Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 24-05-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen fra toget inn til byen og på vei til frokostmøte om karriere. Spent på hvordan det vil bli.
Postet 24-05-18 kl 08:12 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. I dag skal jeg på kommunestyremøte før jeg suser til oslo på langhelg. Skal på midtlivskrisefest for en kompis. Han fyller førti Blir veldig stas. Jeg og en venninne skal på afternoon tea og jeg skal ha et par netter alene på hotell. Bliss.
Postet 24-05-18 kl 08:29 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Startet arbeidsdagen såvidt mens jeg venter på å kjøre unger på skole og barnehage. I dag blir det jobbing og pakking litt om hverandre, før jeg setter kursen vestover for bryllupshelg! Mannen kommer etter i morgen. Gleder meg!
Postet 24-05-18 kl 08:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Produksjonsdag i dag, så her er det snart over til arbeidstøy og hørselvern. Gleder meg til Ekko i dag - endelig er streiken over!

Litt reisesug også - to dager til vi drar etter mannen til Venezia.
Postet 24-05-18 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Først jobb, så fotballkamp for Pie og så skal jeg møte fine damer og drikke litt vin.
Postet 24-05-18 kl 09:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har vært på frokostmøte og fått ny input!
Postet 24-05-18 kl 11:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb hos en kunde, men ingen av de jeg skal samarbeide med er her og jeg lurer på hvorfor jeg må sitte hos dem når de aldri er tilstede.

I kveld er det visning på leiligheten vår ... igjen. Jeg håper inderlig at noen vil kjøpe den etter denne og søndagens visning. Det er en , så jeg kan ikke forstå at vi ikke får solgt. Vi har satt ned prisen en del, så det kan jo være at det hjelper.
Postet 24-05-18 kl 11:01 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Oppdatert 25-05-18 kl 09:22 av Tjorven
Gammel
Avatar sin avatar
Lykke til med visning, Tjorven! Leiligheten er kjempefin! Vi har jo lik leilighet, men der dere har to soverom har vi hybel. I hovedleiligheten er det to soverom. Det innenfor kjøkkenet og der dere har stue.
Postet 24-05-18 kl 11:07 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Avatar: Ja, det er den vanligste løsningen. Vi valgte å gjøre om litt siden vi kjøpte før det skulle bygges. Vi trives veldig godt med å ha litt mer plass i stua.
Postet 24-05-18 kl 11:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Avatar sin avatar
Det forstår jeg godt! Samboeren min bodde der alene, så han trengte ikke plassen. Om vi noengang flytter innover vil nok vi gjøre om også.
Postet 24-05-18 kl 11:24 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Det er en kjempeflott leilighet, Tjorven, så håper på salg i morgen.
Postet 24-05-18 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Krysser fingrene, Tjorven. Kjempefin leilighet!
Postet 24-05-18 kl 13:18 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Kjempefin leilighet, Tjorven!

Vi hadde visning på tirsdag og ingen kom! Jeg ble altså så lei meg. All den orginga, og så er det ingen som fikk set det... ny visning 5. juni, så får vi se.
Postet 24-05-18 kl 13:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frk. Fryd - Åh, det er så kjipt. Denne gangen har vi egentlig hatt greit besøk på alle visningene, men vi har ikke fått noen bud, så det har jo ikke vært til så stor hjelp.

Det er altså fullstendig utmattende å selge, og jeg har ingen tålmodighet for noe annet.
Postet 24-05-18 kl 13:53 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Vi solgte i fjor, hadde mange visninger uten besøk før vi til slutt solgte til noen som ikke engang hadde vært på visning. Men altså, det var noe av det mest nervepirrende og utmattende jeg har gjort, så all sympati til alle som står i det!
Postet 24-05-18 kl 14:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fin leilighet Tjorven, håper det går riktig veien nå.

Vi solgte for 3 år siden og hadde flere visninger,(og udugelig megler) endte tilslutt med å selge til Oslo Kommune under takst go vi måtte gi motbud bare for å få solgt. Da var jeg sur på megler da som hadde lovet flere 100 tusen over takst...
Postet 24-05-18 kl 14:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Ja, jeg merker at tålmodigheten til både meg og mannen er rimelig frynsete om dagen. Folk sier den ultimate ekteskapstesten er å bygge hus sammen. Jeg tror jammen det er verre å selge.
Postet 24-05-18 kl 14:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Lykke til hos dere og Frk. Fryd.
Postet 24-05-18 kl 14:46 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no