Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-12-17 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Blir nok en del timer i ishallen i dag. Gleder meg ikke akkurat til kjøreturen hjem.
Postet 17-12-17 kl 09:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
God morgen!

Stille hus her - bare jeg som er oppe. Jeg skal vaske og gjøre loftsstua juleklar før jeg drar på julemarked med svigermor
Postet 17-12-17 kl 09:54 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Bare meg opp her også.
Plan for dagen er å få storebror klipt. Etter det så skal storebror introduseres for !utefisk, han og bestefar skal spise hos onkel og tante. Jeg og lillebror skal spise ute sammen med bestemor og tanteskatten min.
Postet 17-12-17 kl 09:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig morgen her også men nå venter trening og kanskje litt pensumlesing (for vårsemesteret).
Så venter avslutning for håndballen til mellomste med VM-finalen på storskjerm.
Postet 17-12-17 kl 10:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Her er de to minste og jeg oppe. Nå begynner hun som har vært frisk å bli syk. Kanskje vi alle blir friske til jul?
Om vi orker blir det juletreshopping og pepperkakebaking idag.Ja, og så skal vi ha pinnekjøtt idag.
Postet 17-12-17 kl 10:59 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Rolig morgen før koret til Knøtto skal ha julekonserten sin i det lille kapellet her oppe. Bare å finne frem Kleenexen.
Postet 17-12-17 kl 11:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Nok en lat morgen, kun vekket av unger og katt ca 13 ganger.

Kosedag i dag med babybesøk, minikonsert med koret til eldste og middagsbesøk. Og om vi rekker det skal vi pynte juletreet.
Postet 17-12-17 kl 11:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det stille etter stort familierakfisklag i går. Jenta baker pepperkaker og eg drikk kaffi. Sånn skarreværra.
Postet 17-12-17 kl 12:01 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Her har wifi kollapset, så ungdommene surmuler. Vi voksne synes det er litt underholdende.
Postet 17-12-17 kl 12:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her har vi flere prosjekter på gang i dag. Både avriming av fryseren, pynting av kakemenn og andre figurer og i ettermiddag skal vi på besøk for å koke drops. Jeg skal prøve å få skrevet de siste julekortene også i dag, jeg er jo litt seint ute!
Postet 17-12-17 kl 13:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her råder sykdom fortsatt, men en unge er ute og leker og frisk iallefall. Ellers har vi fått kjøpt juletre og ved idag.
Nå sofa og snart håndball på TV.
Veldig glad jeg slipper å være i håndballhallen idag.
Postet 17-12-17 kl 14:44 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
De to minste har spilt håndballkamp. Begge mot samme klubb, en hjemmekamp (treningskamp) og en bortekamp. De vant selvsagt begge. Jeg har sittet i sekretariatet på treningskampen.
Postet 17-12-17 kl 15:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vi kom oss til byen og fikk kjøpt mat til dverghamsteren! Så var vi på kafe og fikk også kjøpt siste julegave. Vi har også fått bakt serinakaker.
Postet 17-12-17 kl 17:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi har pyntet første batch med pepperkaker og vært i Frognerparken i finværet, men nå er det håndball, ihvertfall for meg, mannen valgte Liverpoolkampen... en uke med jobb, så er det ferie helt til neste år. Høres så deilig ut, det virker så lenge.
Postet 17-12-17 kl 18:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har spist årets første pinnekjøtt. :mett: og
Postet 17-12-17 kl 19:10 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Nessie sin avatar
Finalekamp
Postet 17-12-17 kl 20:30 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Pinnekjøtt! Bare en uke til, da.

Vi har vært i niesebursdag, og rakk akkurat hjem til håndballkamp. I overkant spennende, ja.
Postet 17-12-17 kl 20:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Finalekamp
Jeg satt i kirka på julekonsert og fulgte med. Hadde kommet hjem til eventuelle ekstraomganger. Sjekket telefonen i alle lyskryssene på vei hjem.
Postet 17-12-17 kl 21:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlighet, så håndballsur jeg er.
Postet 17-12-17 kl 21:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no