Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn.
Postet 17-06-18 kl 10:05 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg føler meg stort sett veldig ung, synes jeg ser yngre ut enn jeg er også (tidligere i uka var det en fyr som jeg vet er minst 10 år yngre enn meg som flørtet hardt på treningssenteret ) - men jeg merker virkelig middelalderen på morgenen nå, altså. For 2-3 år siden ville det vært utenkekelig å våkne av meg selv før 10 på en fridag. Nå våkner jeg stort sett i 7-tida, og ikke f*** om jeg får sove mer.
Postet 17-06-18 kl 10:07 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
Stompa; for meg er de faktisk motsatt, før våknet jeg grytidlig, mens nå kan jeg sove både til 8 og 9. Det skjedde aldri før.
Postet 17-06-18 kl 10:37 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei. Stått ute i regnet i snart fire timer. Sur nå. Og kald.
Postet 17-06-18 kl 10:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ungene våkna 05.00 - FEM- og galopperte ut i stua for å spille iPad. Til tross for at det pr. def. er natt til 06.00 hos oss. Nå er det 07.00-grense på iPad-bruk.

Lillebror sov heldigvis lenger, og har vært oppe, tatt av tørr nattbleie og gått på do og kledd på seg sjøl, så vi andre får vel også kreke oss opp og gjøre i stand til bursdagsgjester. Både pes og stas med større unger her, altså.
Postet 17-06-18 kl 11:00 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag.
Snart på vei til håndballcup og sesongens siste og det er greit kjenner jeg.
Ellers minst mulig planer idag.
Postet 17-06-18 kl 11:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våkner kl fem hver morgen for tiden, jeg ble visst a-menneske da jeg fikk barn for 19 år siden. Fikk gått lang tur med boffen før regnet kom, så han er fornøyd. Nå skal vi fikse litt før middagsgjestene kommer, det går an å se i huset at vi har hatt det travelt i juni.
Postet 17-06-18 kl 11:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen fra håndballcup, ute, så håper regnet holder seg borte.
Jeg våknet 7.30, ikke galt til meg å være.
Lite andre planer enn å trene i kveld.
Postet 17-06-18 kl 11:47 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen fra idrettshall. Her begynte dagen 0630.
Postet 17-06-18 kl 11:49 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Våknet også tidlig, 0720. Regn i luften. En skal i bursdag og en rydder og skriver kort til lærerne.
Postet 17-06-18 kl 12:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Kvinne (40) var på fest, og sov til kl 11... Tror ikke jeg får noe fornuftig ut av denne dagen. Det var deilig å koble av i går etter en intens uke på både på jobb og på privaten. En god søndag til alle.
Postet 17-06-18 kl 12:37 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sov lenge og vel, er ikke plaget av å våkne tidlig. Litt upraktisk i hverdagen, men nå er det snart juli og ferie. Skal i familiemiddag senere i dag.
Postet 17-06-18 kl 13:34 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Vi har sovet lenge (barna bortreist) etter intense dager med jobb og teaterfestival.

Nå lager jeg rabarbrasuppe til sommerfest, og håper det blir oppholdsvær i de tre timene den varer.
Postet 17-06-18 kl 13:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg kan melde om at man føler seg rimelig velkommen når man kommer til stallen for å fôre alle de ni hestene.

Har vært hjemme og kost litt på barna, og blitt blid igjen. Nuh - stall, og så litt mer kos med ungene, og så jobb igjen.
Postet 17-06-18 kl 15:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lang tur og påkrevd dusj unnagjort. Grillmat klargjort også. Lader opp til sprengtravel uke.
Postet 17-06-18 kl 17:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sommerfest unnagjort, med glimrende tilbakemeldinger på suppa.

Nå har yngstemann kommet hjem, og det er på tide å sette seg med bena høyt, nippe til et lite glass vin og lese lagrede FB-innlegg og aviser.
Postet 17-06-18 kl 17:54 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no