Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Romjulstoffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Romjulstoffe

Postet 29-12-16 kl 08:45 av Kaffestuggu

Mer .

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Tåtti sin avatar
Jatakk.

Med en liten julekake til. Det har sine fordeler å være våken alene.
Postet 29-12-16 kl 08:57 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Kaffe? Jatakk. Jobbkaffe tenker jeg det må bli, ettersom jeg er på jobb.
Postet 29-12-16 kl 09:06 av Bobbelur Bobbelur er aktiv nå
Gammel
Jobb men skal gå til Scandic Bystranda om en time og spise deilig frokost med venninne og hennes barn før jeg drar tilbake til jobb. Romjul er i grunnen bra, det.
Postet 29-12-16 kl 09:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb etter et par dager med ordentlig juleferie (hytte, snø, ski og alt det der). Vi holder på å flytte til andre lokaler. Nå er det meste tømt, så her er det bare en ting som gjelder: støvsuging, vask, skrubbing, repeat. Men først en kaffe til.
Postet 29-12-16 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Kaffe, har visst glemt den til nå i dag. Men har ikke vært her så lenge. Sov en halv time lengre enn vanlige arbeidsdager, ikke noe trafikk nå i romjulen. Men mer enn vanlig nok å gjøre. Kaffe nå!
Postet 29-12-16 kl 09:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er kjedelig å gå ut dørene hjemme når resten av familien ligger og sover. Til og med a-barnet sover vistnok til langt over 9 nå om dagene. Vedder på at de våkner tidlig i morgen for da skal jeg ha fri.
Postet 29-12-16 kl 09:39 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jobbekaffe her og. Resten av familien ligger hjemme og sover, men i morgen har også jeg fri! Nå må jeg bare svusje, så blir det nok en kort dag.
Postet 29-12-16 kl 09:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bare jeg oppe, men skal vekke barna om ikke så lenge, vi skal på teater i dag, Annie, lokal teaterklubb som setter opp, og det er visst utrolig bra. De gjør dette hvert år, med forskjellige stykker, men første gang vi skal å se. Årets forestilling har fått mye skryt.
Postet 29-12-16 kl 09:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Installert på hjemmekontoret, men vi er tomme for kaffe! Satser på at mannen fikser om ikke lenge. Jobbe noen timer nå før jeg kjører mamma på flyplassen og drar hjem og jobber videre.
Postet 29-12-16 kl 09:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Vi er på vei til en dag i bakkene i Trysil. Det blir bra.
Postet 29-12-16 kl 10:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har kommet på jobb. Førstemann her selv om jeg kom ganske sent i dag. Mini er i bhg igjen og var tung å få opp. Blir en kort dag på kontoret, men helt sikkert mer enn nok å gjøre.
Postet 29-12-16 kl 10:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jobbekaffe. Vondt i viljen, lengter etter senga mi.
Postet 29-12-16 kl 10:19 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har fått kaffe! Fin mann.
Postet 29-12-16 kl 10:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen.
Postet 29-12-16 kl 10:54 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar

Venter på å kvitte meg med et par barn, så jeg kan stikke til fjells. Tåke, regn og vind. Utmerket.
Postet 29-12-16 kl 11:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Ble sent i går, men har endelig kommet meg på jobb for en kort dag. Kjører rundt med pentøy til 3 barn og en karamellpudding i bilen. Romjulsbil.
Postet 29-12-16 kl 11:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal stå på nedoverski i dag. Håper at sikten er grei.
Postet 29-12-16 kl 11:40 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På jobb. Mine barn spretter pokker meg opp i 6.30-tiden okke som. Nå har de lagt seg senere enn vanlig siden ferien begynte, hjelper ikke noe som helst.
Postet 29-12-16 kl 11:51 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Mannen jobber, men skal ha fri i morgen. Da skal vi stå på ski igjen.

I dag skal ungene og jeg til byen og bytte et par julegaver.
Postet 29-12-16 kl 11:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har fått skikkelig skrudd døgnrytme i løpet av denne ferien - mandagen blir hard, gitt.

Har spist frokost, drukket kaffe, satt på en vaskemaskin og nå skal jeg drikke mer kaffe og se på Game of Thrones til det er på tide med dagens dagslystur med hunden.

Jeg ferie!
Postet 29-12-16 kl 11:55 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi sitter på Bergensbanen med uante mengder niste og underholdning.
Postet 29-12-16 kl 12:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Frokost med ungeflokken effektuert, nå skal vi straks på en kombinert kontorsvippskøyteshoppingogkanskjeenkakaotur til sentrum.
Postet 29-12-16 kl 12:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mine barn sov til 8 i dag.

Jeg er på jobb men jobber ute i dag,morsomt med forandring! Og i morgen planlegger jeg fri!
Postet 29-12-16 kl 13:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er fortsatt på Røroshotell og bare sløver. Skal ut og kjøre hest-og-slede om noen timer, og har nettopp begynt å vurdere å rusle ut en liten tur før den tid. Decisions, decisions.
Postet 29-12-16 kl 13:23 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har også en vidunderlig lat juleferie. Etter å ha hatt en skikkelig sosial juletid (seks dager med sammenhengende sosialisering) har vi nå ingen planer før nyttårsaften. I går fikk jeg byttet noen gaver og trent. I dag, så langt har jeg satt på en vaskemaskin, spist frokost, strikket og spilt spill. Planen for ettermiddagen er Rogue One og sushii. Jeg kjenner at jeg lever veldig godt med dette. og er litt spent på hvordan det skal bli å stå opp på mandag.
Postet 29-12-16 kl 13:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mine to har sovet til 10 hver morgen, helt nydelig for alle rett og slett. Men det blir nok ikke lett å måtte opp tidlig på tirsdag.
Postet 29-12-16 kl 14:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
"Tidlig" opp i dag fordi jeg skulle til naprapaten 10.45. Vi er usannsynlig late om dagen. Det er deilig.

Nå tror jeg at jeg skal fyre litt og henge foran ovnen.
Postet 29-12-16 kl 17:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har hatt en strålende dag i Trysil. Og i følge barna mine fikk jeg prisen for beste forbedring siden i fjor. Jeg kjørte mye fortere enn sist vi var der. De trengte ikke å vente så lenge på meg i år som tidligere.

Nå skal vi straks spise mormor-pizza. Det er den beste i følge gutta (og meg, selvsagt, jeg er jo vokst opp på den).
Postet 29-12-16 kl 18:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blå: vi har sett Rouge One i juleferien, og knerten var helt euforisk. Jeg har bare vært moderat fan, men koste meg ordentlig på den filmen. Ikke noe som er ekkelt å se, men både spennende og morsomt.
Postet 29-12-16 kl 19:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg kjenner at jeg er skikkelig unnelig på de som har skikkelig ferie, late dager og unger som sover lenge. Minsten her sov til sju i går, da var det litt partystemning, liksom. Jaja, i det minste er hjemmekontor forholdsvis behagelig og praktisk, særlig når folk må hentes tidlig i barnehagen på grunn av dårlig form.
Postet 29-12-16 kl 19:21 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Rogue One var helt grei. Men nedtur etter forrige synes jeg. Om den hadde vært halvparten så lang og 500 eksplosjoner mindre hadde den vært bedre. Historien og skuespillerne var gode. Det var bare alt for mange lange slagscener.
Postet 29-12-16 kl 21:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Oppdatert 30-12-16 kl 01:11 av Blå
Gammel
Addison sin avatar
Vi har hatt sushimiddag på restaurant og sett The Passenger med jentene, alle fire likte den godt. Fin og urban romjulskos i mangel av snø og ski! Dvs. urban i vårt lille bygdebysentrum.
Postet 30-12-16 kl 00:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
No har eg lest heile bloggen og forstod lite når eg kom til ettermiddag og kveld. Så var han for i går. Jaja. Svikt i stuggu-systemet her!!!
Postet 30-12-16 kl 10:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no