Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 05-01-24 kl 07:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Vært oppe i 3 timer alt. Var kald gåtur til bussen, men kaldere fra bussen. -30 pluss sur vind.
Postet 05-01-24 kl 08:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Oj, det var tidlig, star.
Jeg har hjemmekontor i dag, med en små-skral 11-åring i sofaen. Føles litt som det blåser gjennom huset i kulde og vind, så det aner meg at en av arbeidsoppgavene blir å holde fyr i peisen.
Postet 05-01-24 kl 08:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor her også, foreløpig er det "bare" -20 ute. Det knirket godt i snøen da naboen kjørte avgårde, og kaldere skal det blir.
Postet 05-01-24 kl 08:12 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto ikke opp før halv seks og det er bare 23 minus her nå, men jeg kan melde om iskald hund og eier på runden i seks-tiden.

Nå er jeg på jobb, spent på hvor mange elever som kommer.
Postet 05-01-24 kl 08:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg er på kontoret og fornøyd med at jeg slapp å måke snø til mårran i dag, det har vært tidlig start denne uka når jeg først må måke meg ut hjemme.
Postet 05-01-24 kl 08:26 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag ble det hjemmekontor, gitt. Jeg har egentlig avtale om at jeg kan ta hjemmekontor hver fredag, men som regel drar jeg på jobb. I dag var det nesten ingen som skulle møte på jobben, så jeg ble hjemme jeg også.

Vi er spente på hvor kaldt det blir i dag. Vi bor i et nybygd borettslag (2018), og det pleier å være veldig varmt hjemme uten at vi trenger å fyre. Men nå er ovnene skrudd på og vi håper at det holder seg varmt. Nye hus er jo ofte i overkant tette, men akkurat nå tenker jeg at det er greit nok.

Men mannen og jeg har bestemt oss for en tur ut, så i ettermiddag skal vi se "Høstgule blader" på kino. Vi er nok midt i målgruppen for den filmen, og den har fått strålende kritikker.
Postet 05-01-24 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret. Ikke helt i slag, men jeg overlever nok.
Bare -2 her så det er jo ikke så ille.
Postet 05-01-24 kl 08:33 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
-11 utenfor kjøkkenvinduet er ikke hverdagskost i Bergen, men så leste jeg om -49,7 i Karasjok også syntes jeg ikke så synd på meg selv lenger.
Postet 05-01-24 kl 08:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Har barrikadert meg i det varme "kontorlanskapet" i biblioteket på jobb. Kontoret mitt har i praksis 3 yttervegger og tett på 50 % er dekket av store enkle industrivinduer. Det blir kaldt, selv om Sibirkulda ikke biter så hardt her vest.
Postet 05-01-24 kl 08:46 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, hjemmekontor på meg også i dag, riktignok ikke værbetinget, men tross alt ikke verste dagen når jeg nå en gang måtte. Har kjørt eldste til skolen, der var det 27 minus så de slapp heldigvis rett inn i stedet for å stille opp ute. Fyr i peisen og forefallende oppgaver i dag.
Postet 05-01-24 kl 09:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
I dag skulle jeg gjerne hatt peis eller vedovn!

Begynt å snø, igjen, søren altså! Hjemmekontor her, men rolig.
Postet 05-01-24 kl 09:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Bare -14-ish hos oss i morges, men det var kaldt nok på vei til Blindern. Det frøs på på gulvet på trikken, så det var skikkelig glatt ved dørene, det tror jeg ikke jeg har sett før!

Men det er en skikkelig smellvakker dag, nydelig vinterlys!
Postet 05-01-24 kl 09:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vinterlys? Det har jeg ikke sett her i Trøndelag enda. Blir vel om en times tid. Bare 10 minus her, så det er levelig.
Postet 05-01-24 kl 09:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Morn, hjemmekontor her idag og med fyr i peisen. Rundt 20 minusgrader her. Kaldt nok.
Postet 05-01-24 kl 09:33 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Jeg sitter og surfer etter vedkomfyre med vannkappe. Det er kaldt.
Postet 05-01-24 kl 10:06 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også. Har nettopp vært en tur hos legen.

Her er det "kun" 9 minus, så vi klager ikke. Og etter at vi hadde service på varmepumpa, så trenger vi ikke fyre om vi ikke vil. Tror vi fyrer opp i kveld, bare for kosen sin skyld.
Postet 05-01-24 kl 10:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kontor på meg i dag. Vi har startet dagen med å leke med pappesker. Vi skal sette opp et pilotanlegg og eskene var merket med "reaktor 101" og "tank302" og sånn. Nå har vi layout-en klar! Det er møe en ska' mellom, som vi sier her omkring.
Postet 05-01-24 kl 10:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi skal ikkje sutre over kulde her på Sunnmøre, men fakern, det er kaldt. Eg syns det er vanskeleg å motivere seg for anna enn å fyre i ovnen og krype under ullpledd. (Det heng sammen med fleire ting enn véret, da.)
Postet 05-01-24 kl 15:21 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no