Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-06-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! To hytter med gutter, typ fjortis, er vekket og kjørt til kamp. Trøtt gjeng.
Postet 11-06-17 kl 07:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Regn i dag også, gitt. Passer bra når jeg våkner halv seks en fridag.
Postet 11-06-17 kl 07:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Regn..... Tenk om det aldri slutter.

Jeg skal på jobb om en time-ish. Burde spise frokost snart.
Postet 11-06-17 kl 07:55 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ufrivvilg våken, vil sove mer så ligger i senga og sløver.
Postet 11-06-17 kl 08:10 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært oppe og sendt minstemann på fotballturnering. Nå skal jeg sove litt til.

Input; jobber du på søndager?
Postet 11-06-17 kl 08:53 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg er våken. Vi skulle vært på cup men minstemann har kastet opp så vi er hjemme men har sendt den unge håpefulle avgårde.
Regn her også, jeg vil ha sol og sommer.

Jeg bør visst også jobbe litt i dag.
Postet 11-06-17 kl 09:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Regn her også.
Postet 11-06-17 kl 09:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fikk sove igjen og stått opp nå.
Lager kaffe. Konfirmasjon senere idag

Regn her og. Er lei gråværet og regnet nå.
Postet 11-06-17 kl 10:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skal løpe langtur. Deretter skal vi se poden spille på Dissimilisfestivalen, og til slutt kino.
Postet 11-06-17 kl 10:56 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ungene spiser rabarbra med sukker som dip og jeg lager saft. Søstersen klipper plena mi og en fin hyttehelg går mot slutten. I morgen kommer mannen hjem som har vært på sweden rock siden onsdag så det blir bra. Har ufattelig mye som må gjøres på jobb så ser ikke frem til uka.
Postet 11-06-17 kl 11:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Jeg sitter ved bassengkanten og ser ut over Middelhavet mens ungene bader ekstatisk, mannen sover og jeg tar en kald øl, og synes egentlig at jeg fortjener det.
Postet 11-06-17 kl 11:09 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Polarjenta: Nei, men jeg jobber i sommerskolen og vi har planleggingsdag i dag og lørdag om to uker. Men normalt ikke, heldigvis.
Postet 11-06-17 kl 11:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg synes nesten sånn sipperegning er verre enn ordentlig regn. :bergenser:

Jaja. Det blir kino x 2 her, Mannen fikk Guardians of the Galaxy med gutta mens jeg vant Boss Baby med jentene. Jojo.
Postet 11-06-17 kl 11:21 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Sløv søndag. Helt greit.
Postet 11-06-17 kl 11:29 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Rolig søndag her også, mannen og hunden har vært på lang søndagstur, mens jeg holder på å bake brød og vaske klær. Håper på litt bedre vær utover dagen, men ingen krise hvis ikke. Sommeren kommer tidsnok, tenker jeg.
Postet 11-06-17 kl 11:35 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er grå og trist kjenner jeg. Har ikke lyst til å gjøre noe, alt pga dusteværet. :værsjuk:
Postet 11-06-17 kl 11:46 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Cuya: Du fortjener det!

Her er det bare Prima og jeg som er hjemme –mannen og Secunda er på håndballcup. Vi har spist frokost, og nå sitter Prima og tar igjen litt forsømt matte, mens jeg surfer i stedet for å rydde på kjøkkenet etter gårsdagens festligheter.
Postet 11-06-17 kl 11:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg skal snekre sammen en akademisk poster for masterprosjektet mitt, den skal være klar til innlevering i morgen, og jeg kjenner at prosjektet mitt blir mer og mer omfattende, for det er jo så mye morsomt man kan studere.

Tror hovedideen er sånn passe klar, men det må nok berenses og endres noen ganger til før den er fullstendig.
Postet 11-06-17 kl 11:56 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste søndag på lesesalen på en god stund, håper jeg! Det er god plass her, så jeg har sikret meg en plass med nydelig utsikt over et grått og regnvått Oslo.
Postet 11-06-17 kl 11:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Igår hadde jeg del 1 av bursdagesfeiringen min Familiebursdag med tanter og onkler etc. Godt å være ferdig med det.

I morgen er det eksamen
Ikke spesielt godt forberedt... Men greit å bli ferdig. For da kan jeg fokusere på bursdagsfeiring del 2 FEST!
Postet 11-06-17 kl 12:07 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Knallsol og sommertemperatur og jeg synes egentlig det er litt slitsomt for jeg får så mange tanker om alt man burde gjøre bare fordi det er fint vær og dårlig samvittighet for at jeg ikke får jaget ut ungene.
Postet 11-06-17 kl 12:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det der kjenner jeg igjen Heilo, men akkurat i dag er lillebror på fotballturnering og storebror dro ut med en kompis og dermed løste det seg helt fint i dag. Og jeg har gått meg en tur så da er min samvittighet også god.
Postet 11-06-17 kl 13:18 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Regn og atter regn her. Vi sløver etter gårsdagens bursdagsfest og har film og kakerester. Passer utmerket i dag, selv om hi nok trenger luft alle sammen sånn egentlig.
Postet 11-06-17 kl 13:19 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Du har fortjent det Cuya.

Rolig søndag her også. Lillesøster jobber med en skoleoppgave og storesøster har skrevet sin første CV. Jeg har ryddet, vasket klær og bakt brød. Deilig.
Postet 11-06-17 kl 13:37 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Nå er det sol. Vært på festningen i byen og støttet Kreftforeningen. Snart kommer eldste hjem fra Danmark.
Postet 11-06-17 kl 13:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Velfortjent Cuya!

Greit med regn, for vi driver å lærer eldstemann å pakke, for han skal på leirskole i morgen, og det er jo greit om han får med seg alt hjem og har oversikt over hva han faktisk har mrd seg. Nå får jeg igjen for å alltid bare pakke selv for ungene!
Postet 11-06-17 kl 15:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Erfaring: Det hjelper å ikke mase. Ungene kom ut av seg selv etterhvert. Yngste fikk besøk av en venninne og de har kost seg maks med vannspreder og trampoline, og eldste har dratt i skatepark. Da gjenstår det bare at mor selv får beveget seg litt så kan samvittigheten gå og legge seg.
Postet 11-06-17 kl 16:34 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjemme igjen! Fin helg i Larvikområdet, men greit at de røyk tidlig i sluttspillet. *mor vil hjem* På vei hjem fikk vi beskjed om at minsten skulle spille finale i sin cup, så vi dumpet pasasjeren vår, tisset på bensinstasjonen og kjørte direkte til Nannestad. De tapte finalen.
Postet 11-06-17 kl 16:46 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har sprettet rundt på et fjell, og nå ser jeg fram til en kveld med strikketøy og sjokoladesmugspising.
Postet 11-06-17 kl 17:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg og mannen har gått lang tur i duskregnet. Fint og frodig ute! Men for en gråværsdag! Nå skal det bakes kake til skoleavslutning neste uke, og så bør det vel lages middag etter hvert.
Postet 11-06-17 kl 18:35 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no