Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-12-23 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Rolig start på juleferien i dag. Jeg drikker kaffe og strikker på en julegave. I løpet av dagen skal mannen og jeg gjøre den store julehandlingen og vaske huset
Postet 21-12-23 kl 08:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg skal sende noen viktige mailer, kjøpe inn resten av ansattjulegavene, og så ut i produksjonen litt. Trenger fysisk arbeid og P2 på øret i dag - det har blitt litt mye admin-arbeid i det siste.
Postet 21-12-23 kl 08:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jaggu mørkt ute.
Kommet meg på jobb. Blir første fulle dagen. Jeg er helt skutt når jeg kommer hjem.
Egentlig kamp i kveld, men vet ikke om jeg orker.
Postet 21-12-23 kl 08:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen, er på kontoret, og hadde egentlig tenkt å være her hele dagen, men siden det er meldt vindkast på 41m/s i ettermiddag, og jeg har en liten bil, så er det mulig jeg tar hjemmekontor etter lunch.
Postet 21-12-23 kl 08:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her har det kommet en god del snø i natt og mer er i vente. Nå må vi bare krysse fingrene for at det ikke krabber over null og slår om til regn. Da blir det kaos her!
Postet 21-12-23 kl 08:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Siste kontordag før jul. Har lagt opp til ferie og avspasering i jula. Mulig jeg kan klokke inn noen timer med arbeid i romjula dersom muligheten byr seg, men det skal bli godt med fri.
Postet 21-12-23 kl 08:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Værmeldingen sa hjemmekontor i dag, og siden jeg var på julebord i går var det like greit.
Postet 21-12-23 kl 08:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Endelig juleferie. Et møte og noen mailer å sende, men så logger jeg av. Uheldigvis er jeg blitt syk, ikke den starten på ferien jeg hadde håpet på. Heldigvis ferdig med de fleste julegavene, satser på at jeg orker en kjapp tur ut i dag for å få fikset resten.
Postet 21-12-23 kl 08:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har egentlig ferie, men skal inn på jobb for litt lunsj. Hyggelig å avslutte ordentlig.

Foreløpig har jeg feiret ferie med å ramle langflat på isen to ganger (med brodder!). Et puddersnø-lag oppå speilblank is er ikke de helt ultimate forholdene.
Postet 21-12-23 kl 08:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 21-12-23 kl 09:02 av Blondie
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor her også, og så skal jeg avspasere litt seinere og dra til frisøren og fikse litt siste småkjøp før jul.Har såpass lave skuldre at vi garantert har glemt noe, men butikkene er da åpne noen dager til.
Postet 21-12-23 kl 09:06 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg dro hjem etter lunch som planlagt, og er nå på hjemmekontor. Fikk handlet litt matvarer på vei hjem, men mangler fortsatt endel til jul.

Merket godt vinden hjemover på ei slette jeg kjører over, og det rister godt i huset nå.
Postet 21-12-23 kl 13:29 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kastet inn håndkleet etter lunsj. Tar meg en lur på sofaen før jeg skal lytte inn til et teamsmøte om en drøy time.
Postet 21-12-23 kl 13:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har handlet uhorvelige mengder med mat. Og så mye vin at jeg følte behov for å understreke at vi skulle ha gjester.


Nå jobber jeg bitte litte grann fra sofaen, før jeg skal steke den ene ribben vi skal ha i morgen.
Postet 21-12-23 kl 14:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det ene barnet mitt jobber på polet, det resulterte i rødmende handling her også. Hun er så fin når hun anbefaler vin!
Postet 21-12-23 kl 14:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg hadde mata surdeigstarter i går kveld, så i dag måtte eg tidleg opp for å setje brød. Skulle tru eg fekk mykje ut av dagen då, men det begrensar seg. Planen om å støvsuge og vaske gulvet utset eg litt til, det kan eg ta etter at juletreet er på plass laurdag. #prokrastinering
Postet 21-12-23 kl 15:15 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Julezen snart, bare jeg ikke blir syk. Gavene er stort sett i hus, mannen mangler moren sin… almost eneste gaven han har ansvaret for. Hunden begynner å bli seg selv og jeg er litt roligere. Det snør, det er lys på juletreet og fyr i peisen.
Postet 21-12-23 kl 16:09 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Måtte grave fram bilen. Glad jeg ikke møtte måkekortesjen min vei. Gikk greit nok å kjøre. Planen er enda tidligere i morgen.
Postet 21-12-23 kl 16:43 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no