Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 16-10-19 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her blir det hjemmedag med minstemann. Han fikk seg en smell på skolen i går og får lov til å være hjemme i dag. Får høre når han våkner hvordan det står til og vurdere lege etter det.
Postet 16-10-19 kl 08:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg trodde jeg var støl i går ... i dag er det uendelig mye verre. Og knerten, som jeg trente sammen med, kjenner ingenting. Det er urettferdig.
Postet 16-10-19 kl 08:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er også støl etter mandagens crosstraining, og må atter en gang konstatere at trening 2-3 ganger i måneden ikke holder for å vedlikeholde formen.

Workshopledelse dag 2 i dag. I can do it! Særlig når jeg vet at jeg kan kræsje på sofaen og gjøre ikke'no i kveld.
Postet 16-10-19 kl 08:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Starter dagen hos reguleringstannlegen med mellomste.
Senvakt idag så da rekker jeg en tue innom en cafe før jobb også for en rolig start på dagen
Og det er onsdag- halvveis
Postet 16-10-19 kl 08:50 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Frokost laget og straks klar for jobb. Pappa måtte dra på sykehuset igår pga plutselig tung pust, men vi tror bare han er helt tom etter milevis i fjellheimen de siste ukene og for lite mat/væske. Han har nemlig tatt på seg registreringsjobb når det kommer til hytter i kommunen så han har travet Trollheimen rundt hver dag over lengre tid og mannen er jo sytti år tross alt. Jeg hadde vært innlagt for lenge siden med det løpet han har kjørt Så satser på at alt er ok og at han får hjem idag. Avslutning for gamle kommunestyret i kveld og vi skal ut på middag. Det blir hyggelig.
Postet 16-10-19 kl 08:52 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Timar: Og så forsøker du å ta med deg ditt eget barn som forsiktig står og sier "heia mamma" mens du sliter. Og som tilbyr seg å ta de 10 push ups'ene du ikke klarer selv. Jeg har ALDRI jobba så hardt på noen trening. ... noe sier meg at kroppen min kanskje har godt av det.
Postet 16-10-19 kl 09:07 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, og jeg må produsere et halvtimes innlegg på en kick off og en Kahoot.

Minsten har plutselig lært seg å drikke brus, 11 år gammel, og nå er han helt hekta og vil ha brus hele dagen. :koko:
Postet 16-10-19 kl 09:49 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Flinke Knerten som er PT for mamman sin! Noe sier meg at det er vesentlig billigere også.
Postet 16-10-19 kl 09:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Herlig Knerten-PT!

Jeg har løpt til jobb, begynner å få en fin rutine med å gjøre det ca 2 ganger per uke. Det er en god mil, så i mitt tempo tar det litt tid, men deilig start, og ikke så uhorvelig tungt som da jeg begynte med det. Pussig nok.

Kaffe og havregrøt og snart mentalt klar for dagens dont.
Postet 16-10-19 kl 10:00 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Mens i går var fullstendig sinnssyk, er i dag bare sånn normalt travel. Luksus!
Postet 16-10-19 kl 10:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er slett ikke billig å ha knerten som PT. Vi befant oss på en gruppetime på Sats, men skulle jobbe sammen to og to. Han har gledet seg veldig til å bli 12 år, for da kunne han trene på treningssenter (håndballaget hans trener bare to ganger i uka, og det synes han er latterlig lite). Så nå skal jeg betale medlemsskap for både meg og ham. Barn som trener med en ansvarlig voksen er heldigvis 50 % avslag, og vi har ganske grei rabatt gjennom jobben også.

Men hvis jeg har sånn innsats hver gang fordi han er med, så er det kanskje greit nok.
Postet 16-10-19 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Det er jo fortsatt billig for en PT, Tjorven.

God formiddag. Første kaffepause, og så tilbake i produksjonen.
Postet 16-10-19 kl 10:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært hos psyk.mot fysio og er nå kommet meg på jobb. PC'en måtte ha et par forsøk før den ville samarbeide.
Postet 16-10-19 kl 10:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg drikker kaffe og klapper på den fine hunden min.
Postet 16-10-19 kl 10:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Eia: sant nok. Jeg får se det positive i det.
Postet 16-10-19 kl 10:40 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Mams sin avatar
Tror du har fått deg en flott PT, Tjorven.
Jeg har mistet så godt som alle leggmuskler i høyre fot, så her blir det trening fra neste år. I år får jeg nok nøye meg med øvelsene jeg allerede har og hva fysio siernår jeg starter opp med det. Venter med siste til jeg har fått OK på å begynne å belaste benet.

Ferdig med dagens første jobbeøkt, nå er det pause og benet høyt før jeg tar en økt til om noen timer. 50% sykemeldt ut mnd.
Postet 16-10-19 kl 11:41 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Hei og hopp! Dobbel 12-årsdag i heimen i dag. De to finingene ble vekket med kanelboller, kakao og pakke på senga, og var veldig glade og opprømte. Blir en liten familiefeiring i kveld, med pølsefest og kake, og flere pakker. Vi har ikke mye familie i byen, bare mannens bror med kjæreste, og min niese som studerer her. Men de kommer da.

Selv har jeg dundrende hodepine i dag, som jeg prøver å bekjempe med ibux, paracet og ei bøtte med kaffe. Håper det går over snart, litt vanskelig å konsentrere seg på jobb.
Postet 16-10-19 kl 11:42 av My My er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Er de tolv?! Gratulerer så mye med fødedagen og tolvåringer.
Postet 16-10-19 kl 11:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Heisann! Gratulerer til bursdagsfeire og god bedring til de som er støle eller har andre vondter!

Jeg skal levere et anbud kl 12, og venter på de siste dokumentene fra en kollega. :lave skuldre:
Postet 16-10-19 kl 11:46 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til 12-åringene
Postet 16-10-19 kl 12:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har offisiell 2-ukersdag som hoster.

Postet 16-10-19 kl 12:31 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer, Candy!

Jeg er sur i dag fordi jeg ikke har klart å fikse vaskemaskina mi ennå.
Postet 16-10-19 kl 12:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Ja, tenk Blondie, vips så var de tolv! Neste år er det tenåringer og ungdomsskole. Og jeg som nettopp lagde denne tråden! http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=17106
Postet 16-10-19 kl 12:52 av My My er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nåh!
Min lille blir 12 om noen måneder. Nå starter den underlige fasen av ikke barn/ikke voksen.
Postet 16-10-19 kl 12:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 12-åringer, My!

Min ble 12 i forrige uke, og syntes det var greit å starte sitt siste år før han blir tenåring. Ikke at vi tror han blir noe voldsomt tenåringsaktig (det har vi andre familiemedlemmer som tar seg av hos oss).
Postet 16-10-19 kl 12:58 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for tolvåringsbursdag!
Postet 16-10-19 kl 13:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg syns det er skremmende at jeg bare har tenåringer om noen måneder.
Postet 16-10-19 kl 13:53 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med 12-åringene!

Første dag på kontoret denne uken og så fikk jeg vite at jeg får en pen liten lønnsøkning.
Postet 16-10-19 kl 15:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no