Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 18-05-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen dagen derpå. Etter våkenatt natt til 17. mai og kun to timer søvn sluknet jeg tidlig på sofaen i går kveld. Nå er det på tide å komme seg på jobb.
Postet 18-05-18 kl 07:55 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Vi har fri idag, plan for dagen er at storebror skal ta vaksine.
Postet 18-05-18 kl 08:27 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på vei ut døra, blir en hektisk dag på jobb. Jeg skal ha stort selsksp hjemme i morgen og har ikke kontroll på noen verdens ting. Bah! Mai, ass.
Postet 18-05-18 kl 08:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Barn på skole og bhg idag, mannen fri og jeg hjemme som vanlig. Har noe småting som skal fikses og ordnes og det er vel det...
Men først kaffe..
Postet 18-05-18 kl 08:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har valgt å jobbe på hjemmekontor i dag, for jeg tror ikke det er så himla mange kolleger på kontoret.

I ettermiddag reiser hele familien på håndballcup til Fredrikstad. Jeg skal sove med jentelaget på 12-13 år, og det er så greie jenter at jeg har sagt ja til å sove med dem i 2 netter. Mannen min skal sove en natt med guttelaget på 10 år og har en mye større arbeidsoppgave foran seg.
Postet 18-05-18 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skole og SFO har planleggingsdag, men jammen var alle tidlig oppe likevel. Jeg er på jobb og kjenner det erhelt greit.
Postet 18-05-18 kl 09:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har skype kontinuerlig fra 0900 til 1500 i dag. Vet ikke helt når jeg skal få spist.
Postet 18-05-18 kl 09:30 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er på jobb og det er ganske stille på gangen her. Resten av familien har fri.

Satser på rolig dag og gleder meg til langhelg.
Postet 18-05-18 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hjemme med ungene mens mannen er på jobb. Minsten starta dagen friskt med Peppa Gris klokka 05.20, så jeg er litt gåen og har ikke kommet helt i gang. Straks frokost, deretter e-post til barnehagen med høflig forespørsel om å endre minstens ferie fra 5 til 4 uker... Hiv og hoi!
Postet 18-05-18 kl 09:36 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tjorven, dit skal vi i helgen og. Eldste reiser i dag med klubben, mannen og jeg kjører til og fra lørdag og søndag.
Postet 18-05-18 kl 10:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hellu! På vei til jobb, har nesten ikke sovet i natt, men skitt au. I kveld skal femtenåringen, en kompis av ham og jeg ut i marka og fiske og overnatte, gleder meg! Må bare bli kvitt jernkloa noen har plantet i nakken og skuldrene mine først.
Postet 18-05-18 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb, trøtt og uten stemme, så det kan bli en lang dag. Ungene har fri.
Postet 18-05-18 kl 10:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Har trent og kommet meg på jobb; vi er foreløbig bare tre stykker på kontoret, så det ser ut til å bli en fredelig dag.
Postet 18-05-18 kl 11:02 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mårn! Kontordag her også, men vi var alle litt trøtte etter i går og sov til 07:30. Stille og rolig her, men jeg har heldigvis mine 3 nærmeste medarbeidere på jobb så jeg tror det blir effektivt.
Postet 18-05-18 kl 11:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb her også, men stresset ikke akkurat ut døren med minstejenten. Eldste er hjemme med mormor, så både jeg og mannen får noen timer på jobb. Jeg har jobbet MYE kveld denne uken, og en grytidlig morgen, så jeg kjenner at det blir en litt rolig dag.
Postet 18-05-18 kl 11:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Stille og rolig her på jobb. Men en person fri og to på hjemmekontor, er det nesten tomt her på kontoret. :små forhold: Jeg er i latmannsmodus, og orker ikke stresse meg opp, selv om jeg sikkert burde.

I kveld er det PT-time før jeg kan ta helg. Etter sist PT-time fikk jeg utrolig vondt i venstre kne og legg. Skal bli spennende å se hvordan det går i dag, om det er programmet som gjør det eller om det bare var tilfeldig.
Postet 18-05-18 kl 11:12 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg var oppe kvart på fire (sic!) i morges fordi Secunda skulle på skoletur med det herlige avreisetidspunktet 04.30. Det var for så vidt litt festlig å observere effekten på en gjeng med trettenåringer, da. I morgen skal jeg sove så lenge jeg bare vil!
Postet 18-05-18 kl 11:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Huhei, det var tidlig start på skoletur. Jaja, sikkert ganske behagelig de første timene av turen da.
Postet 18-05-18 kl 12:19 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ja, jeg håper de fikk sove litt på bussen, men enkelte virket nokså gira, så jeg er ikke helt overbevist.
Postet 18-05-18 kl 12:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
3 timer down, 3 to go ...
Postet 18-05-18 kl 13:16 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Barnefri i går kveld, en smule sliten idag.
Jaja bra jeg har fri idag da. Planen er ingen verdens ting.
Postet 18-05-18 kl 14:16 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Sympati, Candy. Btdt.

Nyfirmaet mitt har forøvrig (for meg) ny skypekultur. Dvs at videofunksjonen brukes jevnlig. Fordel; møtene blir jevnt over bedre og mindre kjedelige. Ulempe; mindre FP og Andre Distraksjoner.
Postet 18-05-18 kl 14:18 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er på jobb, men hjernen har tatt en inneklemt fridag. Jeg er egentlig helt utmattet etter gårsdagens uendelig antall kilometer med bunad og marsj-spilling, vondt over alt og lepper i trippel størrelse. Men, snart er det vel helg, og over pinsen venter to dager på kurs i Amsterdam, det blir spennende!
Postet 18-05-18 kl 14:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
YES! Nå har jeg kjempet mot word - og vunnet. Rapport ble levert, og kunden var svært fornøyd med førsteutkastet, så jeg tror ikke vi får trøbbel i etterkant av dette akkurat.
Postet 18-05-18 kl 15:20 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Snart på tide å gå hjem fra jobb! Og pinsefri! Æ gler mæ
Postet 18-05-18 kl 15:22 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hjernen tatt inneklemt dag var en god beskrivelse.

Russen kom seg på skolen i dag. Jeg håper han lærte en lekse 16. mai... Snakk om å bomme så totalt (han var nesten bevisstløs da vi hentet ham) og at jeg slipper å våke over ham flere netter. Jeg er for gammel for nattevåk, men det var tvingende nødvendig.

Nå har jeg tatt pinse og er på vei hjem.
Postet 18-05-18 kl 17:11 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Wohoo, arbeidsuka er over! Fredag! Champagne! Søvn!
Postet 18-05-18 kl 17:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no