Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 07-01-24 kl 05:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Tja, hva skal man si? Strandet på høyfjellet med en liten elbil som nekter å lade i sprengkulde. Lurer på hvordan skolen forholder seg til barn som ikke kommer seg på skolen pga inkompetente foreldre?

Utover manglende returrransport så har vi det helt topp, da. Slalom i nesten 20 minus i går gikk faktisk fint, med nok innlagt tid til tining.
Postet 07-01-24 kl 09:17 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig eksotisk da, Timar! (Tipper skolen har hørt det meste før, hilsen kontaktlærer).

Jeg har en liten jubilant i dag, lilleungen fyller 16.
Postet 07-01-24 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med lilleungen Blondie! Her er det bare jeg oppe så jeg drikker kaffe, fyrer i ovnen og steker grytebrød til frokost. Det er nydelig, men kaldt ute. Men tror ikke det er kaldere enn femten minus så ganske vanlig vintertemperaturer tross alt. Skal lage kalkunfilet til middag og ellers ta livet med ro i dag. Deilig planløs helg.
Postet 07-01-24 kl 10:10 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fortsatt kaldt ute, men fyr på peisen, latte i kaffekoppen, sport på tv og straks strikketøy i fanget. På planen i dag står mer av det samme, en liten tur ut og så kjøre mellomste til Gardermoen. Fin søndag!
Postet 07-01-24 kl 11:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag, her er det lat søndag. Fyr i peisen, kaffe i koppen.
God søndag alle.
Postet 07-01-24 kl 11:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Jeg våknet i 09-tiden, skulle bare sove litt til og neste gang var den nesten 11! Jeg sover jo aldri så lenge!

Nydelig ute, iskaldt. Skal kjøre sønn og kompis i slalåmbakken ved Kjevik flyplass. De har aldri vært der; for to år siden var den åpen et par dager bare og før det er det mange, mange år siden. Gøy at de nå kan dra dit!
Postet 07-01-24 kl 11:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har en døgnrytme på bærtur og sovner ikke før 4-5 tiden selv om jeg legger meg mye før. Sover da ril 12-13 om jeg ikke har på vekkerklokke. De neste ukene blir harde.
Postet 07-01-24 kl 12:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
I natt har det vært brann utenfor huset mitt og bortsett fra et smell i 01-tiden merket jeg ingen verdens ting. Noen hadde skutt rakett ut av en bil, såtok det fyr i hagen til naboen.
Hadde ikke så mye å fortelle journalisten som tok kontakt
Jeg har bakt rundstykker og løpt på fjellet. Har mye energi for årstiden og tror det var ny rekord på fjellet mitt. I januar!
Postet 07-01-24 kl 12:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Blondie!
Oi, Appelsin. Godt det gikk bra.

Jeg er utslitt. Vi fikk pynta pepperkakehuset i går. Så blir vel 2 i år da. Må få montert det i dag så vi har noe å knuse om 4 dager.
Postet 07-01-24 kl 13:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Vi rydder i klær; diverse gis bort til bruktbutikk, venner og Hjelp oss å hjelpe.
Postet 07-01-24 kl 14:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis med 16 åring Blondie :fest:

Fortsatt iskaldt ute, jeg var veldig klar for temperaturer som starter på 1 nå! Lufteturen ble kort, får heller ta en til før lunsj om det blir litt varmere i lyset.
Postet 08-01-24 kl 07:49 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no