Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdagskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdagskaffe

Postet 11-10-18 kl 08:38 av Kaffestuggu

Kaffen er klar!

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Takk, takk. :forsyner meg:
Postet 11-10-18 kl 08:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En etterlengtet fridag.
Frisørbesøk og skolearbeid på meg. Hvis jeg hadde kommet meg i seng før kl 01 så hadde det sikkert hjulpet.
Postet 11-10-18 kl 08:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! I dag nådde trøttheten nye høyder, oppdaget mens jeg kjørte til jobb at jeg hadde glemt å ta på BH! Jeez! Burde egentlig bare ha kjørt hjem og lagt meg, gudene vet hvilke kaostilstander jeg kan forårsake når noe så elementært kan glippe. Vel, det ble ny sports-BH fra PR på Coop som åpner kl. 7, det er da alltid noe. Takler ikke en hel arbeidsdag uten BH.
Postet 11-10-18 kl 09:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal fortsette å lese meg opp på fag i dag tror jeg. Men først er det kaffe.
Postet 11-10-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg sover ikke noe særlig for tiden og har en lang og krevende dag foran meg. The joy.

Men for å være krampepositiv så nærmer det seg helg!
Postet 11-10-18 kl 09:26 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Glemme BH! Håper dagen tar seg opp, Addison!

Jeg skal rette sidemålstekster i dag før vi får middagsgjester. Dagen kommer nok til å fly avgårde, som feriedager flest.
Postet 11-10-18 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Noen fordeler : pling : er det med å ha stort brystparti. Man glemmer ALDRI å ta på bh.

Jeg er så trøtt at det ikke finnes ord for å beskrive tilstanden min, men det er mye å gjøre på jobb, så det er bare å sette igang. Jeg startet dagen med å krangle med ERP-systemet vårt, så nå kan det bare få oppover.
Postet 11-10-18 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Oppdatert 11-10-18 kl 09:52 av Tjorven
Gammel
Hondacrv sin avatar
Klem til alle trøtte, meg sjølv inkludert. Eg er no ikkje på glemme bh-nivå da, så eg klager ikkje.
Men det blir ein bra dag. Jobb først, så bursdag hos venninne.
Postet 11-10-18 kl 09:46 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen, ja. Har fått i meg kaffe, og skal nå ut i produksjonene, dels for å passe på eldste som har høstferiejobb hos mamma.
Postet 11-10-18 kl 09:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg begynner å våknet til liv. Kroppen er støl etter rosasløyfeløp i går, men morgenyoga er unnagjort, 30 min leksehjelp er unnagjort, første te-koppen er fylt opp og jeg er klar for å ta fatt på dagen.
Postet 11-10-18 kl 09:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Klar for treningsøkt; kjekt med tidlig gruppeparti i høstferien. Blir nok en kaffe på en av kaffebarene etterpå, før jeg kjører hjem og retter stiler og vasker hus.

Herremannen får besøk av kjæresten fra Finland i kveld. Han gleder seg "litt", for å si det sånn.
Postet 11-10-18 kl 09:53 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på jobb og har fått i meg frokost og første kaffekoppen er påbegynt. Idag er det bare å sette igang svosj.
Postet 11-10-18 kl 09:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb her også, ganske uggen i formen i dag så får se hvor lang denne dagen blir. Tre kvarter til første møte, bare å sette på gameface!
Postet 11-10-18 kl 10:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Ingling.
Postet 11-10-18 kl 10:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Glemme BH og glemme briller, det er sånt jeg aldri har greid, nei.

Det kom akkurat inn en fyr på jobb som skulle bytte strømmåleren, og dermed blir strømmen vår borte i halvannen times tid. Så nå holder alle på å finne ut hva vi skal gjøre i den tiden. Sette oss på kaffebar med hver sin laptop høres egentlig ut som det mest aktuelle alternativet.
Postet 11-10-18 kl 11:13 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på jobb igjen etter en liten høstferie.

Litt trett fordi vi kom sent hjem i går og litt lite motivert, fordi jeg har lyst på mer ferie. Så jeg sliter litt med å komme i gang i dag skal jeg innrømme.

Heldigvis kort dag siden vi skal ha middagsgjester. Jeg gleder meg allerede til det blir helg.
Postet 11-10-18 kl 11:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har fått fullt studiestipend av jobben min, på 50.000 kr. Er så himla glad!!! Så nå må jeg bare komme inn på studiet...
Postet 11-10-18 kl 11:23 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Også skal jeg på jentetur til utlandet i dag, så det gleder jeg meg også til.
Postet 11-10-18 kl 11:24 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med stipend Pelle!
Postet 11-10-18 kl 11:41 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med stipend, og god tur, Pelle.
Postet 11-10-18 kl 11:45 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Pelle. Så gøy
Postet 11-10-18 kl 11:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Grattis, Pelle, så gøy og god tur også!

Vi krangler med vårt ERP system daglig, Tjorven.
Postet 11-10-18 kl 12:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer Pelle, så flott!

Kan melde om at det føles litt uvant, men ganske komfy å ha sportsbh under vanlige klær. Den gjør derimot niks for figuren, flater godt ut det lille som er.
Postet 11-10-18 kl 12:27 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer Pelle, så stas! Krysser fingrene for at du kommer inn!

Jeg er ferdig med dagens undervisning. Hadde bare 12 stykker tilstede i dag, så det var i grunnen deilig. Måtte droppe en del av det planlagte opplegget mitt, og gjøre noe som bedre egner seg for en bitteliten klasse. Alle de sterkeste var borte, så det var egentlig litt fint.
Postet 11-10-18 kl 12:57 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Her i junaiten er det morgen. Det blir enten natur (Minnehaha Falls) eller kultur (Paisley Park) i dag, litt avhengig av hva vertssøstera mi her synes om været. Det blåser noe innmari, og kaldt er det også.
Postet 11-10-18 kl 17:41 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg heier på Paisley Park.

Er det reunion med den klassen du gikk i for 30 år siden?
Postet 11-10-18 kl 17:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Det skal bli en slags reunion, men det kommer svært få, dessverre. Men de to jeg virkelig vil møte, kommer i det minste. Nå bor jeg hos vertssøstera mi utenfor Minneapolis. I morgen kjører vi 22 mil til bondelandet der vertsmora mi bor. Gleder meg masse til å se henne. Og så blir det reunion hjemme hos henne på lørdag.
Postet 11-10-18 kl 18:26 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Så hyggelug. Jeg bodde en sommer i Blooming Prairie rett ved Mankato utenfor Minneapolis. Fint område.
Postet 11-10-18 kl 19:30 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har kaffe, venter på toget.
Postet 12-10-18 kl 08:28 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no