Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 07-01-20 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Ikke like spreke unger i dag, men de er nå i alle fall oppe.

Straks jobb, skal innom på skolen på møte på slutten av dagen, det er jo greit å holde kontakten, liker folka som jobber der, og gleder meg egentlig til å komme tilbake.
Postet 07-01-20 kl 08:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,

Hjemmekontor med syke barn her idag. På den lyse siden- jeg får gjort masse jobb.
Postet 07-01-20 kl 09:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
En ny dag truer. Det føles sånn i dag.
Postet 07-01-20 kl 09:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var subfebril i går kveld, men i dag er jeg bedre. Jeg har masse møter i dag, så det er bare å holde ut.
Postet 07-01-20 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Hardt å stå opp i dag også. Ganske støl i kroppen etter en yin yoga økt med mye fokus på skuldre og rygg.
Masse møter på jobb her i dag også.
Postet 07-01-20 kl 09:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Besøk til potensiell kunde ble utsatt en uke, så da blir det produksjon i stedet. Jaja. Neste salgsbesøk om to dager.
Postet 07-01-20 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg var nettopp inne på årsmeldingen min fra Lånekassen

Jeg har ikke tenkt så mye på studielånet mitt, betalingen har bare surret og gått. Og jeg har fulgt planen og prioritert eventuelle ekstra penger på hus og oppussing. Men, det er nedbetalt i august i år. En helt utrolig tanke.
Postet 07-01-20 kl 09:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mitt studielån var nedbetalt i sommer en gang, men jeg la ikke merke til det før rett før jul.

Trøtt! Det er fristende med gjemmekontor, men antagelig ikke særlig lurt. Husj med seg!
Postet 07-01-20 kl 09:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Vanskelig å få opp barna i dag, men det gikk. Yngste og jeg er på sykehuset, kanskje starte allergivaksinasjon.
Postet 07-01-20 kl 09:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke vanskelig å vekke barnet mitt i dag, hun fyller tolv! Jaikes, som de vokser.
Postet 07-01-20 kl 09:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med flott 12-åring, Blondie!

Jeg blir også satt ut av hvor store de blir. Min 12-åring satt på fanget mitt i går, og måtte flyttes over til armkroken etter kort tid for det var jo barn overalt. Han har fremdeles litt igjen før han er like høy som meg, og enda lenger før han er like bred , men det er ikke noen tvil om at han gror om dagen.
Postet 07-01-20 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg betalte ned studielånet mitt for en god del år siden, men til sommeren så er mannen ferdig med å betale på sitt. Jeg tror ikke at han har tenkt over det, men det vil jo gjøre en viss forskjell i disponibelt beløp pr måned. Utdanningen var verdt det, men det har kostet mye penger ganske så lenge.
Postet 07-01-20 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tror jeg er ferdig med studie- og boliglån rett rundt 67-årsdagen min. Spørs om ikke det blir et ekstra kakestykke da.
Postet 07-01-20 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg betalte ned mitt for mange år siden. Fikk heftige bonuser de årene jeg jobbet i USA.

Gratulerer med 12-åring, Blondie! Håper hun får en strålende dag.
Postet 07-01-20 kl 09:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 12-åringen, Blondie

Hardt å stå opp, men det hjelper ikke å legge seg langt på natt heller.
Postet 07-01-20 kl 09:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Har kommet meg på jobb. Jobber med å få litt bedre morgenvaner. Så langt hat jeg spist frokost 3 av 4 arbeidsdager etter jul. Med -1 minutts klaring (bør begynne å kle på meg yttertøy kl. 7.15, i dag ble det 7.16). Rakk bussen, da. Det gjør jeg alltid.
Postet 07-01-20 kl 09:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg var ferdig med studielånet for mange år siden, før 2010 i alle fall for jeg har ikke betalt det mens vi bodde her. De årene jeg bodde i Finnmark forkortet det ganske greit.
Postet 07-01-20 kl 10:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med 12 åring.
Postet 07-01-20 kl 10:10 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Boliglånet skal jeg vel ikke snakke så høyt om. Vi har gjort noen større oppussingsprosjekter, så det er ikke så mye mindre enn da vi kjøpte opprinnelig. Men verdien på boligen har jo økt. Så selv om vi betaler mye mer der enn på studielånet så må vi nok leve med det ganske lenge.
Postet 07-01-20 kl 10:14 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no