Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 11-10-16 kl 08:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 35

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Skal snart dra ned og trene, før det må jobbes litt, men kjenner at jeg godt kunne blitt i senga et par timer til.
Postet 11-10-16 kl 08:37 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Pakket og klar for høstferie, Justin Bieber og Harry Potter. Og London, baby.
Postet 11-10-16 kl 08:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Vi skal også til ütlandet i dag! Ikke Harry Potter, men Harry Handel! Storlien, baby!
Postet 11-10-16 kl 09:05 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb, og har mer enn nok å gjøre. Det var deilig med høstferie hele forrige uke, men det er jammen litt for mye som dermed må gjøres denne uka.

Det hjelper heller ikke på at jeg i ettermiddag skal følge knerten til tannlegen for å trekke tenner. Han er relativt rolig i forhold til det hele, men jeg gruer meg som bare det.
Postet 11-10-16 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Pingis!

Jeg har egentlig lyst på en høstferie til. Men i stedet blir det søknadsskriving, artikkelrevidering, glossing, datauthenting og generell flikking. Juhu!
Postet 11-10-16 kl 09:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på kurs for brannvernansvarlig. Det kan bli en tung dag...
Postet 11-10-16 kl 09:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Starter dagen med hjemmekontor. Forflytter meg til kontoret etterhvert.
Postet 11-10-16 kl 09:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har fredag idag. Tar høstferie neste uke. Ingen vekkerklokke i morgen tidlig.
Postet 11-10-16 kl 09:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Tirsdag. Tirsdag. Bare fire hele dager igjen, så er det helg.
Postet 11-10-16 kl 09:49 av Anda Anda er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
, Pingis! En skal ikke kimse av Harry, verken her eller der.
Postet 11-10-16 kl 09:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg oppdaget akkurat at telefonen min synker telefonlisten min mot datterens (samme iTuneskonto), og når mannen min ringer står det nå "Pappa :tommelopp: " på skjermen, når svigermor ringer sender melding står det " " osv. :
Postet 11-10-16 kl 09:58 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Humper på bussen. Som den eneste bortsett fra sjåføren.
Postet 11-10-16 kl 10:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn da. Eviglang kø igjen, jeg er lei av togstreik. Ikke at jeg tar toget til vanlig, men jeg liker at andre gjør det.

Jeg skal tegne kjøkkken etterpå, har null tiltro til målene mine. Fun fact: Kjøkkenet vi har nå, fra HTH - intet mindre, kostet fem og et halvt tusen i 1980. Tror det blir litt mer denne gangen.
Postet 11-10-16 kl 10:19 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
av Poly. Men fikk du meldingen fra meg i går?
Postet 11-10-16 kl 10:32 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av star
Humper på bussen. Som den eneste bortsett fra sjåføren.
Og der viste du oss at du ikke akkurat bor i Follo. Der er det relativt full på bussen for øyeblikket. Jeg har et par kolleger som gleder seg veldig til lokførerstreiken er over.
Postet 11-10-16 kl 10:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
"Når det er kaldt på kontoret, hjelper det å skru på radiatoren." Gammelt jungelord.

Jeg har hentet den nye bilen min og er litt sånn Eller veldig
Postet 11-10-16 kl 12:45 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Wee, gratulerer med ny bil, Kaprifol! :danser:
Postet 11-10-16 kl 13:01 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nei, bussen min er ikke en erstatning for tog akkurat. Bybussen, på et litt ukurant tidspunkt tror jeg. Mellom skolestart og åpningstider for butikkene. Og ut av byen.
Postet 11-10-16 kl 13:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg gjør et forsøk på å jobbe. Hjemmefra, nærme doen. Så langt går det greit, mest maillesing og admingreier etter ferien. Men magen krangler fortsatt, dog går det bra når jeg ikke spiser. Nå må jeg ha litt mat, gruer meg nesten litt.
Postet 11-10-16 kl 14:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
@Addison: Det høres ut som om du har litt samme sykdomsforløp som mannen min, kranglete mage, småfeber og behov for kort vei til toalettet. Vi mistenker en kyllingrett fra Norwegian på lørdag.
Postet 11-10-16 kl 14:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har hatt et strålende webmøte med 60-70 deltakere (fasilitator, ikke foredragsholder, puh) på Ullevål stadion. Etterpå sto jeg ved kaffemaskinen og så nok ut som jeg tyvlyttet henført til alle de gamle landslagsspillerne som hang rundt og fortalte røverhistorier, mens jeg egentlig tok Pokémon-gymmen som man bare rekker akkurat der.
Postet 11-10-16 kl 14:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Candy!
Postet 11-10-16 kl 15:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ah, det er kamp snart, ja.
Postet 11-10-16 kl 15:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Candy.
Postet 11-10-16 kl 15:19 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg har visst kjøpt meg et kjøkken, gitt.
Postet 11-10-16 kl 15:23 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Sånn plutselig, Teo? Gratulerer!
Postet 11-10-16 kl 15:27 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med kjøkken, Teo!

Jeg er så godt som ferdig med en diger søknad, og synes den er helt knall. Dermed er jeg kvitreblid og superhappy. Jeg kommer sikkert til å bli tilsvarende gråtkvalt og misantropisk hvis/når vi får avslag, men det er jo heldigvis lenge til.
Postet 11-10-16 kl 15:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ja, det er jo kjekt å ha, Teo? Var du i manko, eller bare liker du å ha litt i bakhånd?

Postet 11-10-16 kl 15:48 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Nei, altså, det gamle har passert 25 år, og vi begynner å bli lei av å bruke trelim og skrutrekker med omtrent samme hyppighet som ostehøvel, så vi tenkte at vi like godt kunne ta og bytte det ut. Sammen med mer eller mindre hele resten av 1. etasje, i samme slengen.

Budsjettet er fortsatt sekssifret, sier jeg bare.
Postet 11-10-16 kl 15:55 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer Teo! Jeg har tegnet kjøkken i dag. Ble fint. Må få mannen med på leken da, jeg er blakk.
Postet 11-10-16 kl 16:17 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg har akkurat innsett: jeg er en sånn dame som bygger om huset før konfirmasjonen ...!
Postet 11-10-16 kl 16:18 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ahahahaha, ja, det er du!

Mannen begynte å snakke om at vi trengte nytt kjøkken her om dagen, men rett etterpå begynte han å bombardere meg med reiseruter til Japan. Så jeg tror ikke jeg blir en sånn. (Tviler på at ungen vil konfirmeres også.)
Postet 11-10-16 kl 16:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har oversendt en haug info til en som skal uttale seg. Alltid skummelt å vise motpart hvilke kort man har på hånden. Så nå venter jeg på tilsvar på 10 sider som jeg så må skrive inn i saken min.

Kan ikke folk bare oppføre seg?
Postet 11-10-16 kl 16:30 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har nå tatt sjansen på å spise litt, tygge godt og sakte. Så langt alt vel. Krysser fingrene for at det verste er over nå. Spiste kylling i bøtter og spann hele forrige uke, men mistenker den eller noe i salatbaren på veikroen, evt. maten på Polferries fredag kveld. Jeje, gratis slankekur på kjøpet.
Postet 11-10-16 kl 16:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er barnevakt for niese og nevø mens foreldrene er på konsert. Nå er det straks leggetid. Når de sovner tenker jeg at jeg må jobbe litt (mye).
Postet 11-10-16 kl 19:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no