Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-04-23 kl 09:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Siste krampeferiering. Deilig med en frimandag etter søndag, da. Gråt og vått ute, men det kan vi ikke bry oss om. Plan for dagen er ca absolutt ingenting. To episoder igjen med Shetland som skal sees. Kanskje en tur på trening. Ja, også strikke litt, da. Travelt.
Postet 10-04-23 kl 09:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vi skal på besøk til venner kl 19, eneste plan. Vi tror og håper vi får noe middagsaktig, pleier det.

Så tror jeg at eldste og jeg skal øvelseskjøre en stund.
Postet 10-04-23 kl 10:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er hjemme alle 4. det har ikke skjedd så mange ganger denne ferien. Ungene mases nå ut av sengene i håp om at overgang til skole i morgen ikke blir altfor brå.

Min plan for dagen er en treningsøkt på SATS, og forhåpentligvis en lunsj i byen etterpå.
Postet 10-04-23 kl 10:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
I dag er det faktisk deilig med overskyet vær etter mange fantastiske utedager på ski. Ungene har planer om å sløve maksimalt, og det skal de få lov til.

Bikkja og jeg skal ut på tur med en nabo. Gleder meg enormt til marka er snøfri. Å gå i råtten snø er ikke spesielt gøy.
Postet 10-04-23 kl 11:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Lang frukost med gjestane som eg no har skyssa til bussterminalen.

Eg ser fram til at alle i huset skal på skule i morgon, slik at eg får nokre timar for meg sjølv. Det treng eg. Bortsett frå det er det store spørsmålet om eg skal skrape I sparekontoen og kjøpe meg elsykkel eller ikkje.
Postet 10-04-23 kl 11:30 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg sitter her med den teite oppgåva mi og får det ikkje til. Må ha den delvis ferdig i løpet av dagen, for å sende til veileder. Skal ha veiledning på oppgåva på onsdag.
Så eg har vert nede hjå hønsene ein tur, henta egg og ordna litt med eggkassen vår, nedi veien. Rydda litt inne og i det heile tatt. No må eg berre sette i gong.
Postet 10-04-23 kl 11:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Syrinx: Sykler du ein del i kvardagen, eller håpar du at det tar seg opp med ein elsykkel? Ser litt på sykkel eg og. Har litt lyst til å kunne sykle til jobb.
Postet 10-04-23 kl 11:49 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi har hatt siste familiefrokost med Datteren i denne omgang; hun drar tilbake til Trondheim om et par timer. I går fikk vi planlagt og bestilt stort sett hele sommerferien, så nå føler jeg at vi virkelig har gjort en innsats. Grått oppholdsvær i Oslo i dag, og ingen planer utover å få studenten av gårde; tror det blir (nok) en ganske avslappet dag.
Postet 10-04-23 kl 11:50 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Hjertensfryd: Eg syklar ikkje i det heile, men har i fleire år tenkt på at eg nok ville valgt elsykkel i staden for bil ein god del gongar når eg skal eit ærend eller på besøk i området her, innanfor ei mil eller to radius.
Postet 10-04-23 kl 11:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Vi har fått oss båtplass, ser den fra leiligheten. Nå må vi bare kjøpe båt.
Postet 10-04-23 kl 12:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemme igjen etter utenlandsferie. Klesvask og avslapping på programmet i dag. Vi har gått og gått og gått de siste fem dagene, så i dag skjer det ikke noe.
Postet 10-04-23 kl 12:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fordelen med å ha vært hjemme hele påsken, er at det er minimalt å ordne før morgendagen.

Vi skal på middag hos svigers, og så kommer en ungdom hjem i ettermiddag.
Postet 10-04-23 kl 12:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Påsken vår har bestått først av masse flyttestress og så noen dager med 90% avslapning etter at vi ble ferdige med å pakke opp på torsdag. Ganske deilig!
Postet 10-04-23 kl 12:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Tilbake fra vandring i sør-Spania, kombinert med noen dager i Granada og Malaga. Gjett om vi har sett påskeprosesjoner!
Postet 10-04-23 kl 13:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Millact: Eg har båt du kan få kjøpe
Postet 10-04-23 kl 13:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hjemme igjen etter en fantastisk påskeuke på fjellet. Lite å pakke ut eller vaske opp siden alt av vintertøy er i fjellboligen + at vi har vaskemaskin. Ingen påskepynt å rydde bort heller, pynten er også på fjellet.

Planen i dag er å ikke være sosial. Det har vært et himla kjør med sosialisering hele påsken, både med venner og familie. Jeg liker å være sosial altså, men jeg er nok mer introvert enn ekstrovert og trenger å lades.
Postet 10-04-23 kl 13:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi har hatt besøk. De kom tidlig og dro tidlig.
Nå er vi mette på boller og kake.
Postet 10-04-23 kl 14:09 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no