Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 11-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen.

Bare meg oppe. Jeg lurte mange ganger i natt på hvorfor jeg ikke dro og kjøpte nesespray i går kveld, så ikke sovet spesielt godt.

Så plan for dagen er å skaffe nesespray og slappe av.
Postet 11-11-17 kl 10:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.

Jeg spiser sjokolade og venter på kaffe.
Rolig helg uten planer, det skjer ikke ofte.
Postet 11-11-17 kl 10:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings!

Jeg rydder meg gjennom huset for tiden. I dag: rælet på toppen av skapet på soverommet.
Postet 11-11-17 kl 10:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Høres ut som meg, Ingling. Vært på Elkem sitt interne universitet denne uken og lært prinsipper og grunnregler i praksis og om hvorfor man skal sortere, rydde osv for å få mer effektiv drift, så nå skal tingene settes ut i praksis her hjemme. Planen er å ta hele huset, men får ikke tatt alt før jul men får ta rom for rom.
Postet 11-11-17 kl 10:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Allerede ferdig trent, nå skal vi snart av gårde på hyttetur og sola skinner, det er ikke så ille altså.
God lørdag til folket.
Postet 11-11-17 kl 11:03 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg sitter i treningsklær i det minste, fyrer i ovnen, ferdig med frokost. Ute er det hvitt av sludd. I ettermiddag skal jeg bake kaker til familieselskap i morgen, må bare finne ut hva jeg skal bake først.
Postet 11-11-17 kl 11:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Noen skal klippes, andre skal en tur på Litteraturhuset for hygge og en liten tur ut. Det blir nok en fin lørdag.
Postet 11-11-17 kl 11:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Mann og yngste er på vei til hytta. Eldste skal på klassefest i kveld, så vi blir igjen hjemme. Akkurat nå sitter jeg og hører på Popquiz mens jeg tenker over om jeg skal ha flere planer enn å løpe en tur. Jeg trenger sårt flere par bukser, men siden jeg hater å shoppe blir det nok å finne frem noen skjørt til jeg får psyket meg opp til shopping. Forhåpentligvis før jul.
Postet 11-11-17 kl 12:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Yei, sluddet fra i går har nå frosset til is... Godt jeg kjøpte nye vintersko tidligere i uka. Jeg spiser frokost og skal straks kjøre til nærsenteret med minstemann. Korpset har loddsalg og spilleoppdrag. Senere i dag er det loddsalg for håndballen.
Postet 11-11-17 kl 12:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Litt preget av gårsdagen med intens konsertopplevelse (og drinkorama), og vestlendingen i meg sparker i samvittigheten for å sitte inne i det nydelige været. Men jeg er dessverre barnevakt for tantunger, sett slikt.
Postet 11-11-17 kl 13:24 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Fotball hele dagen her. Kidden spilte futsal (mot EBluenbarnet! Takk for sit rapp underveis!) mens mor var på trening, mens absolutt hele ettermiddagen ble tilbragt i Valhall med cup. Sofa er digg nå!
Postet 11-11-17 kl 21:46 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no