Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It’s Friday, Friday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It’s Friday, Friday

Postet 16-11-18 kl 06:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Kalenderpiken sin avatar
Postet 16-11-18 kl 07:21 av Kalenderpiken Kalenderpiken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har sovet elendig. Ble en litt stresset kveld igår da jeg klarte å krasje venninnens bil. Jeg rygget rett og slett på en bil som stod i ro. Utrolig pinlig! Og helt sikkert dyrt. Vi må ringe forsikringsselskap idag. Og jeg var egentlig ikke sjåfør en gang. Hun dobbeltparkerte for å løpe inn å hente noe sushi og sa bare at jeg måtte flytte den om noen ville forbi. Så kom det en oppi hekken og blinket med lysene og jeg spratt rundt bilen for å flytte den. Satte den da i revers..... Er det mulig!? Tenkte gir, men er jo automat. Steike altså.
Postet 16-11-18 kl 07:40 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar


Siste dag i Innsbruck. Har vært en hektisk uke, men i dag skal jeg bare være med i to timer, så jeg får tid til å se meg litt om. Reiser tilbake til Wien i morgen, og hjem på søndag. Det blir godt, gitt ...
Postet 16-11-18 kl 08:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Fortsatt torsdagskveld her på USAs vestkyst Det ble plutselig fredagsfri på hele gjengen. Luftkvaliteten er så dårlig pga skogbrannen nord i California at både skoler og universitet holder stengt fredag. Dermed er det bare å planlegge for en fridag med inneaktiviteter
Postet 16-11-18 kl 08:14 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det sykt tidlig morgen. Beredskapslagre på jobb og alle må møte langt uti skauen. Sir yes sir. Eg har egentlig fri på fredager....
Postet 16-11-18 kl 08:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Æsj, så trasig, Vixen! Men husk at det er sånne tilfeller du har betalt forsikring for i alle år!

Selma, bor dere nær utsatte områder? Så utrolig skummelt med brannene. Håper dere får en fin innedag!

Min fredelige fredag ble i løpet av kort tid teppebelagt med møter, men etterpå venter en koselig ettermiddag. På planen står mekking av sushi og antagelig produksjon av årets første pepperkaker.
Postet 16-11-18 kl 08:30 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Timar - vi bor rett utenfor San Fransisco og brannen er omtrent 30 mil lengre nord.
Postet 16-11-18 kl 08:39 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her er det elevfri, jeg skal på hovedtillitsvalgtjobben i dag, så er straks på tur avgårde.

I morgen er det (rolig) feiring av min bror som fyller 50 på mandag, og siden min yngste sønn mener at man da bli gammel har jeg kjøpt inn kamferdrops, kongenavn Danmark og litt sånne der ting som han skal få gi i gave. Får se om vi finner noe mer lurt å gi.
Postet 16-11-18 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg skal lakke et spisebord før produksjonsarbeid i dag, rett etter kaffen jeg har ved siden av meg er drukket opp.

I kveld skal jeg først følge yngste til håndballtrening (nettopp begynt), så hente pizza til ungene, og så skal jeg på verdens fineste høstfest på mannens jobb.
Postet 16-11-18 kl 09:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Polarjenta: senilsnor til briller om han bruker det.
Postet 16-11-18 kl 09:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, Millen, det må jeg huske på å kjøpe til meg selv! : over 50:
Postet 16-11-18 kl 09:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Er i blodbanken, straks ferdig. Så innom vanlig bank og deretter jobb. Klar for helg!
Postet 16-11-18 kl 09:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er trøtt og sur, og har tonnevis av ting som må gjøres før det blir helg. Glitrende kombo! Men-men, eyes on the price!!
Postet 16-11-18 kl 10:46 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Snart lunsj. Så utrolig sulten. Viktig å dele opp dagen i mindre bolker.
Postet 16-11-18 kl 11:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb igjen i dag. Formen er litt bedre, hoster ikke så mye og er ikke svimmel. Har til og med fått sendt noen viktige eposter.
Postet 16-11-18 kl 11:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så kjedelig, Vixen!
Jeg har en slags fridag i dag, og har fått gjort litt hjemme.
Postet 16-11-18 kl 11:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Åpent landskap er noe dritt når en har klump i halsen og tårer som truer med å renne sånn ca. hele tiden. Det kan ikke bli helg raskt nok.
Postet 16-11-18 kl 12:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
ingling.
Postet 16-11-18 kl 12:12 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ingling:
Postet 16-11-18 kl 12:34 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ingling: Sånn har jeg hatt det en del tidligere da ting var tøffere hjemme og jeg ikke fikk til å være mamma. Jeg lot tårene bare renne og kommenterte at jeg trodde at jeg hadde fått en øyebetennelse eller noe. Så fikk folk tro hva de ville.
Postet 16-11-18 kl 12:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Vet (litt) hvordan du har det, Ingling.
Postet 16-11-18 kl 13:49 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Det er ikke noe kjekt, Ingling. Har dere ikke noe stillerom du kan trekke deg tilbake til?

Sist tårene mine trillet (riktignok fordi jeg ble så inni helsikes forbannet) gikk jeg en lang tur. Trampet avgårde.


I kveld er det Nattcup for de eldste på håndballen. Det blir kjekt og slitsomt.
Postet 16-11-18 kl 13:53 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Takk for klemmer! Vi har stillerom, men også konstant strøm av møter. I det minste går tiden fort. Ikke meningen å sutre altså. Snart er det helg.
Postet 16-11-18 kl 14:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Ingling. Jeg sitter og sturer på mitt eget kontor. Tårene renner ikke helt enda, men det skal bli godt med helg. Det er skikkelig november både ute og inne.
Postet 16-11-18 kl 14:58 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no