Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 14-06-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Stor dag for elevene mine, så jeg er tidlig oppe for å ordne litt. I ettermiddag er alle avgangselevene ferdige! Jeg, som ikke er spesielt sentimental av meg sånn egentlig, synes det er skikkelig stusselig å sende dem ut i den skumle verden.

Jeg gleder meg til roligere dager, migrene på fjerde dagen er litt krevende.

Litt mer kaffe nuh, så svisje til jobb. God torsdag!
Postet 14-06-18 kl 07:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
God bedring Blondie.
Jeg har avspaseringsdag som ikke ble helt fri allikevel. Avtaler gjennom hele dagen, og avslutning for lillejenta mi på barneskolen senere idag!

Hepp hepp.
Postet 14-06-18 kl 08:07 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Blondie.

Det regner i Bergen.

Jeg har siste konferansedag og henger nesten ikke sammen av tretthet. Men med noen små glipper, så har det likevel gått utrolig bra og det er gøy når mye arbeid gir godt resultat, og ikke minst, at det blir lagt merke til. Jeg har fått så mye ros at det nesten er for mye av det gode og er veldig godt fornøyd.

Og i kveld skal jeg drikke vin og slappe av.
Postet 14-06-18 kl 08:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Regn på Sørlandet og. Jeg skal til øyelege i dag og kutte litt, ventet siden i mars. Og så er det møte i Tingretten etterpå.
Postet 14-06-18 kl 08:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag. Møter frem til lunsj, og etter det blir det litt roligere.
Eldstemann kommer hjem fra fjelltur med klassen, spent på hvordan det har gått i natt. Det har regnet litt her nede i bygda ser jeg, tror det skulle komme litt på fjellet også.
Postet 14-06-18 kl 08:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, og har kaffe. Teaterfestivalen går sin gang, og i går ble det to severdige forestillinger på meg. Jeg har blinket meg ut ytterligere fire, så det blir en hektisk uke. Men gøy, da, og mye bra teater!
Postet 14-06-18 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg av spaserer litt på morgenkvisten før jeg skal følge barn til lege. Mistenker at hun har fått pollenallergi.
Postet 14-06-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, her har det vært lite søvn i natt pga bilbrann i gata (ingen folk tilstede) så vi har hatt alle nødetatene utenfor her. Ganske heftige greier.
Nå kaffe og kanskje prøve å få gjort noe.
Postet 14-06-18 kl 09:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen, migrenetendenser her og jeg håper de går over og ikke utvikler seg til mitt ene akikkelige anfall i året. Vi har nemig to foreldremøter, en skoleavslutning og en korpskonsert i kveld.
Postet 14-06-18 kl 09:55 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen fra wonderful Copenhagen! Her var det red-eye v.2.0, altså hele 07:40 i dag! Også hjem i ettermiddag, og rett på sommerfest med jobben. Godt jeg har Clinomyn med polynam. Eller hvadernåvar.
Postet 14-06-18 kl 10:13 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fotball VM starter i dag!
Postet 14-06-18 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til de som trenger det!

Jeg er også litt tung i hodet, men det har nok med værskiftet å gjøre, tenker jeg. Satser på at det kommer seg utover dagen, jeg skal på jobbfest med mannen og ha barnevakt på en helt vanlig torsdag. Gotta love bonustanter!
Postet 14-06-18 kl 10:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Ingen dyre hvitevarer og/eller varmtvannstanker har røket på over 24 timer, så dette er en god dag, og ny rekord for denne uka.

Litt sliten etter sommerfest i går, men var Voksen og Lur, og dro hjem akkurat før den Point of No Return-GT'en. Stille i gangene her, så det var nok ikke alle som var like lure.
Postet 14-06-18 kl 10:21 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
1 dag og 7 timer til Grieg minutt for minutt!
Jeg skal bli så glad når det er over!
Knøtteliten, som den kultursnobben hun er, er ikke det spor fornøyd med sin mors forslag om at hun kan se Peer Gynt hjemme på tv. Hun skal den live i Grieghallen, må vite. Den begynner type 00:30 eller noe slikt. Vi snakker hele skuespillet, så det tar jo sin tid.
Bedre å sove hjemme enn å sovne i Grieghallen, tipper jeg. Eller hva vet jeg, jeg skal sove i Grieghallen selv ...
Postet 14-06-18 kl 11:05 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
God bedring til alle med vondter i hodet.
Postet 14-06-18 kl 11:24 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn, jeg har semesterets aller siste undervisningsøkt om to timer. Får vel kanskje forberede meg bittelitt, da.
Postet 14-06-18 kl 11:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Jeg er fortsatt litt matt etter korpsturens eskapader, passerte point of no Return med god margin hver kveld. Bare bytt ut GT med mojito(s).

Hos oss er det ikke hvitevarer, men dørlås som har røket, plutselig gikk frontdøren helt i vranglås. Så vips ble det låsesmed og ny kodelås, som vi egentlig har snakket om lenge. Verre er det at terrassedøren ikke kan låses lengre, den må antagelig skiftes helt. Feriepengene er brukt flere ganger allerede.
Postet 14-06-18 kl 14:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hahaha, jeg tror jeg er travel. Men innser at det er noe som går. Heldigvis er jeg ferdig med omgangssyken som kom på besøk i helga. Nå er det ferdigstilling av viktige dokumenter, det er tydelig at alt skal avsluttes før ferien og agurktiden tar oss.

Er nesten ferdig med ukens avslutninger. Sommerklubbmøtet på fredag teller strengt tatt ikke som avslutningsstress.
Postet 14-06-18 kl 14:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er hjemme med en gutt med halsen full av streptokokker og 39 i feber til tross for Paracet. Fineste legekontoret skviset ham inn selv om jeg ikke ringte i morges, og nå har han apocilinkur og det gjør all verdens forskjell for en ung herremann på seks år når jeg kan si at han blir raskere frisk for nå har vi medisiner.
Postet 14-06-18 kl 16:28 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til gutten din Pappalille.
Postet 14-06-18 kl 16:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til seksåringen, Pappalille! Håper han blir frisk fort.

Jeg er ferdig hos øyelege, godt bedøvet i øyet og litt kuttet i. Tingretten gikk også kjapt, så var hjemme før jeg pleier. Pøsregn og søkkvåt, så vaskerommet er fullt
Postet 14-06-18 kl 17:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, nå er denne dagen over! hui: Nå er det rett i seng for å pleie hodet. Snakkas!
Postet 14-06-18 kl 17:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Blondie!
Postet 14-06-18 kl 17:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg står på perrongen på OSL og fryser! Hvor lenge er det siden sist, da?
Postet 14-06-18 kl 17:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Jeg er inne og fryser, Candy. Lukket et vindu, hjalp ikke stort. Nesten så jeg vurderer å sette på varmepumpen. Varmekablene måtte på på vaskerommet, for alt at klær og sko var søkkvått etter dagens regn.
Postet 14-06-18 kl 18:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdig med muntligeksamen. Det gikk greit, men fy flate så sliten jeg er! Elevene har eksamen en gang hver, jeg har det seks ganger ...
Postet 14-06-18 kl 21:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg har hatt oppe åtte elever jeg ikke kjenner så veldig godt, Har hatt dem i to dager, da lærer ble syk. Det gikk veldig bra så jeg er sånn gladsliten akkurat nå.
Postet 14-06-18 kl 21:41 av Pamina Pamina er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Det er sporty, Pamina! Jeg kjente mine åtte godt, men synes jaggu det var utmattende likevel. Og fint, det er jo fint. Nå har jeg en underlig feriefølelse, det lover ikke godt for morgendagens undervisning.
Postet 14-06-18 kl 21:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no