Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 11-09-20 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Våken, helt av meg selv etter tidlig leggetid i går. Det er fint! At det er på fredag gjør det perfekt! Jeg er klar for helg.
Postet 11-09-20 kl 07:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Fredag er fint. I dag skal jeg være vikar i egen klasse. Jeg har egentlig kontordag i min andre jobb, men har sagt ja til å være vikar. Det er bare halve dagen, så blir det kontor resten av dagen.
Postet 11-09-20 kl 08:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Jeg er klar for helg, men først trening, masse jobb og tur i stallen
Postet 11-09-20 kl 08:40 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har ikke sovet så godt i natt, men nå er det jo snart helg, så det går vel bra. Er bare meg og yngste hjemme, de andre to kommer hjem igjen i morgen. Ikke allverdens av jobbting som må gjøres i dag, så jeg håper jeg klarer å få klemt inn litt støvsuging innimellom. Ser at det trengs.
Postet 11-09-20 kl 08:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag og lønningsdag.

Ingen planer for helgen og det er ganske deilig, eller vi skal på middag til svigers i dag, kalvelever på menyen. Meg og jentungen får noe annet da, for det er ikke vår favoritt gitt.
Postet 11-09-20 kl 09:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag finnes det ikke egentlig nok kaffe til at jeg kan komme meg gjennom morgenen. Men det er en times møte kl 9 som jeg tror jeg bare skal høre på og ikke snakke, og det passer meg utmerket.

Snuppa tvang meg til å ta testen "hvem er du i 2020-versjonen av Parterapi". Resultatet ble som forventet, og jeg er Marie. Dama med det enorme kontrollbehovet og excel-arkene. Jeg så den første episoden og tenkte "Puh! Excel-arkene mine er i hvert fall bare inni hodet mitt". Men der er de og jeg detaljplanlegger noe så inn i granskauen. Normalt sett har jeg tenkt at disse rollefigurene er litt overdrevne, men sånn er altså jeg. eller
Postet 11-09-20 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor/fjernkontor i dag. Men først skal jeg faktisk ut og jogge en liten tur. I arbeidstiden. Det må jeg innrømme er en fin gode i nye-jobben.
Postet 11-09-20 kl 09:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
For en morgen.

Jeg forsover meg egentlig aldri. Men i dag skjedde det. Jeg slo av vekkerklokken kl. 6 og det pleier å gå bra å ligge og dorme litt. Men da jeg våknet igjen var det kl. 7.30 av at lillesøster kom ut av badet.

Heldigivs for hjemmekontor og ingen tidlige møter. Jeg har lagt meg til fornuftig tid og sovet godt, men jeg er så trett at det gjør vondt i hele kroppen. Godt at det er fredag.

Jeg avspaserer noen timer midt på dagen og kjører boss og helgehandler, mens det forhåpentligvis er litt mindre travelt. Så får jeg heller ta det igjen i helgen eller med en litt lengre dag på mandag.
Postet 11-09-20 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings fra ekte-kontoret. Lønningsdag og fredag. Dette må bli en bra helg!
Postet 11-09-20 kl 09:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har kommet meg ut av huset og er også rimelig uthvilt etter å ha vært ekstremt fornuftig og lagt meg tidlig. :knirk:
Postet 11-09-20 kl 09:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Fredag, kort arbeidsdag, deilig.
Bursdagshelg i vente, konfirmasjon neste helg, det er bare å brette opp ermene.
Men nå er det sikkert greit å komme seg på jobb.
Postet 11-09-20 kl 09:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Heldagsmøte om næringssamarbeid i regionen. Trøtt som en strømpe, men har kaffe. Snart helg!
Postet 11-09-20 kl 10:00 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har fortsatt hjemmekontor pga. forkjølelse, og sitter og veileder elever i siste innspurt av en skriveprosess. Det er artig, men også frustrerende siden noen gjør alt for å unnslippe veiledning fra meg. Jeg blir så av det siden jeg VET at det blir bedre tekster av at de får denne veiledningen.

Jaja, sånn er det. Jeg kan glede meg til høstens første ordentlige rettebunke på nesten 30 retoriske analyser.
Postet 11-09-20 kl 10:23 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Har ikke så mange planer i dag. Jeg synes fortsatt det er deilig med dager uten planer og fast program.

Men først jobb.
Postet 11-09-20 kl 10:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Godt i gang på hjemmekontoret. Jeg har hatt kun 2 fysiske kontordager de siste to ukene pga en forkjølelse som aldri gir seg. I går virket det som den hadde tenkt å gå over i bihulebetennelse, og jeg følte meg ganske mismodig over det. Men i dag føler jeg meg litt bedre. Krysser fingrene for at det kan bli litt mer fysisk kontor og fysisk undervisning i neste uke.
Postet 11-09-20 kl 10:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb og har god flyt for tiden. Sover dårlig og er selvsagt trøtt, men det er mye som går på skinner. Elevene er fine, fagene interessante og jeg mestrer hverdagen. Måtte det vare!

I helga må jeg skrive studieoppgave, da vil nok følelsen av å mestre ting få seg en midlertidig knekk.
Postet 11-09-20 kl 10:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Lønn her også. Korona har vist oss med tydelige tall hvor enormt mye penger vi bruker på reising, for nå vokser virkelig reisekontoen. Så jeg tror at/om/når denne hersens pandemien er over må vi begrense oss til en utenlandstur i året. Kanskje...

Voksenhelg på fjellet i helgen. Den siste hjemmeboende skal være med kjæresten, så da reiser vi avgårde og lar turtelduene få huset for seg selv. Jeg har planer om å strikke en vest, sove og lese, og ellers begynner ligaen igjen. Liverpool - Leeds på lørdag, det blir stas.
Postet 11-09-20 kl 10:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært hos fysio før jobb. Og skal ha samarbeidsmøte kl.14 så arbeidsdagen blir ganske amputert. Like greit for jeg fungerer ikke helt.
Postet 11-09-20 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hmmm, har noen små sacco puffer som jeg skulle blitt kvitt. Men hva i all verden kosta de nye da?
Postet 11-09-20 kl 11:57 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no