Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Solskinnslørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Solskinnslørdag

Postet 27-10-18 kl 09:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen! En god natt søvn har gjort underverker så nå kaffe og ferdigstille oppgaven min som skal leveres imorgen. Også blir det vel litt lørdagskos.
Postet 27-10-18 kl 10:02 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Vært oppe en stund nå. Brownies bakt og ribbe på vei inn i ovnen. Seksårslag klokka tolv og så kommer svigers til kvelds. I morgen venter familiefrokost med tjue stk klokka ti før håndballkamp for junior. Svosj!
Postet 27-10-18 kl 10:02 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En god natts søvn er virkelig nydelig.
Helgen venter med masse skolearbeid, en håndballkamp, ut i sola på familietur og møte kjæresten for lunsj, fin helg altså.
Nuh; frokost og skolearbeid.
Postet 27-10-18 kl 10:15 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Startet dagen med å forsove meg og er nå i en idrettshall uten å enda ha fått min første kaffe. men det lukter vafler her, så jeg må bare finne kafeen!
Postet 27-10-18 kl 10:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Har fått skiftet dekk og fikk kaffe der. Nå er det ut på noen korte ærend. Bryllup i ettermiddag.
Postet 27-10-18 kl 10:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Jeg skal bruke lørdagen til å skrive masteroppgave... Men fint å se at solen skinner utenfor kontorvinduet likevel.
Postet 27-10-18 kl 11:13 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bukseshopping med yngste, og jeg trenger noen nye høstsko. Deretter skal jeg UUUUUT i sooooooolen . Badet er skittent så det holder, men det kan jeg ikke bry meg om når vi nå endelig har fått nydelig vær.
Postet 27-10-18 kl 11:20 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er sint på Aftenposten. Vi fikk ikke avis i dag heller. For 3. dag på rad.
Postet 27-10-18 kl 11:24 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Sår hals og ømme bihuler kastet om på dagens planer... I stedet for kafésang med koret blir det sofa og strikketøy.
Postet 27-10-18 kl 11:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg er i en kjeller og skyter med pistol og det er HELT utmerket.
Postet 27-10-18 kl 12:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent med PT-en min. Det var slitsomt. Men godt å være ferdig. Planer for resten av dagen = ingen.
Postet 27-10-18 kl 12:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Forberedelser til bursdagselskap som skal være i morgen. Men først litt mer kaffe.
Postet 27-10-18 kl 13:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har sovet i 12 timer. Deilig da.
Postet 27-10-18 kl 13:41 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lørdag er deilig. Sløver rundt på sofaen i pysj av hjertens lyst!
Postet 27-10-18 kl 13:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jeg har kjøpt meg vinterparkas i dag, etter å ha snakket om det i tre år. I det jeg kom hjem med posen begynte det å snø. Det kaller jeg just in time.
Postet 27-10-18 kl 14:03 av Pepper Lemon Pepper Lemon er aktiv nå
Gammel
Snø!

Her er det iskaldt i dag, sur vind, så innevær. Er visst meldt noe snø mandag/tirsdag.
Postet 27-10-18 kl 14:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har parkert meg selv i sofaen for et par timer, etter å hva vært på vift siden klokka 10. Først trening, så litt shopping (måtte ha en ny jakke ...), og så noen timer på jobb for å prøve bli tilnærmet a jour.

Stakk innom butikken ved jobb på hjemveien, og fikk med meg akkurat passe drama etter at to biler hadde kræsjet i lyskrysset utenfor. Masse fine politimenn.
Postet 27-10-18 kl 17:35 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God eftan! Jeg har plantet jordbær i snøvær.
Postet 27-10-18 kl 17:41 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no