Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 12-03-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Jøss, først i kaffestua to dager på rad? Jeg har blitt vekket og kost med av både Minsten, katta og største, i nevnte rekkefølge. Og nå ligger jeg og kjenner på at jeg har lyst til å ut og røre meg. Utrolig hva litt sollys kan gjøre med energien, altså!

Jeg skal dog ikke brenne kruttet på treningssenter, for datteren og jeg skal ha kosedag med roadtrip, pokémonjakt og forhåpentligvis anskaffelse av piano!
Postet 12-03-17 kl 09:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Forkjølet med vond hals, vondt i hodet, rennende nese og verkende munnsår .. i tillegg til mensen og megakvise på haken .. not a great way to start the day.
Men fortsatt i storbyen. En liten pokemonjakt nå på morgenkvisten før vi drar ut til ei venninne på Lillestrøm.
Postet 12-03-17 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Så kjipt å være syk, Mex. God bedring!

Jeg sov lenge i dag og så snudde jeg meg over på andre siden og sov litt til. Det var utrolig godt. Nå sitter jeg i helt tom stue og nyter tilværelsen. Mann og hund er ute på tur og har vært det en stund, barna sover fortsatt tror jeg. De har i det minste ikke kommet opp for å få seg mat enda.
Postet 12-03-17 kl 10:39 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
God bedring Mex!

Eldstemann er dratt cup og skal spille fotball i hele dag. Mens minsten og jeg skal i det lokale bassenget og øve på svømming. Ellers ikke så mye på planen i dag.
Postet 12-03-17 kl 10:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jaha, ja. Jeg hadde kjempedårlig samvittighet fordi jeg ikke kom meg ut i finværet i går, men i dag som jeg skal løpe langtur, er det innevær.
Postet 12-03-17 kl 10:58 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God søndag!!

Er det innafor å sende ein messenger til ein som var i lokalavisa i går og støtte det han sa? Ikkje for å støtte, egentlig, men eg er litt interessert i fyren Nett sjekke trøkket, liksom
røveråblilikekulsomJoika:
Postet 12-03-17 kl 11:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kjør på, Hondacrv!
Postet 12-03-17 kl 11:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ja, kjør på!
Postet 12-03-17 kl 11:57 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Done. Eg gjer han i alle fall merksam på at eg finst her i bøgda
Postet 12-03-17 kl 12:27 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Me like! Proaktiv Hondacrv!
Postet 12-03-17 kl 12:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Småjobbesøndag med 2,5 av 3 barn syke, (den ene er bare halvsjuk), og påtroppende feber med tilhørende dundrehodepine selv. Akkurat passe form til å mobiltelefonsmåjobbe i sofaen i pysj, planlegge pizza på døren til middag og ikke ha noen avtaler.
Postet 12-03-17 kl 13:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kult hondacrv!!

God bedring Mex, håper formen stiger utover dagen!

Blir innedag her, har et skap hos minstemor der innholdet bør halveres. Begge jentene skal spille i DM senere i dag, mannen jobber dugnad i dag også, jeg skal være rørt og stolt korpsmamma i salen.
Postet 12-03-17 kl 13:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring til alle syke.

Rolig dag her, storebror hadde vondt i halsen, men etter å ha slappet av var han bedre og ville ut. Han hadde ikke feber, så han fikk lov.
Postet 12-03-17 kl 13:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vi rydder på barnerom, vasker klær og bad.

God bedring til de syke
Postet 12-03-17 kl 13:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har sendt minsten på korpsseminar. Det er jubileumskonsert til uka. Resten av oss sløver på stua med diverse duppeditter. Mannens form er stigende. Litt og litt mindre smerter, virker det som. I går glemte han påfyll av smertestillende (gikk 30 min over, vanligvis har ubehaget vært så sterkt siste 1-2 timene at han har tatt medisin på klokka).

Planen for dagen er å fortsette med sløvingen og få unna en del klesvask. Rydde må vi også, for vaskehjelpen kommer i morgen tidlig.
Postet 12-03-17 kl 13:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Då har han svart pent og høflig tilbake. Han hadde fått mange tilbakemeldingar. Er det no eg skal invitere på kaffe? Eg kjenner jo ikkje gubben, men har lyst å bli kjent med han. Men eg tørr ikkje.
Postet 12-03-17 kl 13:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Joda, hondacrv, du tør, spør om han vil ta en kaffe med deg. Det verste som skjer er jo at han sier nei. Kjør på.
Postet 12-03-17 kl 14:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kaffe! Kaffe! Kaffe!
Postet 12-03-17 kl 14:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
hondacrv.

Jeg skriver oppgave. Og jeg er litt lei. Men jeg har kaffe, og sofakroken min er mye hyggeligere enn kontoret mitt.
Postet 12-03-17 kl 14:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Har sovet godt i natt
Kunne dermed skrytt på meg en aktiv søndag...
Men nei
Postet 12-03-17 kl 15:00 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Jeg rydder. Gått en tur og stukket innom et familiemedlem er også gjort. Hun ble glad.
Postet 12-03-17 kl 16:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har ikkje turd det med kaffi. Det er ikkje sikkert han veit at eg er småsingel ein gong. Men eg spurte om han ville begynne i koret eg går i da, syns det var ganske modig. Men han har ikkje sett meldinga ein gong. Huff.
ALBERTINE, kan du sjekke om eg står som 'gift' på Facebook enno?
Postet 12-03-17 kl 17:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Ser ikke et ord om sivilstand i det hele tatt, så du er trygg.
Postet 12-03-17 kl 17:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Den er fin. Var det eg håpa og trudde.
Postet 12-03-17 kl 17:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har skrevet ferdig oppgaven min. I morgen tidlig skal jeg bare lese gjennom og skrive den veldig korte litteraturlisten og så er jeg klar.

Og nå nyter jeg storebarnslivet. Jeg sitter og småsurfer og hører på storesøster som spiller gitar og synger for meg.
Postet 12-03-17 kl 17:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har debutert som håndballmamma i dag. Knerten har spilt fotball i 5 år, og er en bare middels god fotballspiller. Han har spilt håndball i 2 uker, og var virkelig kjempeflink. Det kom litt overraskende på, men det var gøy å se han oppleve sånn mestring.
Postet 12-03-17 kl 20:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
I dag har vi hatt gjester på mannens vafler. Jeg har ikke laget en vaffel eller pannekake siden vi traff hverandre i 2000. han er vaffel- og pannekakemester, så da slipper jeg unna.

Pøbelprinsessen har holdt vårkonsert sammen med korpset i dag, hun var solist og fikk blomst og jeg blir litt stolt og kry av å ha en flink musikerdatter.
NÅ sitter jeg foran Mac'en med praktmusikk på øret. Søndag er fint.
Postet 12-03-17 kl 21:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Så gøy med håndballmammadebut, Tjorven!

Min gutt på 8 var på håndballkveld for gutter forrige fredag og syntes det var veldig gøy, så til høsten starter han nok opp med det om det blir flere gutter fra klassen som skal. Foreløpig krasjer håndballdag med kulturskole.

Så deilig å ha en slik mann, pøbelsara! Og grattis med korpssolist!
Postet 12-03-17 kl 22:43 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no