Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 25-04-21 kl 06:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Dagens plan om å sove lenge ble brutalt ødelagt av hunden som ville igang med dagen. Jaja, jeg prøver igjen!

Ingen store planer i dag. Ser for meg en skogstur med den firbeinte og det antallet tobeinte jeg klarer å mase med meg. Spent på bjørka, dog, det trues med pollenspredning på rødt nivå.
Postet 25-04-21 kl 10:16 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Bloggene har forsvunnet for meg. Og jeg ble litt betuttet.

I dag skal vi fortsette med å male hytta. Vi rakk nesten et helt strøk i går. Og jeg priser meg LYKKELIG over å ha tenåringsbarn. (De får riktignok betalt, men de jobber som helter.)
Postet 25-04-21 kl 10:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg oppdaget også at bloggene var forsvunnet fra sin vante plass i går og var redd for at jeg var kastet ut.

Her er solen på vei inn i kroken min og jeg har ikke tenkt å gjøre annet enn å høre på lydbok, strikke og lage oksestek til middag i dag. Er avhengig av disse dagene med pusterom og egoprosjekter.
Postet 25-04-21 kl 10:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her skal det jobbes.
Postet 25-04-21 kl 10:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det står en liten joggetur på planen for meg i dag. Og jeg har virkelig ikke lyst, ettersom joggeformen er nokså dårlig og det derfor er så sliiihitsomt. Som jo er meningen.

Og så er jeg så fryktelig brakkesjuk. Hvilket burde være motivasjon i seg selv til å gjennomføre.

Og blogglenken var borte for meg og - fra i går.
Postet 25-04-21 kl 11:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær! God frokost og så øvelseskjøre litt.
Postet 25-04-21 kl 11:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Skal male litt, så blir det tur med venninne.
Postet 25-04-21 kl 11:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Nydelig vær i Bergen, men sannsynligvis ganske kaldt. Jeg skal i utendørs fødselsdagsselskap og har sikret meg med islandsgenser

Ellers er planene hage og strikking og hjemmelaget pasta til middag.
Postet 25-04-21 kl 11:28 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag, har vært oppe alt for lenge. Eldste og gjesten sovnet seint, yngste våknet tidlig. Men koselig med besøk sånn ellers, da. Tror det skal gjøres fint lite i dag, i grunnen.
Postet 25-04-21 kl 11:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov til ti, det tror jeg aldri har skjedd før. Hadde helt sikkert behov for det, har trøblete mye med søvn den siste tiden. Nå må jeg skriveskriveskrive, innlevering av oppgave til midnatt.
Postet 25-04-21 kl 12:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det var da usannsynlig upraktisk at man må via forumforsida for å finne bloggene!
Postet 25-04-21 kl 16:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Det synes jeg også, Stompa.
Postet 25-04-21 kl 20:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
Jeg har endt opp med å ha to faner oppe i dag. Håper det blir fikset.
Postet 25-04-21 kl 21:28 av Karamell Karamell er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har også to faner oppe, men så glemmer jeg hele tiden hvorfor jeg har det og trykker på Nye innlegg på den liksom dedikerte bloggfanen.
Postet 25-04-21 kl 21:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Karamell sin avatar
#metoo.
Postet 25-04-21 kl 22:04 av Karamell Karamell er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no