Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 22-05-18 kl 07:39 av Kaffestuggu

Tuesday is the new Monday.

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nå er det ikke helligdag igjen før 1.juledag, folkens. Live inne fra en buss på vei til å tjene til det daglige brød. Kaffe ved ankomst er viktig, kjenner jeg.
Postet 22-05-18 kl 08:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg liker fokuset Fintdethei.

Jeg er på jobb og i noenlunde godt humør. Jeg har fått kaffe og vann med kullsyre og nå begynner faktisk kollegaene å komme også.
Postet 22-05-18 kl 08:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Trøtt og full av soleksem. Det har vært en kløende natt, for å si det sånn.
Travel dag venter, men ingen møter. Er spent på om dato for fagprøve er klar for en av gutta jeg har fulgt opp.
Postet 22-05-18 kl 08:25 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb igjen, og på sett og vis er det litt godt at alle røddagene er over. I år har jeg ikke klart å bruke dem så godt heller, så det har bare gjort livet enda litt mer kaotisk.

Nå skal jeg jobbe i en del uker, og så skal jeg jaggu meg flytte. Derfor håper vi veldig at vi får solgt leiligheten vår etter visningene denne helgen.
Postet 22-05-18 kl 08:38 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks jobb, jeg våknet med hodepine og kunne egentlig tenkt meg å være hjemme i senga, men den går nok over i løpet av dagen.
Postet 22-05-18 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
På vei til hverdagen igjen, ja. Minsten lurte på hvorfor vi ikke bare kan ha ferie hele tiden, dra å bade, sykle og spise is i sola. Det hadde vært noe, det! 🌞

Det deilige sommerværet skal jo fortsette ihvertfall en uke til! Bare synd det blir innmari travle dager på jobb denne uka.
Postet 22-05-18 kl 08:40 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På vei til Oslo fra Stockholm. Dette virket som en god ide når jeg kjøpte billettene i mars. Men vi fikk med oss familietreff med 35 slektninger i går, så da er det vel verdt det. Straks skole og jobb, må bare lande først.
Postet 22-05-18 kl 08:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!
Nå er det ikke helligdag igjen før 1.juledag, folkens.
Men derimellom er det ferie.

På jobb, har kaffe og greit med arbeidslyst. Da er det vel bare å starte, da.
Postet 22-05-18 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøken Pus, som bruker å sove ved siden av meg i dobbeltsenga om nettene, var utrolig fornærmet da vekkerklokka ringte i morges.

Jeg er på jobb, og forbereder meg på fire dager med forvirring og panikk. Det er tirsdag, men kroppen tror det er mandag siden det er første dag etter helg. Jeg rykker stadig til fordi jeg tror jeg har glemt et møte (møtetid 1.-2. time mandager), og vet at jeg kommer til å tro at jeg har glemt timer med jevne mellomrom hele uka.
Postet 22-05-18 kl 09:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er også i mandagsmodus, håper jeg klarer å hente meg inn i tide til å få Ville på spilletime i ettermiddag. Skulle gjerne hatt fri noen dager til, det var deilig å være på hytta og både få slappet av og gjort litt.
Postet 22-05-18 kl 09:34 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen, hardt å stå opp tidlig idag, men men. Har kaffe og det er viktigst nå.
Postet 22-05-18 kl 09:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bratt og morsom helg gir litt trå tirsdagsmandag. :trøtt: Sjefens ansiktsuttrykk avslører en viss forventning om at jeg skal prestere noe i dag, så jeg må vel snart finne frem sjelen min. Tror den ligger et sted i bunnen av neste kaffekopp.
Postet 22-05-18 kl 10:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg hoppet rett fra senga og til hjemmekontoret i dag tidlig. Måtte rydde og sjekke oppkopling i går kveld, man vet aldri hvordan ting fungerer når man har hatt fri i 5 dager. Og godt var det, for jeg brukte fryktelig lang tid på alle feilmeldingene. Dagen feide i gang med møte og jeg hopper fra det ene til det andre hele dagen. Altså vel så greit å sitte hjemme i steden for i åpent landskap med begrenset tilgang til stillesoner.

Jeg er inne i nest siste uken i jobben min og går spennende tider i møte. Med stor sannsynlighet må jeg bruke litt tid i juni på å avslutte alt. Jeg stemmer for at finværet varer hele sommeren, jeg skal nemlig ha mye fri!
Postet 22-05-18 kl 10:49 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag fra Amsterdam, et litt intetsigende kurssenter i et ditto intetsigende område. Men kurset er bra da, så langt. Hotellets beste trekk er at det ligger to minutter fra kurslokalet og stasjonen. Greit rom, god seng og dusj, kjip frokost. Nuvel, så vet man det til en annen gang.
Postet 22-05-18 kl 12:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg føler egentlig at jeg har hatt skikkelig lang ferie, til tross for at jeg faktisk jobbet fredag. Det betyr nok at det har vært en bra helg.

Kort uke på meg denne uken, så sjokket blir ikke så enormt. Jobber i dag og i morgen, avspaserer så mye av torsdag jeg får til og så er det fri og bryllup og masse kos til og med mandag. Deilig!
Postet 22-05-18 kl 13:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Så langt har dagen bestått i å gi alle elevene high five på vei inn døra (en eller flere fra ledelsen står stort sett i døra og hilser og det er så kjedelig å alltid håndhilse), uvarslet brannøvelse, samtale med assistent som ikke får forlenget vikariat og en elev som valgte å sparke en annen. Med andre ord en ganske vanlig dag.
Postet 22-05-18 kl 15:43 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ruter var ikke i rute i dag... Mannen skulle for en gangs skyld kjøre mellomste på trening. Fikk melding om at bussen hans sto fast i kø. Heiv meg rundt og løp opp til t-banen. Der var det også forsinkelser - omtrent 10 minutter. Rakk å få ned pulsen i det minste. Mellomste var også forsinket, så vi endte opp på samme bane hjemover. Her gikk ikke matebussen, så vi måtte gå hjem. Kjempegøy med sur tenåring som egentlig ikke har lyst til å reise på trening. 15 minutter forsinket kom vi oss av gårde. Da var det heldigvis så lite kø at de faktisk rakk treningen. Mannen var hjemme omtrent 45 minutter forsinket.

Nå skal jeg straks på trening selv, mens mannen skal hente minste på hans trening.
Postet 22-05-18 kl 19:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg har hatt Tour des fjordes rett utenfor gaten min, utrolig gøy. Folk møtte opp med flagg og blåser og laget skikkelig stemning.
Postet 22-05-18 kl 19:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Vi har spist god middag fra Adas matkasse. Nå skal gå meg en tur (evt. sykle), før jeg setter meg med dagens rettebunke. Det tar aldri slutt.
Postet 22-05-18 kl 19:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no