Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 25-07-16 kl 10:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! Litt brutal start på dagen, tidlig vekkerklokke, logistikklivligheter og tunge kasser som skulle flyttes og fraktes, litt klønete med baby på hofta, men alt går.

Straks kaffe og dypdykk i mailboxen med bena på bordet. :trøttfis:
Postet 25-07-16 kl 10:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornings! Jeg kom luskende på jobb godt etter ni, men må kanskje begynne å skjerpe meg litt snart. Folk har begynt å sende meg e-poster hvor de forlanger at jeg skal gjøre ting, så det er mulig julifredingen er litt på hell.
Postet 25-07-16 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Elendig med søvn, men sånn er det. Vi skal ut på sykkeltur aldeles straks, så her prøver vi å få i oss litt mat.
Postet 25-07-16 kl 11:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Jeg er syk. Må le av meg selv, jeg blir alltid syk på samme måte. Får mageproblemer, så leddsmerter og voldsomt trett. Og så tung! Kjennes ut som jeg veier 200 kg. Trøtt. Og da tror jeg alltid jeg har fått leddgikt!!

Får være glad jeg ikke er lege. 10 år med samme diagnose, men syptomene forsvinner jo så snart jeg blir frisk. Men hver gang tror jeg det samme.

Bra at det enda er rolig på jobb.
Postet 25-07-16 kl 11:20 av him him er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Treg start på hjemmekontordagen i dag. Det viste seg at etter tre snoozinger så slår vekkerklokka seg av igjen. Gammel kunnskap blir som ny etter noen ukers ferie.

På dagens to-do-liste står visst lage to-do-liste øverst. Aner nemlig ikke hva jeg skal ta fatt på, og hvordan.

God bedring him!
Postet 25-07-16 kl 11:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
God bedring, him!

På fjellet regner det i dag, vi kosefyrer i peisen og lytter til regnet, dattra koser seg med mors generøse mobile bredbånd, den andre sover. Lykke! Så fornøyd med at vi bare snudde i døra i går og dro opp igjen i steden for å vente til i dag. Hva jentene ikke fikk med seg, aner jeg ikke, men alt kan kjøpes på Lillehammer. I dag skal vi ikke gjøre stort annet enn å vente på kjæresten og unger, tror jeg. Sånne dager trengs.
Postet 25-07-16 kl 11:28 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn!
Jeg har jobba litt nå på formiddagen, og nå skal jeg og tiåringen ta oss en sykkeltur. Varmt og deilig ute, så jeg tror jammen det venter en softis ved enden av turen!
Postet 25-07-16 kl 12:11 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Siste ferieuke. So much to do, so little time. :svosj:
Postet 25-07-16 kl 12:42 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Der kom regnet etter en solfull helg.
Jaja. Da er det vel ikke annet å gjøre enn å krølle seg sammen i sofaen med siste rest av boken min. Og kanskje rydde litt på boden, om jeg gidder.
Postet 25-07-16 kl 12:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har egentlig ferie, men siden Andungen plutselig skulle skysses et sted kl 05:15, så ble ferielivet ødelagt for et døgn. Og siden jeg ikke skulle kjøre videre kl 05:15, så dro jeg på jobben, siden jeg likevel ikke fikk sove. Ny erfaring.

Drar videre til hytteliv om noen timer, da, og må pøse på med kaffe så jeg er er kjørbar. Hytteliv og sjø er betydelig bedre enn by, PC og vekkerklokke, kjenner jeg.
Postet 25-07-16 kl 12:49 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Terrassesløving med kaffe og nettbrett i 25 deilige varmegrader er veldig feriefølelse! Selv om terrassen er vår egen. Lett overskyet, solen titter gjennom innimellom. Plan for dagen er ikke lagt, handle litt, grille til middag, en tur for å bade i mellom der? Øytur i morgen, tror vi. Kun tredje feriedag, men føles som det har gått en uke. Litt mer kaffe, kanskje? :jatakk:
Postet 25-07-16 kl 13:10 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her har 1 av 5 startet på jobb igjen, glad det ikke er meg. Fikk gått en trimtur på egenhånd, men ble overrasket av vått sommerregn. Nå har jeg dusjet for andre gang i dag og ser mismodig ut på plenen som skulle vært klippet.
Postet 25-07-16 kl 13:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no