Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 26-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. :trøtt:
Postet 26-05-18 kl 08:26 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Først på en lørdag???
Travle uker så helg er kjærkomment. Spesielt en helg nesten uten planer!
Trening, minsten til frisør og stranda er dagens.
God lørdag.
Postet 26-05-18 kl 08:26 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morsom tur ute i går, litt lettere redusert i dag. Sommerkvelder altså, de er så magiske! Snart fotballcup, skal vel bare være der 4-5 timer i dag og i morgen. :hepp!:
Postet 26-05-18 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Korpshelg og nesten bare innendørs.
Postet 26-05-18 kl 09:52 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Sitter på steam på Egertorget og skal spise litt frokost før jeg skal bort på besøk. I kveld skal jeg på et førtiårslag med ca hundre gjester. Mange gamle kollegaer kommer og jeg gleder meg stort til å feire en god venn. Oslo og sommer
Postet 26-05-18 kl 09:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg er usikker på om denne helgen egentlig medfører avslapping. Har jaget to fotballspillere ut av døra. Må få pakket bil og kommet meg etter for å se dem spille. Derfra drar vi å ser bonuspia mi spille og ta henne med oss videre, for kjæresten og sønnen (også min bonus, seff) er på kamper et tredje sted. Når alle er samlet går turen til svigers. I morgen er det konfirmasjon, sen hjemkomst som krydres med morgenflyet mandag. AH!
Postet 26-05-18 kl 10:00 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Sommerfest i går, på vei til Venezia med barna i dag. Litt vel trøtt på kjøreturen til flyplassen, men nå er vi vel fremme. Gleder meg til lunch!
Postet 26-05-18 kl 10:03 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Hadde planer om å sove lenge i dag, men bråvåkna då eit lam sto ute og skreik. Då var det berre til å komme seg opp og hjelpe stakkaren. Ellers skal helga nytast i sola, med strikketøy og lydbok.
Postet 26-05-18 kl 10:13 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg sov helt til 8.30 i dag, det er lenge til meg å være.

Ingen store planer for dagen.
Postet 26-05-18 kl 10:48 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,
Vært av og på våken siden 0630, men altfor tidlig å stå opp en lørdag.
Bare minsta og jeg hjemme, så jeg er her og hun ser på Kardemomme By.Vi skal bare kose oss, spise is og bade i bassenget vårt i dag.
Postet 26-05-18 kl 11:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
I dag fikk jeg endelig sove lenge, og det var digg!
Sommerforkjølelsen vil ikke gi seg, jeg har tett nese og er stemmeløs. Mannen også. Det har vart i over to uker nå, så vi er litt lei.
I dag skal jeg kun slakke på altanen og lese ferdig boken min. Yngste reiste inn til sentrum for å handle sommerklær, alt fra i fjor er for lite.
Champions league-finale i kveld, jeg er allerede nervøs. Jeg tviler vel på Liverpoolseier, men det hadde vært så gøy!
På den annen side er det greit om det ikke blir seier også, for da blir det vanskeligere å få tak i billetter neste sesong. Vi planlegger fotball- og juleshoppingtur i november/desember.
Postet 26-05-18 kl 12:40 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
.Herlig kvemdi går med barneopera med ungene og så Jeff Dunham i spentrum med mann, barn og fin venninne med barn. Jeg lo og lo, han var virkelig i slaget og holdt på i tre timer.

Nuh er barnet kbørt på svømming og jeg lader bil og har satt meg i sola på Valkyrie plass der jeg ankompagneres av frelsesarmeen og lydbok. En snedig kombinasjon.
Postet 26-05-18 kl 13:10 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det er en råeste rekken av skrivefeil fra deg jeg har sett noensinne, Pamina.

Jeg sov lenge, siden jeg la meg sent for å følge opp tenåringen og kompisen som "sov" over her (aka; få avsluttet spillingen og få dem under dyna før 02).

Hatt fin tur med hunden, må fikse noen ærender til, og så litt avis i sola før et femtiårslag i kveld (som jeg gruer meg til).
Postet 26-05-18 kl 14:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
On the beach in Bergen
Postet 26-05-18 kl 14:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Minsta og jeg gjør ingenting i dag, bare sløver hjemme og det er godt.
Postet 26-05-18 kl 14:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Tidlig oppe, tidlig trening, nuh sekretariatsarbeid på brytestevne. Trodde jeg skulle komme i gang med sensurarbeid mellom trening og stevne, men null nett på jobb spolerte planen. Håper det er oppe når stevnet er ferdig ...
Postet 26-05-18 kl 14:36 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Pamina sin avatar
Sånn går det når man sitter i sola og skriver på en skjerm med noen sprekker, Anda! Det verste er at jeg har rettet opp en del også.
Postet 26-05-18 kl 16:09 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Lett bakrus og forkjøla ute i sola. Venter på at tiden skal gå så vi kan kjøre til hytta.
Postet 26-05-18 kl 16:58 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har vært mye inne i dag, Elixia, storsenter og hjemme. Rett og slett fordi det er for varmt ute. Sitter på verandaen i korte perioder, men til og med under parasoll er det for varmt.
Postet 26-05-18 kl 17:33 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fotballcup i helgen. I dag har jeg fått med meg guttungens kamper, men i morgen er det dugnad.
Postet 26-05-18 kl 17:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har traska rundt i over 2 timer, for det meste i skauen. Opp og ned, hit og dit for å finne geocacher. Nå er jeg rimelig gåen i beina.
Postet 26-05-18 kl 18:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Har malt to strøk sommerhusgulv dag. Mens jeg har ventet på at malingen skulle tørke, har jeg vært på årets første shoppingtur liten sørlandsby og sittet på bryggen vår og lest bok, hørt radio og badet. Jeg sitter her fortsatt.
Postet 26-05-18 kl 21:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi har vært på stranda sammen med 10000 andre. Men grillet, badet og hatt det gøy alle sammen. Tropesommer i mai, ass!
Postet 26-05-18 kl 21:20 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du veit det er et eventbyrå i andre enden når telefonen ringer kl 01:40 og du blir spurt om å fikse en "person med løvblåser nå i kveld". Ikkeno' "unnskyld at jeg ringer midt på natten", men selvfølgelig, de hadde jo en konfettikrise da.
Postet 26-05-18 kl 21:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Håper du fakturerer dem grundig, Mave!
Postet 26-05-18 kl 23:54 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
For en deilig sommedag! Grillet masse godt, kald hvitvin på terrassen, gått tur sent i kveld og sett på et hus mm.
Postet 27-05-18 kl 00:05 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no