Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-03-20 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Go mååårrren fra Bergen i sooool!!! Det er nesten ikke til å tro.
Jeg har en rundstykkedeig på heving, mens jeg i ensom majestet drikker kaffe, leser internettet og lurer på hvor jeg skal gå tur idag.
Postet 21-03-20 kl 10:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her har jeg startet dagen med å måke snø. Ikke så veldig store planer for dagen, jeg skal sikkert handle for foreldrene mine.
Postet 21-03-20 kl 10:21 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Magica sin avatar
Morgen! Deilig sol, vi skal dra på hytta en tur og lage sveler på bålpanne. Har et brød i ovnen og så blir det pizza i kveld.
Postet 21-03-20 kl 10:49 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Strålende sol, glade barn hopper på trampoline ser jeg og alt er ganske bra.
Postet 21-03-20 kl 11:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Strålande sol her og. Ingen planer anna enn husarbeid, bestille medisiner til mamma, og ellers gå tur og vere mest mulig ute. Skal vaffal IKKJE jobbe!
Postet 21-03-20 kl 11:23 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Strålende vær i Trondheim også. Eldste og mannen har dratt for å gå på ski, mens jeg har planer om å gå meg en lang tur i stille bygater.

Ellers ingen andre planer enn å holde oss hjemme, rydde litt og lage pizza til kvelds
Postet 21-03-20 kl 11:40 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fint vær her også, og vi må definitivt ut og røre på oss om ikke alt for lenge etter to hektiske hjemmekontor/skoledager. Ungene har heldigvis hatt trampolinen å boltre seg i, men de har dessverre vært alt for mye inne, så vi får bøte på det i dag. Utfordringen er hvor pokker en drar, alle steder jeg kommer på er garantert overbefolket. Vi får holde oss i nærområdet. Først litt jobbing.
Postet 21-03-20 kl 11:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God formiddag. Jeg er i fin form og har jo ikke lov til å klage, men jeg skulle så inderlig ønske jeg hadde en knøttliten hageflekk. Jeg har brakkesyke og ingen steder å gå. Fire mennesker på 67 kvadratmeter er trangt, altså.
Postet 21-03-20 kl 12:14 av Pappalille Pappalille er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Morn, morn! Jeg sitter og jobber litt for å ha følelsen av å ha hodet over vannet. Snart skal jeg ut og ta meg en lengre joggetur. Jeg trenger både luft, sol og trening, så det vil nok gjøre meg godt. Vi bor landlig til, så det er ikke noe problem å unngå masse folk. Noen ganger løper jeg langtur til Kalvøya, men akkurat det bør jeg nok unngå i disse tider. Regner med at det er masseutflukt dit.

Mannen er ute og går tur, og tenåringen sover. Vi er friske og har få koronarelaterte bekymringer enn så lenge.
Postet 21-03-20 kl 12:41 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er ENDELIG helt alene hjemme –mannen har tatt med seg de brakkesjuke tenåringene på lang tur i ulendt terreng, og jeg skal jobbe for å ta igjen for noe av det jeg ikke fikk gjort etter en uke med dårlig konsentrasjon i hjemmeskolehuset. Det var bare det med å komme i gang, da.
Postet 21-03-20 kl 12:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sol her også. Har laget varm sjokolade og hatt på termos. Pakket fiskesaker og fotball. Vi skal ned til fjorden på utflukt. Tenne bål og bare være ute. Vi kjører ut til en liten grend i kommunen og der er det nok plass på fotballbanen også. Noen fordeler med å bo veldig landlig er det jo.
Postet 21-03-20 kl 13:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hei.
Fantastisk vær her.
Dagens tur unnagjort. Nå har jeg hentet frem terrasse møblene og ligger i bikinitopp.
Imorgen kommer iallefall mellomste hjem, blir bra.
Dagens planer er soling, kanskje litt jobb og lage taco fra «bunnen av».
God lørdag til alle.
Postet 21-03-20 kl 13:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har kommet i gang!
Postet 21-03-20 kl 14:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Vi feier og rydder ute. Det gjør naboene også.
Postet 21-03-20 kl 14:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
God ettermiddag! Jeg har våget meg ut. Er ikke i karantene, men følger myndighetenes råd og holder meg mest hjemme. I dag gikk jeg til sentrum og videre til en liten bokhandel på andre siden, men valgte de mest uattraktive rutene med lite folk. Lite folk i byen, da. Alle er vel og går tur rundt sognsvann.
Postet 21-03-20 kl 14:36 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Når man først skal være i isolat på soverommet er det jo ganske greit at nevnte soverom har direkte utgang til balkong og at det er nydelig vårvær ute. En time i sola med musikk på ørene gjorde veldig godt for sjela.
Postet 21-03-20 kl 15:20 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Gjør rent hele huset etter sykdom. Selv vinduene har mannen tatt. Ungene lager pinnebrød ved bål i Hagen. Skuldrene er lavere og psyken føles litt bedre enn den har vært i det siste. Sola hjelper virkelig på humøret.
Hvir lenge på du være i isolat @Adrienne? Klem til deg, det har vært ei stri tørn.
Postet 21-03-20 kl 15:27 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Oppdatert 21-03-20 kl 15:35 av Minerva
Gammel
Fersken sin avatar
Det er fint vær i Stavanger også. Jeg sov i 12 timer i natt og er fortsatt litt groggy, selv med noen kopper kaffe innabords.
Postet 21-03-20 kl 15:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Miverva: Tre dager til utenom denne, og på mandag begynner jeg uansett å jobbe fullt igjen, så det er bare i dag og i morgen jeg kjenner meg litt nytteløs.
Postet 21-03-20 kl 15:53 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er navlebeskuende, men brutalt å være nyforelsket nå.
Postet 21-03-20 kl 15:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha blondie, det forstår eg!
Postet 21-03-20 kl 15:58 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Blondie, dette er Kjærliget i koronaens tid.
Postet 22-03-20 kl 00:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no