Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 08-06-19 kl 08:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Tidlig våken.
Skal snart på avfallsanlegget så er det å fikse litt ute og trene. Første helgen på veldig lenge uten planer, utrolig deilig.
Resten av juni blir hektisk så bare å nyte helgen. Satse på litt sol etterhvert.
Postet 08-06-19 kl 09:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Våknet til sommerregn på hytta. Her er det vakker sørlandssommer, det er irrgrønt og peonene er fylle av knopper.
Postet 08-06-19 kl 09:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Jeg ble vekt av a-menneskebatnet mitt halv 8, resten av huset ligger og sover fortsatt. Planen for dagen er planlegging og handling til bursdager, familiefest mandag og klassefest tirsdag for tenåringen. Juni, jeg blir svett!
Postet 08-06-19 kl 10:03 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har drukket kaffe og laget frokost til gutta. Jeg suser straks til Ålesund for bryllupsfest til en ungdomsvenninne i kveld og det gleder jeg meg til! Har booket meg inn på hotell og talen er klar. Og en dame jeg aldri har møtt spurte om vi skulle drikke vin før festen og dra dit sammen. Synes det er kult at folk er så tøffe at de inviterer til slikt. Ha en strålende lørdag!
Postet 08-06-19 kl 10:06 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God lørdag! Sitter ute i solen med morgenkaffe, det er alltid gid start på dagen.
Idag skal jeg bare gjøre ingenting og bare gjøre det jeg har lyst til.
Postet 08-06-19 kl 10:12 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Bare bikkja og meg våkne på sommerhytta. Kaffe, avis, siste Ellingboka og vond hånd ute før regnet visstnok skal komme. Det er i sum ganske fint det, altså!
Postet 08-06-19 kl 10:39 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite søvn, mye jobb foran meg. Bare å trekke pusten!
Postet 08-06-19 kl 10:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En rolig helg foran oss. Tenkte å sitte på terrassen (under tak) i kveld i tilfelle det er såpass vær at jeg kan høre høre konserten fra stadion. Det er meldt godt med regn, så det kan bli en blandet fornøyelse for de som skal dit.
Postet 08-06-19 kl 12:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Regner i sør, ganske deilig.

Handlet mat, skal snart kjøre mamma og samboer til flyplass. I ettermiddag kommer mannen til kollega og monterer skap for meg. Tror det blir bra.
Postet 08-06-19 kl 13:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi passer nabohunden i dag. En hund med over 30 000 følgerne på Instagram. Det er en gal, gal verden!
Postet 08-06-19 kl 13:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Roma.Vidunderlig. Stemning. Vin. Gatekonsert. Vin. Is. Vin.

Need I say more??
Postet 08-06-19 kl 20:14 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det fine med regn er at man kan få malt inne på hytta. : silverlining:
Postet 08-06-19 kl 20:18 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Så deilig Oslo78, vel unt!

Flinke Candy!

Jeg gjør ikkeno.
Postet 08-06-19 kl 20:26 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nyt, Oslo!

Jeg gjør også ingenting. Har løpt i høljregn i dag, og mer krefter hadde jeg visst ikke denne dagen. Har smågodt da.
Postet 08-06-19 kl 20:35 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har jobba og jobba og jobba, nå skal jeg ta med puddelen ut på regnværstur, og så skal jeg drikke vin og kanskje sy litt eller bare sovne foran TV-en.

Fått gjort unna en del tilfredsstillende jobbgreier og er i uventa godt humør, tross barnemanko.
Postet 08-06-19 kl 20:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har akkurat tatt dagens siste eksamensbesvarelse. Nå skal jeg gå på Joker og finne meg noe lørdagsgodt, siden jeg ikke har planlagt godt nok (les: glemte at butikken stenger tidlig på pinseaften).
Postet 08-06-19 kl 21:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Akkurat det gjorde jeg og, Stompa.
Postet 08-06-19 kl 21:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Roma høres ikke feil ut!

Jeg var på jobbfest i går, den siste før jeg bytter, og fikk vel kanskje i meg litt i overkant mye vin. Fint det, siden vi arrangerte barnebursdag i dag. Det var dog på lekeland, så på tross av et par litt smertefulle timer var det jo fort overstått og ingen opprydning. Ellers har vi gjort absolutt ingenting, egentlig, og resten av helgen blir rolig.
Postet 08-06-19 kl 21:29 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Roma høres nydelig ut!

Har drukket vin med kollega mens mannen hennes monterte skap for meg.
Postet 08-06-19 kl 22:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no