Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 22-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Ny cupdag i Kristiansand. Satser på mye moro og ikke altfor slitne unger. De legger seg nok tidlig i kveld
Postet 22-04-18 kl 08:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Er på fjellet. Relativt tungt skiføre nå!
Postet 22-04-18 kl 08:58 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Sov til 8 i dag, bedre enn 6 iallefall.

I dag skal lillebror på kino med klassen, det blir hyggelig det. De skal først møtes for å spise pizza på den lokale ungdomsklubben. Ellers så har vi ikke noen planer.
Postet 22-04-18 kl 09:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen.

Alle oppe, påkledd, bespist og i bilen! Cupdag. Satser på at vi rekker å nyte sola i ettermiddag.
Postet 22-04-18 kl 10:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
3 oppe og 3 i fortsatt i seng ( eldste har overnattingsgjest).
Klipping av barnas hår ( bekjent som gjør det) og et familiebesøk senere idag.
Det som skjer imellom er åpent.
Postet 22-04-18 kl 10:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
God morgen! Jeg har sovet natten igjennom for første gang på nesten to uker og føler meg nesten som et nytt og bedre menneske. Stemmen min er fortsatt nesten helt borte, og jeg gjør fortsatt tidvise forsøk på å hoste opp lungene mine, men så lenge jeg får sove så går det greit. Håper likevel at stemmen er tilbake i morgen, for jeg skal sitte i møter i syv timer sammenhengende, og det er litt slitsomt hvis jeg ikke kan si noe.
Postet 22-04-18 kl 10:50 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi skal ha en ordne- og fiksedag her hjemme, men har ikke kommet lenger enn til kaffe og sofa. Står og skuler ut vinduet på nabodama, som ikke bare har kropp til å gå i en skimpy shorts, hun er jaggu meg brun også. Urettfeigt!
Postet 22-04-18 kl 11:44 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Søndag uten særlige planer. Må ut en tur litt senere da. Har vasket bad og satt på klesvask. Vi var på gården igår og så på lammene så måtte vaske litt klær som luktet fjøs. Junior skal bli med bestemor og to søskenbarn til byen på kamp. Han har vært litt pjusk i helga, men påstår han er frisk nok til å dra så jeg sender han avgårde. Tror jeg skal ta med mini og øve på sykling når de har dratt.
Postet 22-04-18 kl 11:54 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg hadde tenkt meg på palme-loppis, men så ble vi bedt på formiddagskaffe, så da blir det det istedet for.
Postet 22-04-18 kl 12:14 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisannhoppsann, jeg er trøtt, sliten og sur, håper det blir bedre etter litt frisk luft. Hadde lyst til loppis, men hodepinen sier at det ikke er aktuelt på en flekk.
Postet 22-04-18 kl 12:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
God morgen! Jeg sitter og googler japanske tekstilfargeteknikker og debatterer med meg selv om jeg er en person som kan gå i grå morgenkåpe, eller om jeg rett og slett må ha noe mer fargerikt for å føle meg vel.
Postet 22-04-18 kl 13:00 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært i Hurdal for å hente minsten fra korpsseminar fordi han skulle på kamp. De vant og står dermed øverst på tabellen i sin avdeling etter at serien er avsluttet. Minsten ble med mormor og morfar hjem.

I ettermiddag skal mannen og jeg på teater og restaurant. Gleder meg!
Postet 22-04-18 kl 13:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har gått en lang fjelltur i ensom majestet. Elsker det! Nå er jeg ferdig dusjet, har spist lunsj, og skal jobbe litt med en presentasjon til uken.
Postet 22-04-18 kl 15:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heh, jeg har nettopp hatt politihelikopter sirklende rett Ove hodet, og så tre politibiler med fulle sirener utenfor huset, og så løp det to menn gjennom hagen vår. Ringte politiet for å si i fra, viste seg at bandittene var fanget, og da de to mennene kom tilbake var de visst sivilpoliti, som unnskyldte seg for oppstusset.

Tenker det var like greit at det var puddelen de fikk i hælene gjennom hagen, og ikke boxeren vi hadde før.
Postet 22-04-18 kl 15:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det skulle jeg likt å sett, Mave. Jack i fullt firsprang bak sivile politimenn, da skulle de fått kjørt seg.
Postet 22-04-18 kl 15:54 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ja, han var rimelig eksplosiv i styrke og fart. Puddelen lager mye mer lyd, da!
Postet 22-04-18 kl 18:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det var action, Maverick - her er det stort sett bare legehelikopteret som suser over i varierende høyde.

Vi satte opp trampolina i går, og den har vært flittig i bruk siden. Ville er vel den eneste jenta i klassen som har trampoline, så jeg regner med at vi kommer til å ha de fleste jentene innom framover.
Postet 22-04-18 kl 19:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no