Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 03-07-22 kl 09:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Dag 2 med Coronna foreløpig er formen grei. Så ingen planer i dag, litt kjipt at når coronnaen kom så var det midt i ferien.
Postet 03-07-22 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Siste dag i Tyskland før vi starter hjemreisen. I dag skal vi til Lübeck, så overnatter vi i Kiel og tar Kielferga i morra.

Den store spenninga er om jeg kommer meg videre fra OSL på tirsdag. Har egentlig SAS-fly klokka 17.30, men har for sikkerhets skyld kjøpt flexbillett med Norwegian 21.30 også. Planen er egentlig å slappe av i SAS-loungen til flyet går, pluss at jeg vil hjem tidligst mulig, så akkurat nå håper jeg veldig at det ikke blir streik!
Postet 03-07-22 kl 10:25 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Hvile- og pakkedag for yngste og meg selv. I morgen er det Partille-cup for yngste, og jeg kombinerer venninnebesøk og heiarop. Vinn-vinn!

Eldste får huset for seg selv, for mannen tester sin selvlagede motorsykkelorienteringstur, såkalt roadbook. Familiesamling i heimen på lørdag, regner vi med.
Postet 03-07-22 kl 11:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God reise til alle som skal fly - måtte alle komme seg dit de skal! :sender gode vibber:
Postet 03-07-22 kl 11:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her er det pakking som står på tapetet i dag. Reiser til Kypros i morgen. Det meste som skal være med er vasket og klart, så det er bare å få det i koffertene.
Postet 03-07-22 kl 11:12 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
En uke ut i ferien og ingen er lei, men yngstemann er litt plaget av soleksem. Nå lager de tremanns-tårn i bassenget
De to eldste skal paraseile senere, og i morgen skal vi alle på rafting i Cetina. Gøy med kule barn!
Postet 03-07-22 kl 12:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må fortsette å rydde. Var ikke så veldig effektiv i går.
Postet 03-07-22 kl 12:09 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her er huset stille. Sistemann reiste til faren i dag, så eg er brått aleine heime.
Broremann skulle reist heim i går. Kom til flyplassen og så kom beskjeden om at flyet var kansellert. Så då blei det heimreise i dag. Og sjølvsagt var det ingenting som stemte, så det er mellomlanding med fly og 3 togturer, der eine alt var blitt til ein busstur, før han er heime. Han håpte å vera heime kl 10 i kveld.
Postet 03-07-22 kl 13:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi har hatt en utrolig vellykket overnatting, med et brudepar og to forloverpar. De var så fornøyde både med rommene, sengene og frokosten, og at de bare kunne tusle hjemover de skarve 50 meter fra selskapslokalet. Det gjør meg så glad når folk ser alt arbeidet vi har lagt ned i dette.
Postet 03-07-22 kl 13:37 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Møkkavær her i dag. Har fått ryddet i garderobeskapet i gangen. Nå gikk piffen ut av meg. Burde vel fått litt frisk luft i løpet av dagen også. Kanskje.
Postet 03-07-22 kl 14:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vår plan er å plante litt i en diger kasse.
Postet 03-07-22 kl 14:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Eia: kanskje vi «ses» i Partille. Vi skal dit for aller siste gang. Poden gir seg med håndballen nå. Trist, men sånn er det.
Postet 03-07-22 kl 14:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Slipper å rydde.
Dvs må ikke, men burde.
Postet 03-07-22 kl 15:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Blånn: kult! Vi er klassen "Boys 15". Dere?

Jeg er også trist, for min yngste gir seg også.
Postet 03-07-22 kl 16:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Boys 18 er det vel. Vi regner med at det blir relativt tøft (har jo spilt g16 i år).
Postet 03-07-22 kl 17:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no