Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 17-01-17 kl 07:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Addison sin avatar
Jepp, sånn er det! Kaffe under inntak, kanskje man blir produktiv etter hvert, men tiden vil vise om det blir noe særlig bedre enn i går. Jeje, tirsdag it is! Jeg må skrive en grusom selvvurdering, med alskens kleine/umulige spørsmål som må besvares, er vel bare å hoppe i det.
Postet 17-01-17 kl 07:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Den nybakte 7-åringen ble vekket med gaver og sang i dag tidlig.

Senere i dag skal jeg følge niåringen til reguleringstannlegen, så er det litt bursdagsfeiring og så er det korpsøving.
Postet 17-01-17 kl 08:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg gjør ting jeg ikke kan i dag. Det føles svært så ubehagelig.
Postet 17-01-17 kl 08:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er ekstrem deadlinejunkie, så jeg var oppe kl 04.45 i morges. Nå er presentasjonen som skal holdes kl 10 ferdig.
Postet 17-01-17 kl 08:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Når du har over en time til overs før presentasjonen, er du ikke ekstrem deadlinejunkie, Tjorven.
Postet 17-01-17 kl 08:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har egentlig bare et kvarter. Presentasjonen skal holdes et helt annet sted, og jeg bruker nesten en time på å komme meg dit, og nå må jeg kle på meg og sminke meg før jeg forsvinner ut døra.

Men jeg er godt fornøyd med å være ferdig et helt kvarter på forhånd.
Postet 17-01-17 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Åkeida.
Postet 17-01-17 kl 08:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemme med sykt barn, blir nok delvis hjemmekontor og delvis sofa med ungen. Kaffe og fyr i peisen og nesespray og vekk i morgen til den syke, så skal vi nok overleve denne dagen.

Good luck, Tjorven.
Postet 17-01-17 kl 08:59 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her har jeg kontoret for meg selv i dag og har planer om mye skrivearbeid. Sitter i joggebukse og ulljakke faktisk på jobb og er en skikkelig sjuske. Deilig. Radio og litt mer kaffe så er jeg klar.
Postet 17-01-17 kl 09:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven.

Jeg definerer meg også som deadlinjunkie. Men du slår meg ned i støvlene.

Jeg skal holde kurs i tre dager. Jeg har strengt tatt alt klart, men det er selvfølgelig en uendelighet av ting jeg skulle ha lest på og tenkt på og som jeg stresser med nå. Men det er jo ting jeg kan og jeg er forberedt. Det er bare det at jeg kunne alltid vært bedre forberedt.

Jeg gleder meg litt til dette er ferdig og det er helg kjenner jeg.
Postet 17-01-17 kl 09:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med sjuåring, Fersken!

Lykke til, Tjorven.

Jeg er hjemme med prikkete unge. Hun har ikke feber og er i fin form, men jeg aner ikke hva som har forårsaket alle prikkene, så jeg velger å følge med dem i løpet av dagen for å se om det kommer flere.
Postet 17-01-17 kl 09:07 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Hjemmekontor
Postet 17-01-17 kl 10:43 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har også hjemmekontor idag, Nessie. Hadde skikkelig mageknipvondt i natt, og erfaringen er at det blir verre Førde et blir bedre. Men jeg er egentlig bedre enn forventet allerede, men med fyr i ovnen, og møkkavær ute, så bare blir jeg her idag .
Postet 17-01-17 kl 10:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På sykehus for øyekontroll til Lille. Ser visst dårligere enn vi har trodd. Det var synd. Muligens 40-50 % syn på ene øyet, vi trodde 90 %. Jaja.
Postet 17-01-17 kl 11:50 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Presentasjonen min er over, og jeg har sjarmert to karer godt oppi 70-årene helt i senk. Eventuelt overbevist dem med min faglige dyktighet. Jeg fikk oppdraget!
Postet 17-01-17 kl 12:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Grattis, Tjorven!
Postet 17-01-17 kl 12:30 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Grattis, Tjorven!
Postet 17-01-17 kl 12:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Grattis, Tjorven! Kult!
Postet 17-01-17 kl 12:43 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hurra Tjorven. Gratulerer.
Postet 17-01-17 kl 12:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hurra, Tjorven!

Vi skal hjem fra sydenland. Sukk. Kunne blitt her et par uker til, kjenner jeg. Og DA hadde jeg både fått trent masse og lest en haug bøker!
Postet 17-01-17 kl 13:28 av Timar Timar er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no