Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 07-04-18 kl 14:22 av Kaffestuggu

Uuuuups! God, eh, morgen!

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

En hel lørdag uten noe vi MÅ gjøre! Vi har pusla og ungene har vært greie med hverandre og jeg har drukket kaffe og hørt lydbok. Dog vil ikke en slik idyll vare så mye lenger, så vi må finne på noe. Bare hva?
Postet 07-04-18 kl 14:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg oppfatter dette som morgen, her jeg slenger rundt i pysjen og gjør ingenting. Ah, lørdag!
Postet 07-04-18 kl 14:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er fortsatt lørdagsformiddag i heimen her også. Såvidt begynt på handlelisten og ungene surrer rundt i pysjen enda.
Postet 07-04-18 kl 14:35 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har ikke reist oss fra frokostbordet, vi heller. Og ingen planer for helgen, deilig!
Postet 07-04-18 kl 14:35 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morgen? Jeg har jo vært innom flere ganger allerede... Her har minsten spilt kamp og mellomste vært på trening. At minsten har de beste trenerne er det ingen tvil om. Motstanderlaget var uheldig og fikk skadet to spillere. Da hadde de bare 5 utespillere igjen. Da tok våre trenere av en av våre spillere også så vi spilte 5 mot 5. Sønnen min ble også spurt om han kunne spille litt for motstanderne dersom de fikk enda en spiller skadet. De vant allikevel kampen 31-7. Nå ser vi at trenerne for motstanderlaget har skrevet en hyllest til våre trenere i en gruppe for håndballtrenere på facebook. P.s Det var ikke stygt spill som førte til skadene, en var uheldig og tråkket over og en vet jeg ikke helt hvordan skadet seg.
Postet 07-04-18 kl 14:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Vi har vært på joggeskoajåpping til minstemor. Endelig! 2 par ble det, og et par til mor...
Nå lurer jeg på å gå meg en tur snart.
Postet 07-04-18 kl 14:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lunsj er det vel snart her iallefall.
Langt på dag her i huset, men etter noen små ærend er det stort sett fokus på studier. Ut å gå meg en tur senere idag.
Postet 07-04-18 kl 14:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært ute å måket snø, sikkert 20 cm to ganger. Ja, vi har fått vinter og sne nå. Jaja, den blir vel ikke så lang denne vinteren får vi tro.
Postet 07-04-18 kl 15:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Jeg har kjørt på søpla med diverse, handlet mat og ryddet litt. Ungene er ute og flyr, deilig med vår. Pakker bort ull gjør jeg også.
Postet 07-04-18 kl 16:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blånn: jeg så det Facebook-innlegget og ble rent rørt. Godt å se trenere som evner å bruke hodet. Sønnen min spiller på byens dårligste håndballag, og det er veldig godt de kampene hvor motstanderne ikke jobber så hardt for å gruse oss, men å spille ålreit håndball og teste litt nye ting og la nye spillere prøve seg. Vinne gjør de jo uansett, men gutta «mine» får en mye bedre opplevelse.
Postet 07-04-18 kl 16:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Så herlig, Blånn! Det er det idretten skal handle om.

Vi har vært på en tre timers tur i området rundt hytta, opptil flere hestehov og blåveis ble oppdaget. Det er vår der et sted!
Postet 07-04-18 kl 17:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ikke sant de er fine! Gjør nok ikke det samme i regionscup-finalen neste lørdag. Men det er litt annerledes.
Postet 07-04-18 kl 17:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar

Jeg glemte visst å gjøre klar kaffeblogg i går kveld, var så opptatt med å trykke på min splitter nye mosegrønne Sony XZ2 Compact. Min gamle Galaxy S4 holder på å gå heden, men jeg har omsider klart å finne en som er like "liten" og kul!

Store deler av dagen har vært tilbrakt på fotballcup, nå er det slækking som gjelder.
Postet 07-04-18 kl 20:31 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no