Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Nyttårsaften

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Nyttårsaften

Postet 31-12-23 kl 05:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Morn! Jeg våknet for tidlig til at kvelden blir noen høydare, tror jeg, men vi skal være hjemme. Hovedoppgaven for dagen er å passe litt på hva straks 16-åringen finner på, så vi er kjørbare hele kvelden. Gleder meg til matlaging med kjæresten.
Postet 31-12-23 kl 08:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Regn i sør, men det skal gå over til snø, mye snø.
Postet 31-12-23 kl 09:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal flytte på oss igjen. Bare til i morgen da. Men foreløpig er det bare jeg som er oppe.
Postet 31-12-23 kl 10:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Festlig lag i går. Jeg var ikke sein i det hele tatt, men sov veldig dårlig i natt, så føler meg litt utenfor det hele. Jeg håper jeg klarer å motivere meg til en luftetur.
Ellers skal inngangen til det nye året feires med rent sengetøy, så maskinen går.
Postet 31-12-23 kl 10:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Roleg nyttår her, det blir oss fire med god mat, snop og Mamma Mia. Fast tradisjon å sjå den nyttårsaftan, ei deilig påminning om at det går mot varmare tider.
Postet 31-12-23 kl 13:31 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er i Mora og skal straks på med gullkjole for å se Strauss sin Flaggermusen. Artig destinasjon og kjørte femti mil i skikkelig vinterkledde skoger i går. Har badet og tatt badstue så nå en liten fika før forestilling. Kjenner et par av sangerne som egentlig bor i stockholm og skal drikke kaffe med dem i morgen. Har seff allerede tatt bilde ved den gigantiske Dalarnehesten som står i sentrum her Ut ifra klientellet på hotellet så blir det jeg,mannen og pensjonistene på festmiddagen i kveld. Jeg håper jeg blir gledelig overrasket over maten.
Postet 31-12-23 kl 13:35 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Rolig kveld her, mulig vi får noen på besøk til dessert/snacks.
Postet 31-12-23 kl 15:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Litt guffent føre, men framme. Senere enn tenkt, men men.
Postet 31-12-23 kl 16:35 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no