Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 21-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen. Jeg er oppe. Skal snart vekke lillebror som skal på fotballturnering 2.5 times kjøring unna. Jeg skal på fotballturnering med storebror her. Men før det må jeg lage matpakke til lillebror, pakke litt ekstra klær til han, og hive glasur på torokaka og litt forskjellig.
Postet 21-05-17 kl 08:08 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er oppe. Her skal det spilles fotballcup tidlig på morgenkvisten. Egentlig er det greit, for da rekker vi både cup og niesebursdag i dag.
Postet 21-05-17 kl 08:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Oppe, våken og det er helt uten grunn. Strømstans og ergo ingen kaffe heller. Gruff.
Postet 21-05-17 kl 08:40 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Du har min dypeste medfølelse, Anda!

Vi er oppe alt for tidlig her også, vi skal til Tusenfryd. Så det blir sikkert bra, men jeg skulle gjerne sovet litt lenger.
Postet 21-05-17 kl 09:53 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Siste dag med cup. I dag skal skolen ryddes og rigges ned.
Postet 21-05-17 kl 10:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen. Lite søvn. Broderer.
Postet 21-05-17 kl 10:33 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Skal du rigge ned ein heil skole???? Her skjer det ingenting utanom tur og grilling. Det er søndagen sin, det.
Postet 21-05-17 kl 11:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Secunda er 12 i dag, så vi har startet dagen med gaver og gedigen bursdagsfrokost (varme rundstykker, sjokoladecroissanter og pannekaker! ). Men nå har bursdagsbarnet dratt på teaterøvelse, og vi andre ligger og sløver på sofaen.
Postet 21-05-17 kl 11:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Bare meg våken. Eksamenslesing da, surprise!!!
Postet 21-05-17 kl 11:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sløvemorgen, bursdag på yngste om en times tid, denne helgen skal det bare slappes av og gjøres minimalt. Det har vært noen ekstremt fulle uker den siste tiden.
Postet 21-05-17 kl 13:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sov til nesten 1030 idag. og det var godt.
Det ble brunch, og fått gått gjennom en del klær med minsten samt støvsugd.
Jeg synes alle helger går til rydding, husarbeid og den type ting.
Nå er spm om jeg skal fortsette med husarbeid eller gå ut i solen å lese enten Bienes historie eller fag. Faget, og to oppgaver må være ferdig innen 11 juli og Biene må leveres på biblioteket om 1 uke.
Postet 21-05-17 kl 14:20 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Drukket kaffe og hentet yngste fra overnatting og begynt på hagearbeid. Det tar aldri slutt.
Postet 21-05-17 kl 16:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Skal du rigge ned ein heil skole???? Her skjer det ingenting utanom tur og grilling. Det er søndagen sin, det.
Jeg har servert lunsj til 11 håndball-lag, sjekket at alle har ryddet fint i klasserommene ved avreise, båret ut søppel, kjørt mat til cup-kontoret, flyttet alt av utstyr fra overnattingsskolen til hallen (med unntak av kjøleskapene - de tok to sterke mannfolk) og ryddet fellesrommet. Sånn er det med cup. Ett år til neste gang.

Spillemessig gikk det greit nok for gutta. Mellomste røk i kvartfinalen, mens minste røk i semifinalen.
Postet 21-05-17 kl 21:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no