Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 06-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Alt for tidlig oppe.

I dag skal jeg lese det jeg skal bruke for å skrive eksamen. Og så skal jeg få besøk.
Postet 06-05-17 kl 08:59 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Våkna klokka tre og fikk ikke sove, så jeg sto opp klokka fem. Nå er jeg trøtt nå...
Postet 06-05-17 kl 09:09 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov helt til sju og er fornøyd med det. Blir pensum og hage i dag, kanskje litt småsnekring også. Deilig med hjemmehelg kjemisk fri for cuper, konkurranser og samlinger.
Postet 06-05-17 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 06-05-17 kl 11:12 av Blondie
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg var oppe 0600. Jeg hadde helt glemt at valper er som babyer.
Postet 06-05-17 kl 09:19 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Og så er vi i sommerhuset, så det blir hage og båthenting i dag.
Postet 06-05-17 kl 09:19 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har blitt skikkelig forkjølet. Passer rimelig dårlig når jeg skal bruke helgen på å skrive eksamen men. Uansett, deilig med helg uten flytting. Og det er sol.
Postet 06-05-17 kl 09:31 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Vert ute og lufta huseigar sin hund. Og fiksa vatn til nokon av kyllingane hans. Koselig start på dagen. No må eg berre finne ut korleis eg skal nyte denne dagen best mulig.
Postet 06-05-17 kl 09:38 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Oppdatert 06-05-17 kl 11:02 av Hjertensfryd
Gammel
Anda sin avatar
Sov helt til nå, og det var ufattelig deilig! Kun jentungen og meg her hjemme nå, men jeg skal fikse&tordne litt før Andungens kamp senere i dag. Og jogge meg en ultraportable tur, ettersom jeg bygger meg opp nærmest fra scratch igjen.
Postet 06-05-17 kl 10:00 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Strålende vær. Fortsette med vindusvask, vaske et bad mm.
Postet 06-05-17 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Konfirmasjon i morgen, så her det hurramegrundtdagen. Men for et nydelig vær å hurramegrundte i! Utefrokost nå før jeg skal gjøre mange ærend.
Postet 06-05-17 kl 10:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sov til 830 og det var godt.
Kjempetett, en god blanding av forkjøla og allergi tenker jeg.
Har kaffe.
Postet 06-05-17 kl 10:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ser nysgjerrige nils med hypertvinsa. Litt trøtt men blir vel aaaaldri utsovet igjen...
Postet 06-05-17 kl 10:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal visst rydde i dag i finværet. Men det trengs, da. Og litt terrassetid skal jeg vel greie å snike meg til.
Postet 06-05-17 kl 10:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Morn!
Mannen er ute å løper, jeg og vesla slapper av i sofaen. Etterhvert skal vi ut i hagen og fikse. Nyte sol og skyfri himmel.
Postet 06-05-17 kl 10:39 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Jeg har drukket morgenkaffe ute, i solen.
Postet 06-05-17 kl 10:46 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Altså, å lese kaffebloggen med en gang jeg skrur opp to allergibefengte øyne, er rimelig interessant! Hva ER egentlig en hushjelp uten cup og konkurranse?? For ikke å snakke om, hvordan ser det ut når noen blir "luftet som hund". Det skulle jeg gjerne sett!

Her står trening, fiksing og festing på programmet. Fest, faktisk! Sjelden vare. Kaffe først.
Postet 06-05-17 kl 10:48 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi er straks på vei til Trondheim for å feire konfirmant i morgen. Svigermor er installert hjemme for å holde fjortenåringen med selskap, og dette skal nok bli en hyggelig helg for alle.

Jeg er dessuten blid og fornøyd etter første uke i ny jobb. Tror dette skal bli bra!
Postet 06-05-17 kl 10:55 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Autocorect Retta no Timar.
Postet 06-05-17 kl 11:03 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Oppe, men trøtt. HjemmeHELG!
Postet 06-05-17 kl 11:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ekstrem med bjørkepollen idag, vært ute en liten tur og kjempetett.
Får vel bli innedag på meg da.
Postet 06-05-17 kl 12:06 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er oppe, har kaffe og popquiz og været er beyond fantastisk. Allergien er på frammarsj, har fått det i økende grad for hvert svangerskap, men klarer ikke helt å la være å sitte ute. Nå sitter jeg inne med kaffe og nettbrett, minstemor ser tv, mann og sekstenåring sover fortsatt. Har absolutt null planer for helgen, bortsett fra litt ordnings i hus og hage, og litt fysisk aktivitet om formen tillater. Og grille til middag!
Postet 06-05-17 kl 12:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helluuuuuu. Sol, varmt, bare litt jobbing (Bank i bordet) og ellers ingen planer. Sånn skal det være!
Postet 06-05-17 kl 12:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitter i skyggen på verandaen og prokrastinerer. Skal kjøpe stekeovn og konfirmasjonspønt samt ta en intervalløkt på Elixia. Men jeg vil helst bare sitte her.
Postet 06-05-17 kl 12:44 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Pusler rundt og rydder i dag også, skal ha privatvisning i morgen. Men fint vær, og mulighet for et glass vin på terrassen i kveld gjør at humøret bra likevel.
Postet 06-05-17 kl 13:01 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Verdens deiligste sofa på terrassen, strålende sol og sovende baby. Jeg kunne jo sittet her og kost meg. Men nei, jeg skal inn og ta oppvasken. For den helsikes oppvaskmaskinen uler F14!!! F14!!! Og all infrastruktur i huset brøt sammen. Så vet vi det - oppvaskmaskinen er husets mest sårbare punkt for mikroterror.
Postet 06-05-17 kl 13:54 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jobb til kl. 16... Men kan være ute i sola innimellom.
Postet 06-05-17 kl 14:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Sitter på den nye bryggen min i den nye Adirondack-stolen mannen overrasket meg med når jeg kom ned hit sammen med Pøbelprinsessen i går. Babyhunden falt akkurat i vannet () fra stupebrettet, så litt drama er det her innerst i fjorden på Sørlandet også.
Postet 06-05-17 kl 18:03 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nuh skal jeg bytte slanger i guttas sykkelhjul. Det har jeg aldri gjort før, men det kan da ikke være så vanskelig? Eller er det famous last words?
Postet 06-05-17 kl 19:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ikke så vanskelig. Ha litt luft i slangene når du tar på dekket. Dekket settes på fra ventilen og ut derifra begge veier.
Postet 06-05-17 kl 20:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg fikk hjelp av tenåringen heldigvis. ( ) Men nå er syklene fikset!
Postet 06-05-17 kl 21:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Jeg har ryddet og vasket i hele dag. Fortjener et glass vin nå og mat.
Postet 06-05-17 kl 21:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no