Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 22-01-22 kl 09:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Først? Skitur utsatt pga drittvær, så da blir det litt husarbeid før en gåtur isteden. Men først, kaffe.
Postet 22-01-22 kl 10:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har siste hele dag i isolasjon! Så da klarer jeg kanskje å sette pris på å gjøre ikke'no. Jeg må snike meg ut med bikkja og munnbind da, men ellers tar vi livet med ro i dag også.
Postet 22-01-22 kl 11:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Liten bursdagsfeiring her fot barnet som hadde bursdag tidligere i uka. Best jeg kommer i gang meddet jeg skal gjøre.
Postet 22-01-22 kl 11:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rolig lørdagsmorgen med meg og gutta. Mannen er og besøker svigermor som måtte bytte sykehjem igår. Vi skal ut og kjøpe noen nye gensere og bursdagsgaver. Etterpå blir det slalåmbakken på gutta og husarbeid og kaffedrikking på meg.
Postet 22-01-22 kl 11:04 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Alle sover. Straks vekke dem. Kjøre litt med eldste og mulig en frisørtur for yngste.
Postet 22-01-22 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag formiddag, og alene oppe. Deilig! Har kaffe, fyr i peisovnen, og bare noen små rester av tørrhoste igjen av koronaviruset.

I dag blir det ompotting av stueplanter, og kanskje en liten yogaøkt?
Postet 22-01-22 kl 11:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Du och jag, Timar - siste isolasjonsdag her også. Første dag med noenlunde grei form fra morgenen av, veldig deilig!
Skulle egentlig vært på jobb, men siden det definitivt ikke er innafor, så skal jeg i hvert fall være litt fornuftig og oppdatere meg på ymse greier.
Postet 22-01-22 kl 11:57 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hey, da er vi tre på siste isolasjonsdag. Jeg er ute i morgen!
Postet 22-01-22 kl 13:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God dag. Våkna 6.45, så jeg har rukket både tv-titting og strikking og litt jobbing allerede. Nå er jeg ute og går tur, men har en liten kaffepause siden jeg gikk innom garnbutikk på veien.
Postet 22-01-22 kl 14:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Vårlig ute, skikkelig fint! Fått levert mer til bruktbutikken og kjøpt plastikk kasser. Nå må jeg få i meg litt lunsj og pakke litt.
Postet 22-01-22 kl 14:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er så grått og vått. Husker ikke sist jeg så blå himmel. Nuvel, har trosset de tunge tåkeskyene og sipregnet, og vært på en liten fjelltur. Litt lunsj nå og så motivere seg for en tur på senteret for noen nødvendige ærend.
Postet 22-01-22 kl 14:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nå kom solen plutselig frem etter en helgrå dag her. Jeg har slått halebeinet, og orker uansett ikke å gå tur i dag.
Postet 22-01-22 kl 16:31 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no