Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 11-05-22 kl 08:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Onsdag! Fire dager til konfirmasjon, og det er NÅ jeg skal bli sylte forkjølet?

Jaja. På jobb, hoster ikke altfor mye, og har bare et styremøte i ettermiddag før jeg kan fortsette forberedelsene. Bare hodet kunne fungere bittelitt?
Postet 11-05-22 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb. Har for mye å gjøre og må bli flinkere til å prioritere. I går prioriterte jeg faglig påfyll og nettverking. Det var veldig godt da, men jeg blir litt skremt når jeg tenker over hva det påførte meg av arbeidstimer.
Postet 11-05-22 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven.


Jeg sitter på et lite hjemmekontor før jeg skal avgårde på eksternt møte det meste av dagen. Ingen akutt jobbkrise her denne uken, men neste derimot. Fridagene i mai er deilige, men gjør ikke bra for min litt for lange to-doliste.
Postet 11-05-22 kl 09:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Passe travelt på jobb heldigvis, får nyte denne uka, for de tre neste ukene skal jeg være stand in for en kollega som skal ha ferie.

Frisør i kveld, alltid greit å få frisket opp fargen litt, og få vekk noe av alt håret. Har krøller og mye hår, så det blir fort litt for stort for min smak.
Postet 11-05-22 kl 09:20 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kjenner meg igjen i at langt, krøllete hår lett blir for stort. Jeg må klippes jevnlig for å ikke ligne en cocker spaniel.

Travelt både hjemme og på jobb, det blir litt stutte netter.
Postet 11-05-22 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har ikke vært hos frisøren på over et år (jeg orket ikke da det var munnbindpåbud og så har det bare ikke skjedd). Så nå har til og med jeg fått stort krøllete hår. Det er snodig, for sånn har det ikke vært før. Krøllene har kommet snikende med alderen etter at jeg hadde linjalrett hår i tenårene.
Postet 11-05-22 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Denne dagen blir lang tror jeg.
Har vært stressa i mange uker over alt for mye å gjøre.
Nå har jeg plutselig svært lite å gjøre.

Ikke vært hos frisøren siden slutten av august 2020. Altså før konfirmasjonen til eldste.
Neste time i neste uke. I rute til yngste sin konfirmasjon.
Postet 11-05-22 kl 09:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, er ikke helt i form, men får holde ut en stund til.
Postet 11-05-22 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åhhjelp. Ved en inkurie i går kveld på kontoret la jeg alle uleste eposter i innboksen min som "lest". Det... er et problem. Jeg lar de ligge "ulest" når jeg må gjøre noe med dem, og jeg hadde 350 uleste, inniblant mange mange mange mange mange andre. HJÆLP!
Postet 11-05-22 kl 10:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg går til frisøren hver 6-7 uke og klipper og farger.
Postet 11-05-22 kl 10:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har gitt opp farging. Da må jeg gå annenhver uke.
Postet 11-05-22 kl 11:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Jeg også klipper meg (for) sjeldent. Har hatt samme frisyre i årevis. Har noe krøll, men ikke i hele håret, så det blir lett "rart" med krøllete og glatte partier om hverandre. (men med langt hår som jeg har nå - strekkes krøllene ut)
Postet 11-05-22 kl 11:55 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg klipte meg en gang i fjor og en gang i forfjor. Så jeg har gått fra hår til litt nedenfor skuldrene til hår helt ned til korsryggen. Lite krøller i det, kan få litt bølger om jeg ligger med flette på natta.
Postet 11-05-22 kl 17:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg klipper meg hver 6. uke i mørketida og hver 5. uke nå som det er lyst. Har veldig kort hår.
Postet 11-05-22 kl 17:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Om noen hadde et "sammenbrudd" på jobb i dag grunnet sinnsykt press på jobb den siste uke? Ja!

Blir møte i morgen for å forsøke å lette litt på mengden min, men tror det blir vanskelig. Jaja det går nok over.
Postet 11-05-22 kl 20:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Frøy!
Postet 11-05-22 kl 20:27 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Postet 11-05-22 kl 20:42 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no