Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 08-05-19 kl 08:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på vei for å snakke med en organisasjonspsykolog i bedriftshelsetjenesten. Er litt spent på hvordan det blir.
Postet 08-05-19 kl 08:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har brukt morgenkvisten på å fortelle naboen at vi slett ikke hadde innbruddstyver på taket i går, men at ungene mine ikke klarte å sitte stille og nok bråkte noe da Liverpool snudde 0-3 til 4-3 mot selveste Barcelona.

Naboen er særdeles påpasselig, men forklaringen var visst helt grei.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg har landet helt selv enda heller. Det ble jo helt vanvittig spennende. Jeg så ikke på i starten, men etterhvert ble det mulig å lese bok i naborommet.
Postet 08-05-19 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Sykler fortsatt til jobb i dunjakke, men sola skinner så hva gjør vel det.

I dag skal det skrives tilbud til en sterkt ønsket potensiell kunde, og så bærer det ut i produksjonen. Men først bittelitt mer kaffe.
Postet 08-05-19 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Tidlig oppe for å knerte de to siste essayene i rettebunken før undervisningsstart. Hepp, hepp!
Postet 08-05-19 kl 09:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Helt absurd å se ut på tulipaner som står ute og fryser i 0 grader.

I dag er jeg takknemlig for: At jeg husket hansker da jeg syklet til jobb!

Men gruffer for: Spoiling!! Man skulle tro at å høre podcast fra VG skulle være trygt og greit, men neida, de bare MÅÅÅ. Sånn "ja, men det må jo være lov å si at det slutter jo....." NEI, DET ER IKKE LOV!!! SLUTT!!!
Postet 08-05-19 kl 09:49 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig morgen hjemme før fagforeningskonferanse på jobb. Så litt vanlig jobb etterpå.
Postet 08-05-19 kl 09:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg har ryddet vinterjakka mi fram igjen og har ullskjerf i halsen. Ungene tror selvsagt det er sommer og kler seg deretter, hvilket har resultert i en heftig forkjølelse hos mellomste. Men det er sol da!
Postet 08-05-19 kl 09:55 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ler med tjorven. Fantastisk.

Det er sol her, og eg håpar eg får planta litt i potter i dag, påskeliljene har gjort sitt.
Postet 08-05-19 kl 10:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tilbake på kontoret etter å ha vært på veldig vellykket konferanse. I tillegg har jeg trent og føler meg sprek og ungdommelig, så i dag er humøret på topp.

Jeg skal bare jobbe vanlig dag i dag, gå til frisøren og så ha en ordentlig ettermiddag hjemme. Det blir eneste denne uken, så da får jeg bare nyte.
Postet 08-05-19 kl 10:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på vift i jobbsammenheng og kjenner skuldrene senke seg litt. De små krisene som har åpenbart seg i jobbmailen er effektivt ryddet unna.

(Famous last words?)
Postet 08-05-19 kl 10:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Søte tyskelever skriver manus til rollespill mens jeg ser på (og veileder ved behov selvsagt ). Vi skal ha fagdag neste uke, og da skal de ut på location og lage film.
Postet 08-05-19 kl 10:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kampen i går var heftig ja!

På jobb igjen og minsten rullet til skolen på sparkesykkel, så jeg håper han ikke skal bli så veldig plaget med hælen i dag.
Postet 08-05-19 kl 11:17 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er bare kje og lei. Dau bil og dermed gikk jeg glipp av en avtale jeg gjerne skulle ha møtt på. Buss uaktuelt, da hadde jeg vært fremme når avtalen var over.
Postet 08-05-19 kl 12:17 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no