Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-12-21 kl 08:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Der var det jammen meg mandag. Denne uka er absurd travel, og jeg har altfor mye jeg skal gjøre.

Egentlig skal jeg i flere juleselskapeligeheter denne uka, men vi får se hvor mange av dem som blir kansellert. Jeg vil ikke kansellere, men verden er visst ikke helt enig med meg.
Postet 06-12-21 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
The joy! Jeg har problemer med å kle på meg fordi jeg har prøvd et nytt treningsprogram og er så stiv ... ("smart got the brains, stupid got the balls" er mitt treningsmotto - ble det akkurat nå. )
Postet 06-12-21 kl 09:21 av him him er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hatt en fryktelig travel helg, men er nå godt i rute, helt etter planen, så da får vi si det er bra. Jeg var tidlig oppe i dag og laget Grittibänz (sveitsiske bollekakemenn) til frokost, så det blir tidlig kvelden på meg i dag.

Hjemmekontor i ullbukse. Det kjennes helt greit.
Postet 06-12-21 kl 09:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hjemmekontor med god te og stearinlys i dag. Jeg vet ikke hva som skjer fremover, men akkurat i dag var dette veldig deilig.

Jeg har bare ett sosialt arrangement denne uken og det tror jeg blir gjennomført, vi er få og lite smitteredde.

Jeg går inn i en firedagers uke med relativ ro på jobbfronten og synes at det er helt deilig.
Postet 06-12-21 kl 09:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Har hatt mamma på besøk i helgen og vi har besøkt to bursdagsbarn. Mellombror på lørdag og Storesøs i morgen. Mannen har jobbet hele helgen og vi andre har kost oss masse.
Naboens dikt ble litt personlig denne dag, da bilen guttungen lånte ble stjålet...men deler den og jeg.

Arnes julekalender 6!
Poloen som kom heim til sine eigne!
Me hadde ein bil som vart rappa
Den søte vesle Poloen vår.
«Det er nåken som har knabba bilen pappa!»
Stemningen var nedtrykt og sår.
Det spreidde seg eit bodskap i kring
Frå skjerm til skjerm og frå hand til hand.
Hundrevis av hjelparar var i sving
Og Grenda, @Badesken og Sunnhordland.
Me gav opp å leita, men FB og Instagram er topp
Med hjelpsame auger og hender.
Rundt midtnatt dukka vesle Poloen opp
Som luke 6 i Arne’s julekalender!
Ha ein god 6. desember og takk for all hjelp 
Arne JuleTorget
Postet 06-12-21 kl 09:57 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, men driver også med forberedelser til begravelse i morgen. Det er litt kinkig å fjernstyre noe som skal skje et stykke unna og det er litt styrete å oppdatere seg på ulike smitterestriksjoner. Jeg håper vi slipper å avvise folk, egentlig. Bah.
Postet 06-12-21 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Blondie.

Jeg har hatt svoger-besøk i helgen og tilbrakt hvert minutt med ham og alle tre barna, og det var skikkelig koselig, men må ha tatt på, for jeg er helt kake Julekonserten vi hadde gledet oss og ikke minst øvd til, ble avlyst fredag kveld.

Jaja, teller ned til både ny helg (4+ dager) og til juleferie (9+ dager), som jeg skal ha i år!
Postet 06-12-21 kl 10:37 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 06-12-21 kl 10:48 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Forkjøla på hjemmekontor og barn med feber (igjen). Pandemi is all around. Jammen fint det er bestillingsstopp på jobb så får jeg gjort litt mer backlog fra den stakkars stunden hvor vi faktisk tjente penger, da.
Postet 06-12-21 kl 11:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har så mange avspaseringstimer igjen i år at jeg egentlig kan gå i ferie akkurat nå.

Men det er veldig mye arbeid som gjenstår, så da blir det ikke sånn. De får heller stryke en haug med timer ved årsslutt. Jeg har fått flytte over noen feriedager, heldigvis.
Postet 06-12-21 kl 11:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på kontoret, og noe av det som er verst med å være på kontoret er lunsjen. Jeg er så LEI av knekkebrød!!! Må få lånt meg en bil å få kjøpt noe annet kjenner jeg. Man er tilbake til at man heller ikke får spise lunsj i lag.
Postet 06-12-21 kl 12:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blondie.

Raskeste møtet ever på en mandag.

Jeg lurer på om huet driver å kapitulerer. Og hvor lenge skal jeg bite tenna sammen mon tro.
Postet 06-12-21 kl 12:08 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blondie.

Back to hjemmekontor med sykt barn. Er glad jeg rakk å hente flere selvtester i går, ettersom det ramler inn med krav om å teste både liten og stor.
Postet 06-12-21 kl 12:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
på alle som trenger!

Jeg er på kontoret for første gang på lenge, så får vi se hvor lenge det varer. Foreløpig har vi 50/50, men det kan endre seg fort... Så får nyte det mens jeg kan!
Postet 06-12-21 kl 13:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Koser meg på hjemmekontoret med fyr i ovnen og te i koppen. Bare så synd at det ser ut som om mannen også må på hjemmekontor. Har egentlig nytt å ha noen timer alene her for å være ærlig. Får se hva hans arbeidsgiver bestemmer seg for.
Postet 06-12-21 kl 14:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no