Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 30-07-22 kl 09:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. I ettermiddag skal jeg i 80-årsfeiring for stemora mi, og i kveld skal jeg ut og spise med ei venninne. Det er fint vær, så jeg tror jeg skal ta en tur i marka nå snart. Kan ikke kaste bort en finværsdag, selv om jeg er sliten i beina etter tur i går og i forgårs!

Skal uansett stryke kjolen jeg skal bruke i dag først. :svosj:
Postet 30-07-22 kl 10:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Oppe tidlig for å kjøre eldste til jobb. Vi var sent i seng i natt etter konsert i nabobyen. Her står rydding på planen.
Postet 30-07-22 kl 11:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg skal til byen i dag, i ny kjole og greier. Veldig vanskelig å bestemme om jeg skal ha strømpebukse eller ikke..
Postet 30-07-22 kl 11:27 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Uten strømpebukse, men med ulljakke utenpå, Appelsin. Det er fortsatt juli, det regner ikke (enda), og det er tosifret på gradestokken .
Jeg sitter og lurer på om jeg skal ta en liten fjelltur på mitt lokale fjell, før regnet setter inn. Foreløpig sitter jeg her i sommerkjole (uten strømpebukse), drikker kaffe og spise frokost i veldig sakte tempo. Tror det blir rester av smågodt til dessert etter frokost .
Postet 30-07-22 kl 11:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg sitter i solen på hyttetrappen og venter på at mannen skal bli klar til tur.

Knebukse og singlet, men tynn fleecejakke i sekken.
Postet 30-07-22 kl 12:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter ute og soler meg, i hagen. Det skjer omtrent aldri. Men det er såpass vind at man ikke blir oppspist. Vanligvis rømmer jeg ned i fjæra.
Perfekt vær for det som henger på tørkestativet.
Postet 30-07-22 kl 12:57 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 30-07-22 kl 14:34 av star
Gammel
Fersken sin avatar
Eldste vil en tur til nærmeste bysentrum og jeg er enig. Så en veldig fin parkas i stor nok størrelse på salg som jeg lurer på om jeg skal ta meg råd til å kjøpe.
Postet 30-07-22 kl 12:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei bloggen!

Jeg lider av akutt virketrang, men med begrenset virkeevne, men har nå overbevist kropp og hjerne om at det er lurt å ligge i solen på terrassen og lese pensum mens kjøleskapet (!) står og aviser seg. Barna er enten på jobb, på stranden eller suller rundt her hjemme og fanger Pokémons - i aldersnedadgående rekkefølge.
Postet 30-07-22 kl 17:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Høres ut som en utmerket lørdag, gitt begrensningene, Maverick! Jeg har ikke gjort så mye i dag - har vært en tur og vannet parsellpallekarmen min og spist det ene lille jordbæret som var modent, og så ruslet vi innom den nye indiske restauranten på Tøyen på vei hjem og tok bilde av menyen deres, så nå sitter jeg og leser den og tror vi skal spise middag der i dag.
Postet 30-07-22 kl 17:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Høres ut som meg, Skilpadda. Har gjort lite, helt nydelig! Vannet noen blomster ute, de trengte vann.

Sittet lenge på terrassen og sett naboens små barnebarn leke på plenen med vann. De er så skjønne. Innimellom er det tårer eller hvin av glede.
Postet 30-07-22 kl 18:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært en tur i "værre"(sentrum), handlet inn til kake, vi skal feire bursdagen til eldstemann i morgen. I kveld skal jeg jeg på en sommersammenkomst.
Postet 30-07-22 kl 18:21 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no