Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 09-12-21 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Postet 09-12-21 kl 08:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Ny dag. Blir lang dag på jobb, igjen. Er så mye som ikke er i boks enda. Alle kunder drøyer pga heftig prisøkning.

Det positive er at vi skal ut og kjøpe hvitevarer til den nye leiligheten. Den skal etter planen stå ferdig om ca to måneder. Det nærmer seg. Begynt å glede oss nå.
Postet 09-12-21 kl 08:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er mye møter i dag, nesten bare med seksjonen min. Vi skal "involveres" om den kommende omorganiseringen.

I dag skulle egentlig seksjonen kommet hjem til meg og spist ribbe og pinnekjøtt. Men det er det bestemt at vi ikke skal gjøre. Jeg skjønner på et vis hvorfor, men synes allikevel at det er veldig trist.
Postet 09-12-21 kl 09:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Fortsatt pjusk unge her. Vi diskuterer litt hvor syk man er når man ikke orker å gå på skolen, men gjerne vil på trening. Ikke orker å gjøre lekserelaterte ting, men helst bare vil spille på skjerm...

Greit med hjemmekontor da.
Postet 09-12-21 kl 09:35 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn! :kvitre:

Ny storkunde i boks på jobb!

Nå skal jeg forberede til styremøte i kveld, og justere budsjettet opp en del før jeg presenterer det. Spennende tider!
Postet 09-12-21 kl 09:51 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Blomstrer på venteværelset hos legen. Må få tatt stingene som skulle ha forsvunnet av seg selv.
Legetime også, men den blir pr telefon en eller annen gang i løpet av dagen.
Postet 09-12-21 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i kosebukse av ull. Det er helt greit. Egentlig er det å holde seg mest mulig hjemme og med færrest mulige nærkontakter så mye man kan helt greit nå.
Postet 09-12-21 kl 10:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det siste dag på jobb denne uka for mein del og det er deilig. Masse samtaler og vurderinger, men eg liker det jo, blir berre litt mykje av og til. Har verdens fineste klasse da, med gavekalender som me koser også med no. I morgen må eg sende gavene som skal sendes, tenkjer eg.
Postet 09-12-21 kl 10:46 av Hondacrv Hondacrv er aktiv nå
Gammel
Svanen sin avatar
Her er det sløving foran nettbrett på minsten mens vi venter på lege og pcr-svar så vi kan avisoleres.
Jaggu bra jeg hadde med strikketøy...
Postet 09-12-21 kl 10:51 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Hjemmebesøk fra BV-damene nå straks. Jeg vet det er totalt laidback, men jeg stresser litt uansett.
Også skole på Lillesøster i 45 minutter etterpå, tenker jeg bruker den tiden på å handle inn det som trengs til baking i helgen, er bare tull å gjøre hjem for den korte tiden.

Har fått bestilt julegaver til ungene nå i morges da. Så da er det i boks, takk og lov.
Tror jeg fant noe Lillesøster vil like også, jeg håper iallefall at "I been killing slimes for 3000 years and maxed out my level" serien vil falle i smak. Vet hun får en haug av bøker i den andre serien hun leser av mormor og morfar.
Også fikk hun litt stæsj som hører til.

Også får de ticket to ride + utvidelse i julenissepakke på morgenen, og carcassone med utvidelse fra dyra, så da håper jeg de er litt aktivisert i jula.
Postet 09-12-21 kl 10:59 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har startet dagen med en time på treningssenteret og er fornøyd med det. Dørstokkmila kan være lang noen dager altså.
Nå tikket det akkurat inn en sms med at lønning har kommet inn på konto, så da blir det vel en liten handletur i kveld tenker jeg, få på plass siste rest av julegavene.
Postet 09-12-21 kl 13:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har hatt muntligprøver. Nå er jeg snart på vei hjem for å vurdere norsktekster i ro og mak, siden jeg ikke har mer undervisning eller møter. Må bare innom optikeren på veien og få dem til å justere de nye brillene litt; de klemmer bak høyre øre.
Postet 09-12-21 kl 13:20 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no