Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-11-21 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Taien sin avatar
God morgen.
Ingen planer i dag og det er bra, for jeg har ikke sovet et sekund i natt. Så det blir nok småsoving på formiddagen tenker jeg. Ene poden er syk igjen, så jeg får vel belage meg på tlf fra skolen. De vil han skal gå selv om han føler seg dårlig, men jeg sender ikke en unge med feber på skole. Spesielt ikke når de skal ha uteskole halve dagen og det regner kattunger ute.

Satser på å pynte litt med julepynt i ettermiddag.
Postet 18-11-21 kl 09:14 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da var det jaggu torsdag allerede. Fysio på slutten av arbeidsdagen.
Postet 18-11-21 kl 09:15 av star star er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen! 3 av 5 er ute av huset. Jeg skal ha hjemmekontor og mellomste starter sent. Jeg har en slags mistanke om at yngste har tatt med telefonen min ut, men kan ikke forstå at hun har vekslet min med sin egen som liggr igjen her.
Postet 18-11-21 kl 09:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Kontormorgen og jeg er alene på kontoret og nesten alene på gangen. Kaffe, radio og klementiner og jeg har det helt greit.

Selv om jeg har kjent litt på at jeg skulle ønske litt større åpenhet for å flekse med litt hjemmekontor av og til, så er jeg egentlig mest av alt fornøyd med å kunne gå på kontoret kjenner jeg.
Postet 18-11-21 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sitter hos optiker og skal få nye glass. Har kun en innfatning, så må pent sitte og vente. Leser et blad og koser meg.

Nydelig pyntet i byen. Blir glad av sånt.
Postet 18-11-21 kl 09:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Det er torsdag! Og ikke en hvilken som helst torsdag. Nilsen, min datters helt spesielle apekattbamse, har bursdag i dag. Det kom litt brått på må jeg tilstå, men det er fortsatt tid igjen til å arrangere bamsefest i kveld heldigvis.
Postet 18-11-21 kl 10:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Apekattbamse bursdag.
Postet 18-11-21 kl 10:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Bamsefest høres koselig ut!

Jeg har tatt konsekvensen av dårlig form hele uken og avlyst alle møter i dag, så prøver å hvile kropp og sjel. Foreløpig litt forstyrret av at vi har rørlegger her, til gjengjeld betyr det at vi snart har flunkende nytt toalettrom nede med nymalte vegger og ny innredning. Det er jo stas.
Postet 18-11-21 kl 10:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så koselig med apekattbamsebursdag. Det krever nok sjokoladekake.
Postet 18-11-21 kl 10:39 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Startet dagen på hjemmekontor, men er nå på vei til kontoret. Skal ut å spise sammen med de nærmeste kollegaene i ettermiddag så jeg har kjole på.
Postet 18-11-21 kl 11:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har plutselig fått hodet over vannet på jobb.

Jeg har fremdeles masse å gjøre, men jeg ser at jeg kommer til å klare å bli ferdig med alt som haster i dag, i dag.

Jeg skal feire med å gå i et eksternt møte med god samvittighet og gå langsomt tilbake og nyte julepyntede vinduer.
Postet 18-11-21 kl 11:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har også hodet over vannet på jobb, og i morgen er det plandag, så ingen timer å planlegge. Programmet tilsier at dagen blir så som så, så da skal jeg bare strikke hele dagen ( ).

Neste uke får jeg inn to nye norskbunker, så regner jeg med at hodet dupper under vannet igjen for en periode.
Postet 18-11-21 kl 11:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmeskole på minstemann her i dag fordi skolen har for mange syke lærere. Var litt småirriter i går når meldingen kom, men det har i grunn vært veldig behagelig. Vi kunne sove til vi våknet, og så litt matte først på dagen, litt norsk, så en tur for å ta bilder av høst og kulde, og så selvlaget lunsj.

Nå litt smått på hjemmekontorfronten.
Postet 18-11-21 kl 14:15 av Mex Mex er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no