverandre litt på hva som har skjedd de siste, um, førti årene.
Postet 12-08-22 kl 15:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Kjørt eit flyttelasset. Må nok kjøre eit til i morgon. Eg har jo ikkje noko betre å gjera på
Postet 12-08-22 kl 20:40 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Etter å ha sett mange poster om Nick Cave-konserten kom jeg på den artige historien om da han hjelp meg med å få barnevogn ut av prampacken på flyplassen. Hyggelig fyr!

Småstressende dag her i dag med litt for mye uavklart, men nå er det kveld og helg og vi skal prøve å finne roen.
Postet 12-08-22 kl 20:56 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no