Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 04-01-24 kl 05:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Fortsatt hjemmekontor i sør. Fysioterapeut senere, godt det er rett i nærheten.

Har ikke vært ute på flere dager, begynt å glede meg til vår rett og slett. Krykker og vinter er no no.
Postet 04-01-24 kl 07:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Litt-småsyk-hjemmekontor her. Masse å gjøre.
Postet 04-01-24 kl 07:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har både fysio og legetime så i dag kjører jeg. Greit at de har kontor ved siden av hverandre.
Postet 04-01-24 kl 08:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk trent en skikkelig styrkeøkt i går, for første gang på veldig lenge. (Jeg har vært skadet slik at det ikke har vært mulig siden oktober.) I natt sov jeg hele natta og i dag er jeg skikkelig støl. Så selv om jeg løftet mindre enn sist gang, så må jeg ha gjort noe riktig.

Knerten kom seg gjennom gårsdagen uten skader. 3. januar 2023 var en skrekkens dag for ham, og han endte opp i rullestol i flere måneder i etterkant. Han skal på årets første håndballtrening i dag, så det er nye muligheter.
Postet 04-01-24 kl 08:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Sitter fullt påkledd på kontoret, ingenting sier velkommen inn som 9 grader. Heldigvis stiger temperaturen kjapt når jeg skrur opp ovnene, men er veldig glad for at Sibirkulda holder seg på østlandet.
Postet 04-01-24 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her er det brøytet litt bedre, vinden har roet seg litt og det er opphold. Det gjorde det ganske mye enklere å kave seg til jobb i dag enn tidligere i uka.

I kveld skal jeg oppgradere broddene til kjetting, for strøing driver de visst ikke med lenger i min bydel.
Postet 04-01-24 kl 08:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Husket å betale på plass 1. Får huske det på plass 2 også. Forhåpentligvis har jeg ikke frikort innen februar i år.
Postet 04-01-24 kl 08:24 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Postet 04-01-24 kl 08:27 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Star: Nei, frikort så fort er ikke ønskelig. Jeg får nok i mars pga fysio. Jaja.

Snufser og fryser; kjennes ut som jeg begynner å bli forkjølet.
Postet 04-01-24 kl 08:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor med fyringsvakt. I morgen blir det kontor på meg, så får mannen ta fyringsvakta.

Litt sår i halsen, men jeg håper det går over uten å bli noe mer ut av.
Postet 04-01-24 kl 08:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Årets første fellesfrokost på kontoret, det er hyggelig å være igang igjen.
I morgen har jeg tenkt å være hjemme og fyre, det er meldt inntil 30 minus.
Postet 04-01-24 kl 10:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her er det møter hele dagen. Og kaldt!
Postet 04-01-24 kl 11:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg hadde tenkt å nytte dagen til å gå ein lang tur "ute i havgapet" sidan der er lite snø, men vakna og kjente at eg ikkje var open for å fryse i dag og så valgte eg også å tru at såret eg fekk under foten i går kunne ha godt av å få gro i fred og ro.

I staden har eg vore på Rema på skikkeleg januarhandel. Grønnsaker, fisk og kylling, ikkje spor av snop eller snacks.
Postet 04-01-24 kl 14:29 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Så flink du var, Syrinx!

Vi har så mye snø! Og - jeg måtte til fysio i dag. Parkeringsplassen var speilglatt; livsfarlig å gå med krykker, men jeg kom meg inn. Etter middag skal 18-åringen få kjøre oss til et lite, lokalt senter. Der kan vi kikke litt i butikker og jeg kan gå litt. Jeg får jo ikke gått noe i denne snøen; så jeg frykter det tar lenger tid med akillessenen enn det som er normalt (normalen er 1 år). Jeg fikk skaden på feil tidspunkt på året rett og slett.
Postet 04-01-24 kl 15:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det skar seg litt då eg kom heim, men å ete siste to risbollane i kjøleskåpet for å gjere plass til grønnsaker må vel kunne reknast som husarbeid meir eller mindre.

Lurt å lufte seg på senter, millact. Vil tru det er ganske håplaust med krykker på glatta, ja.
Postet 04-01-24 kl 16:32 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Jeg likte husarbeidet ditt, Syrinx!
Postet 04-01-24 kl 17:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her er vi på jetlag dag 3, tirsdag la jeg meg kl. 17, i går holdt jeg til 19.30, og i dag har jeg ambisjoner om å holde meg våken kanskje helt til 21!
Postet 04-01-24 kl 18:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Oi, vill og gal, Toffskij!
Postet 04-01-24 kl 19:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
20.34, fortsatt våken!
Postet 04-01-24 kl 20:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Skikkelig rangel.
Postet 04-01-24 kl 20:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
21:01!
Postet 04-01-24 kl 20:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 04-01-24 kl 21:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no