Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 21-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Minerva sin avatar
God morgen! Vekkeklokken stod på 07 i dag, deilig med mandagsfri. Hele familien i bilen på vei til A-sluttspill i Fredrikstad Cup. Dette kan bli en dag da vi drar hjem kl 10 eller blir helt til i kveld. Den avslappende-kaffe-i hagen-sol-og-fuglene-synger-delen av meg håper på det første, men sportsidioten håper det blir en lang dag med flere kamper.
Postet 21-05-18 kl 09:13 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Heia! Klubben vår har og lag som er i A-sluttspill idag. Spennende.
Jeg er ute i hagen og venter på at kaffen blir klar.
Postet 21-05-18 kl 09:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Jeg er nokså våken, fortsatt veldig forkjølet og helt uten planer.
Postet 21-05-18 kl 09:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring Millact.
Postet 21-05-18 kl 09:52 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Varmt, men fryktelig vindfullt idag også. Jeg fikk en lang fjelltur igår. Idag er tivoli med yngste planen. Jeg kan styre min begeistring, men det er viktig å bygge opp goodwill så jeg kan ta meg flere fjellturer.
Postet 21-05-18 kl 10:39 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har inntatt solen med strikketøy og kaffe. Fortsatt sokker på føttene, men de ryker snart. Mellomste klimprer på gitaren. På torsdag skal han ut på shopping med onkel (min bror) for å kjøpe elgitar for konf. penger.
Postet 21-05-18 kl 11:41 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Nydelig vær! Dagen skal brukes til å rydde litt før vi kjører hjem fra hyttecampen på fjellet. Meg og mannen har vært her siden fredag, og det har vært godt med litt alenetid uten ungdommer.
Postet 21-05-18 kl 11:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har alenetid jeg også, tilbringer den i sola med bok. Må egentlig rette litt, men lurer på å utsette det til i kveld. Mye morsommere å gjøre andre ting når sola står høyt.
Postet 21-05-18 kl 11:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Secunda er 13 år i dag, så nå har jeg bare tenåringsbarn. For å markere den nye uavhengigheten er hun ikke i samme land som resten av familien engang, hun er på skoletur til Frankrike, men kommer hjem i kveld. (I praksis blir det bursdag i buss og Eurotunnel og den slags festlige steder.) Men hun skal da få kake når hun kommer hjem.
Postet 21-05-18 kl 11:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Slapper av i finværet hjemme. Nettopp kommet hjem etter fine dager i vest. Nå er kofferten pakket om, om noen få timer setter jeg kursen til Helsinki for jobbe-jobb noen dager.
Hipp hurra for bursdagsbarn,
Og god bedring til pjuske
Postet 21-05-18 kl 12:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring, millact.

Gratulerer med tenåringsbarn til Toffskij!

Vi har begynt å rengjøre terasseflisene og så skal de beises. Har mer lyst til å ta en tur til sjøen, men vi har vanskelig for å bestemme oss for hvilken strand.
Postet 21-05-18 kl 12:16 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg og jentungen har sovet lenge, men ikke så lenge som resten av familien. Skal straks i stallen, det skal bli hyggelig.
Postet 21-05-18 kl 12:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Takk. Formen kommer seg. Drikker te med sitron og honning og skal ut på tur, men i dag skal jeg huske å smøre meg.

Gratulerer med dagen til Secunda! Trettenåringer er fine.
Postet 21-05-18 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oi! Secunda tretten år?!? Det gikk fort! Hurra for henne!
Postet 21-05-18 kl 13:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi er spent på om vi får henne tilbake som Kevin. «I don't want Lego, it's sad!»


(Kilde: youtube.com)
Postet 21-05-18 kl 13:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Den har jeg referert til mange ganger, Toffskij.
:tenåringsmor på snart andre året:
Postet 21-05-18 kl 14:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har hengt alt det hvite bunadstøyet til tørk i solen. Kun mannen og jeg i huset, minste bader med venninne, mellomste er på Tusenfryd og eldste dro nettopp en tur med en ladning klær og utstyr til kollektivet før han skulle på skolen og lese. Han er er altså på vei til å flytte hjemmefra. Lille babygutten min! Selv skal jeg straks i gang med å dusje og pakke til jobbreise, Amsterdam for min del. To dager på kurs, spennende!
Postet 21-05-18 kl 16:03 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no