Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 03-04-23 kl 05:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen, først ute her og først på kontoret. Var nesten ensom på veien ut hit også. Jeg fikk påsket godt og lenge med ski på beina i går, i dag blir det kort dag og hjemmekontor i morgen. Det har sin sjarm med rolige dager også.
Postet 03-04-23 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor i dag, etter to netter på rad med ekstremt lite og dårlig søvn. Fatter ikke det går an. Heldigvis en dag uten noen møter og bare rolig putlearbeid.
Postet 03-04-23 kl 08:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg har innstallert meg i sofakroken for et forhåpentligvis effektivt hyttekontor.

Heldigvis er hytten stor nok til at vi har en avdelt sofakrok der jeg kan sitte og ikke være i veien for en ferierende familie, så jeg er optimist på å skulle få en god arbeidsdag.
Postet 03-04-23 kl 08:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Høres deilig ut Blå, vi var jo i hyttelandet ditt i går. Det fristet veldig å kunne renne tilbake til hytta på ski for å kose seg med bålpanne og snølek utover ettermiddagen.

Jeg har bare kort erfaring med dårlig søvn Fintdethei! Men huttetu. Håper du snart får sove godt.
Postet 03-04-23 kl 08:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Ja, jeg så det tink. Jeg vurderte å spørre om dere ville komme innom, men skjønte at når jeg så Facebookoppdateringen så var dere sannsynligvis ikke der lengre.

Det var jo en veldig fin dag her oppe. I dag er det litt gråere.

Du får gi beskjed om dere er i nærheten en annen gang.
Postet 03-04-23 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er i påska det er aller tyngst å ikke ha hytte, synes jeg, det høres magisk ut (selv med hyttekontor).

Sol her, blir deilig på verandaen. Kanskje får jeg ordnet litt i hagen.
Postet 03-04-23 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Mens jeg aldri er gladere enn i påska for at jeg ikke har (tilgang til) hytte. Elsker å kunne være hjemme og flate ut!
Postet 03-04-23 kl 09:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi er jo ganske nye som hytteeiere, og jeg har egentlig alltid like bypåske ganske godt. Men, jeg innrømmer at det er veldig deilig å være her.

Vi kombinerer da. Noen dager på hytten og noen dager i byen. Og er opptatt av at det ikke skal være sånn at vi "må" på hytten. Vi skal gjøre det vi har mest lyst til.
Postet 03-04-23 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Etter ei strålande helg, med masse sol, er det ein smule meir grått i dag. Så eg prøver å skrive noko fornuftig på oppgåva mi. Kan ikkje akkurat sei at det går så det griner, men men. Jo meir eg får gjort no, jo meir kan eg kose meg seinare i påsken.
Postet 03-04-23 kl 09:56 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Litt overskyet på fjellet i dag, så jeg har ikke bestemt meg for om det blir bakke eller bok. Jeg har nye, svindyre alpinsko som burde vært innkjørt, men da må sikten vare bra.

Jeg er glad i både hjemmepåske og fjellpåske, men velger det siste etter innkjøp av kåk i bakken. Store deler av vennegjengen har gjort det samme, så vi er mye mer sosial her enn hjemme.
Postet 03-04-23 kl 10:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rydde og vaske står på planen i dag.
Har ingen planer for påsken bortsett fra onsdag kveld.
En guttunge skal på en kort tur og den andre har et par planer med faren.
Postet 03-04-23 kl 10:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Heisan! Jeg er på jobb og trodde jeg skulle være nesten alene, men vi er faktisk fem her i dag. Hyggelig å være tilbake i Oslo i nydelig vårvær.
Postet 03-04-23 kl 11:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fin skitur i dag også. Skal snart hente barn nr 2 i bakken og kjøre hjemover. Bypåske er også bra.
Postet 03-04-23 kl 14:43 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no