Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 30-05-18 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 38

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig start på dagen siden minsten skal til optiker kl 9. Resten av dagen går til jobb og beachhåndball.
Det er onsdag, det er en bra ting, selv om dette ikke er den travleste uka. Neste uke orker jeg ikke tenke på engang.
3,5 uke til F.
Postet 30-05-18 kl 08:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jobb og jobbintervjuer på planen i dag.
Postet 30-05-18 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmkontor i dag, det blir deilig. Lunsj ute på verandaen og mulighet for en liten tur i hagen underveis.
Postet 30-05-18 kl 08:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Snart på jobb, i sommerkjole. Er det innafor å droppe strømpebukse under kjole som stopper over knærne? Halvformell jobb. Jeg har strømpebukse i veska og blir ikke helt enig med meg selv..
Postet 30-05-18 kl 09:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Strømpebukse? Klart det er innafor å droppe den i varmen, synes jeg da. Var tidlig på jobb, heldigvis, for nå er det køkaos og stengt tunnel. Badetur med minste i ettermiddag.
Postet 30-05-18 kl 09:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har nybakt 14-åring i hus. Han har fått pannekake og gave på senga, og i ettermiddag er det familieselskap i hagen.

Men først skal jeg jobbe litt.
Postet 30-05-18 kl 09:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er inne i en skikkelig heisauke og det spores ingen bedring neste uke. En av oss har eksamen i en eller annen form hver dag for tiden, det merkes på den generelle stemningen i heimen.
Postet 30-05-18 kl 09:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen. Strålende vær og full kontordag. i dag skal det jobbes. :svjosj:

Timar: jeg synes at det er helt innafor å gå uten strømpebukse i dette været. Jeg ville ikke gått i miniskjørt eller kort shorts, men knebukser og skjørt nesten til knærene må være fint. Jeg hadde møtedag på mandag og gjorde det. Og følte meg helt komfortabelt.

I dag har jeg det nye yndlingsskjørtet mitt. Omslagsskjørt i 50 tallstill fra Lindex. Lyseblått og hvitstripet, ganske langt og veldig kjølig og deilig.
Postet 30-05-18 kl 09:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Timar: Det er ingen her på kontoret som har strømpebukse, men det er mange skjørt som stopper ved knærne, mitt inkludert.
Postet 30-05-18 kl 09:36 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!

Kaffe, pc, musikk og møte venninne senere idag. Blir nok en finfin onsdag.

Timar: dropp strømpebuksa.
Postet 30-05-18 kl 09:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Takk for innspill! Det er så varmt inne også i dag, at strømpebukse utgår med høye kneløft!
Postet 30-05-18 kl 09:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har svært effektiv AC på jobb, så jeg har både strømpebukse og cardigan på innendørs.
Postet 30-05-18 kl 10:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har skjørt som stopper halvveis på låra, eller litt under, og har ikke strømpebukse, selv om jeg har ben som sikkert ser penere ut med strømpis enn uten. Men det er sommer!
Postet 30-05-18 kl 10:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Veldig effektiv AC her også. Jeg har prøvd meg på skjørt og sandaler et par ganger, men det blir så kaldt at jeg greier ikke konsentrere meg. Så her har jeg med ekstra klær til jobb for å ha på inne og stiller i langbukser, sokker og sko.
Postet 30-05-18 kl 10:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hadde jeg følt meg vel i knekorte skjørt uten strømpebukse, så hadde jeg glatt droppet den strømpebuksa, altså. Persoblig sliter jeg med at jeg føler at jeg ikke har kropp til det, så jeg bruker knekorte skjørt med strømpis høst, vinter og vår, mens på sommeren bruker jeg bukse eller lange kjoler. Jeg kunne ha drept for å få bein som egnet seg til shorts og korte skjørt.
Postet 30-05-18 kl 11:54 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Usedvanlig lite effektiv AC på dette kontoret, men litt kaffe nå, så skal det nok hjelpe.
Postet 30-05-18 kl 12:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Svært så effektiv AC her også, så her er det langbukse og langermet genser. Akkurat nå sitter jeg faktisk med ulljakke på også.
Postet 30-05-18 kl 12:31 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hele kontoret kjører campingstil med shorts og t-skjorte, men så har de jo en sjef som liker camping så det er helt greit.
Postet 30-05-18 kl 12:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
sindrome sin avatar
Har skjørt på som går til knærne, men ofte observeres på vei opp mot låra og har ikke strømpis, Timar. Det er bare å kjøre på, ingen slike hindringer
Postet 30-05-18 kl 13:07 av sindrome sindrome er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Strømpebuksa er på fordi det er så kaldt på kontoret. Jeg har veldig ikke-pene ben, men det får verden bare leve med når det er varmt.
Postet 30-05-18 kl 13:44 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Bare for å gjøre det klart med en gang: Det er ikke hvordan bena ser ut som avgjør om man kan ha shorts eller skjørt eller ikke, det er temperaturen.

:fasit:
Postet 30-05-18 kl 13:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Enig med Mave - Jeg har på lang shorts og har ikke stømper eller sokker i nærheten av beina annet enn når jeg prøver sko i varmen. #sandalvær
Postet 30-05-18 kl 14:40 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Amen!
Postet 30-05-18 kl 14:40 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har knallkort shorts og bikini. Og hjemmekontor.
(Eller, ikke fullt så lykkelig, jeg tror jeg har pådratt meg senebetennelse i ene hoften/senefestet. Jeg har vondt i viljen, vondt i hoften, sover dårlig og ser noen ganger ut som min farmor på 94 når jeg går.)
Postet 30-05-18 kl 14:42 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Jeg har hår under armene ennå. Sommeren kom som et sjokk. Beklager ekle detaljer.
Postet 30-05-18 kl 14:56 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
HÅR UNDER ARMENE ER IKKE EKKELT!

Hva er greia i dag, kjører vi KK-style?
Postet 30-05-18 kl 15:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Enig med Maverick.

Nyt solen i de klærne dere ønsker og helt uavhengig av eget forhold til utseende og hår.
Postet 30-05-18 kl 15:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har pinnsvin-legger. Jeg gir blanke faen.

Det er helt på samme nivå som når jeg tusler naken rundt i eget hus der det er en del innsyn. Hvis noen blir støtt får de se en annen vei. Og det er ikke mitt problem i det hele tatt. Hvis det plager noen at jeg har kroppshår i behold, så har de problemer på et helt annen nivå enn det jeg har.
Postet 30-05-18 kl 15:27 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Enig med både meg og dere!
Postet 30-05-18 kl 16:29 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sånn for å bidra i den andre enden av skalaen, opplyste kapteinen at det var 5 grader ute da vi landet i Tromsø klokka 9 i formiddag.
Postet 30-05-18 kl 20:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det hørtes nesten litt deilig ut, Stompa.

Jeg er helt enig i at en skal kunne gå uten strømpebukse og whatnot, men når en som meg er proppfull av komplekser er det jommen ikke like lett å faktisk gjøre det, altså.
Postet 30-05-18 kl 21:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det er ingen som vil tvinge noen til å kle av seg mer enn man selv ønsker.

Men det er stor forskjell på å si at jeg foretrekker er lengre skjørt eller hva det er og å si at noe fullstendig naturlig er ekkelt.
Postet 30-05-18 kl 22:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er ikke det at jeg ønsker meg 30 grader, altså, men nå har nesten hele mai vært temperaturer under 10 grader, så til og med jeg, som sjeldent blir værsyk, er ikke særlig sympatisk innstilt når det sytes over varmt vær sørpå.
Postet 30-05-18 kl 22:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nei, det er fullt forståelig Stompa!
Postet 30-05-18 kl 23:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg elsker denne varmen! Spist middag med vin til på terrassen.
Postet 30-05-18 kl 23:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det er jeg helt enig i altså, Blå!
Postet 30-05-18 kl 23:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg synes varmen sørpå nå er skummel. Akkurat som jeg syntes det var skummelt da vi hadde sommertemperaturer i Tromsø på Kristi Himmelfartsdag. Det knuses varmerekorder over en lav sko og folk jubler. Dette er ikke normalt. Dette er klimaendringer.

Postet 30-05-18 kl 23:22 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg er einig med deg, Heilo. Både vinteren og våren har vore unormal og det tyder på endringar i klima. Sjølvsagt er det deilig å sitte ute på kvelden, men eg klarer ikkje la vere å tenke på kostnaden.
Postet 30-05-18 kl 23:51 av nokon nokon er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no