Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

This must be Thursday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

This must be Thursday

Postet 18-10-18 kl 07:07 av Kaffestuggu
Oppdatert 18-10-18 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Først? Oppe, har kaffe og har fyrt opp hjemmekontor-PC. LItt nå!
Postet 18-10-18 kl 07:39 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Oppe her å.
Var hjemme igår men idag må jeg på jobb så parasett og Ibux blir min venn. Heldigvis snart helg uansett.
Lang møtedag i vente.
Postet 18-10-18 kl 07:45 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Trøtt! Satt oppe med vurderinger i går, og måtte bare legge meg før jeg blei ferdig, men i dag skal jeg ta kål på den bunken! Kommer ny på tirsdag, da, men i det minste skal jeg ha ei helg fri. Og hvis jeg får klemt inn de siste tre tekstene innimellom undervisning i dag, så kan jeg strikke i kveld.

Ha en fin dag, alle sammen!
Postet 18-10-18 kl 08:02 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Endelig vant jeg over meg, og syklet til jobb for første gang denne uka. Det gjør jo så godt, og jeg nyter turen når jeg først har startet, men det er visst nesten umulig å skjønne for trøtte-Eia.

Ja, ja. Dagens donter nå. Og kaffe!
Postet 18-10-18 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Våknet inatt også med hodepine, tror jeg må ringe måles nebb min. Noen stressende uke på jobb har satt seg i nakken, ja. Vel, kaffe innabords, og skride til verket!
Postet 18-10-18 kl 09:33 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jetlag suger.
Postet 18-10-18 kl 10:10 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Morgen. Jeg er trøtt og sliten, jeg tror jeg brygger på noe. Enten det er en forkjølelse eller en utslitthet. Det er for mye greier som skjer, både her og der.

Men i dag skal jeg tilbringe hele arbeidsdagen på hotell på møte, og så skal jeg på kurs i ettermiddag/kveld. Så om jeg lurte på om jeg begynte å bli litt sliten, så får jeg nok fasiten utover kvelden.
Postet 18-10-18 kl 10:15 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Sånn som dette. Hver dag.

Postet 18-10-18 kl 10:29 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi har seksåring idag! Stjerneskudd, kakao og rebus før jobb idag. Stor suksess. Travelt på jobb om dagen, men har planlagt langhelg i oslo i november. Fikk gavekort fra en kompis på oslohelg i bursdagsgave og det gleder jeg meg til!
Postet 18-10-18 kl 11:55 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 6-åring Vixen.
Postet 18-10-18 kl 14:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har nettopp fått meg en frisk spasertur fra jobb til skolen til poden for å hente ham. Fikk telefon fra inspektør om at han var utvist ut skoledagen. Viser seg at han har laget en kniv av en blyant, tape og et blyantspisserblad (han er den kreative av guttene...). Denne har han brukt til å spisse blyantene sine. I dag hadde en av de andre guttene spurt om å få låne den og kuttet seg stygt på fingrene (han visste at den var skarp, altså). Ja, ja, da har vi opplevd utvisning også... Han var ordentlig lei seg, men både skolen og vi skjønner at han ikke har tenkt seg om og ikke ment å skade noen. At den andre gutten kuttet seg kan han på en måte ikke klandres for - han hadde nektet å gi "kniven" tilbake da min sa han ville ha den tilbake. Den andre gutten hadde forøvrig lagd et "våpen" av blyant og en nål tidligere - mulig lærer må få litt mer kontroll med klassen...
Postet 18-10-18 kl 15:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no