Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 18-11-18 kl 10:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Mer hotellblomstring, denne gangen i Wien. Flyet mitt går ikke før 17.50, så jeg tenkte å utnytte rommet så lenge jeg kan, og deretter være turist i noen timer til før jeg drar til flyplassen. Alle hotellene har heldigvis koffertoppbevaring, så jeg slipper å dra rundt på den.
Postet 18-11-18 kl 10:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Studier, sette løk og husarbeid og muligens tur i nærområdet er dagens plan.
Kos deg i Wien og god tur hjem Stompa.
Postet 18-11-18 kl 11:25 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg hadde med glede ofret denne dagen i Wien for å komme tidligere hjem, må jeg tilstå. 14 dager borte er lenge, og jeg lander ikke før 23.15 i kveld. Jobb i morgen.

Det er ikke supre flyforbindelser mellom Wien og Bodø, må jeg si. Gikk ikke an å komme seg hjem i går, som var det jeg helst ville. Angrer nå på at jeg ikke fløy til Oslo i går og overnattet på Gardermoen, men så langt tenkte jeg ikke da jeg booket billettene. Da så ikke to uker så lenge ut.
Postet 18-11-18 kl 11:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Babygutten min er 16 år idag... dagen så langt har bestått i å bake til besøk senere idag.
Postet 18-11-18 kl 11:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hadde middagsgjester i går, og det kjennes i dag. Sola vi ikke har sett på noen uker er dermed mest plagsom.
Postet 18-11-18 kl 13:06 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg dater Welhaven og Wergeland i dag. Kanskje ikke de beste å ha på date i lag så jeg får ta de hver for seg tenker jeg.
Postet 18-11-18 kl 13:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Var på middag igår, det kjennes veldig idag. Rolig søndag.
Postet 18-11-18 kl 13:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det blir gode debatter av å ha med Wergeland og Welhaven, Frøy, burde testes. Inviter med Collett også.

Jeg driver og finner meg til rette i nytt hjem, det er litt snurrig. Fin sol ute, da! Kan ikke huske sist det var så mye dagslys.
Postet 18-11-18 kl 15:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Storesøster skal spille jubileumskonsert i ettermiddag så her sirkler dagens gjøremål rundt det. Men en liten tur i skogen i sola skal vi nok få til.
Postet 18-11-18 kl 15:21 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! Jeg er sur og sliten, men har nettopp leid kulbil for neste helgs fjelltur. Pickup! Nå er det strikk, film og prokrastinering av plikter på agendaen.
Postet 18-11-18 kl 16:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Deilig søndag. Besøkt min bror på hytten og fått snakket med dem om julen vi skal feire sammen samt vært i svømmehall. Om en stund skal vi hente pizza.
Postet 18-11-18 kl 19:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vært en tur på Hamar i helga, der har vi avholdt årets synkronhelg, ungen er støl og har lært masse nytt og jeg har nytt noe alenetid, Domkirkeodden og hotellfrokost, mens ungen har sovet i tennishall og kost seg med venninner og vann.
Postet 18-11-18 kl 21:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nydelig søndag.

Lillesøster og jeg har vært på tur. Og hun blir så lett å snakke med på tur, så vi har gått og pratet og bare kost oss. Trett i benene nå, men veldig glad i hodet.

Og så har vi fått på plass alle bestillinger til helg i London før jul, så jeg er litt roligere enn jeg har vært.

Travel uke neste uke, så jeg gleder meg ikke veldig. Men jeg overlever nok.
Postet 18-11-18 kl 21:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vi har blitt Friskusfamilie, og har gått tur i marka denne søndagen også. For et nydelig vær!
Postet 18-11-18 kl 22:19 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Til og med VI, the posterfamily for urban living, har vært i marka i dag.
Postet 18-11-18 kl 22:41 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no