Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Ooooops, we did it again

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Ooooops, we did it again

Postet 20-10-18 kl 11:00 av Kaffestuggu

Tidligvakten forsov seg.

Vi har åpnet nå, gratis kaffe til alle!

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
På loppemarked, i gang med dagens tredje kaffekopp. Og ennå har vi ikke åpnet!
Postet 20-10-18 kl 11:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har jobbet et par timer. Nå drikker jeg te og venter på dagens første treningsøkt. Rosa sløyfe-dag på treningssenteret; masse artige ekstratimer. Skal på boksing med Herremannen seinere.
Postet 20-10-18 kl 11:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er tilgivelse for Forsovelse på ein lørdag. Her er det først avslapping, så kjører me til Bærum i bursdag til gullniesa.
Postet 20-10-18 kl 11:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Oppdatert 20-10-18 kl 15:16 av Hondacrv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er misunnelig på alle som forsover seg. Har fått gjort unna mye allerede, snart er det skogstur i finværet.
Postet 20-10-18 kl 11:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Dagens andre kamp på lokal fotballcup er straks ferdig. Fordel er at vi blir tidlig ferdig og kan slappe av etterpå. Er sur og lei for tiden.
Postet 20-10-18 kl 11:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har svidd av masse penger på bruktmarked.
Postet 20-10-18 kl 11:50 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Innendørs forballcup hele dagen. I kveld blir det fyr i ovnen og sofa.
Postet 20-10-18 kl 11:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi er slappe idag... må på senter idag og ordne noe, skrive obligatorisk innleveringsoppgave i organisasjonsforståelse.
Husarbeid osv....
Postet 20-10-18 kl 12:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skal straks avsted for å synge på en sånn tvaksjonkafe. Første gang jeg opptrer med koret, men det går sikkert bra.
Postet 20-10-18 kl 12:11 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Sola skinner på kanariøya mi. Vi er på vei til stranden, men måtte ha champagnesangeriastopp på veien.
Plan for dagen er sol, strand og bok. Bør vel kanskje se etter pappa, som bor her. Han er, for å so det mildt, ingen familiemann, så jeg er usikker på hvor mye vi vil se han denne uka.
Postet 20-10-18 kl 13:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er tydeligvis fortsatt jetlagged etter hjemkomst fra USA på onsdag, for jeg klarte ikke å karre meg opp av senga før 11.40, og fortsatt sitter jeg her og bare koper. Planen for dagen er matinnkjøp, løpetur og sjokoladefontenefest (!).
Postet 20-10-18 kl 13:44 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen fra Norefjell! Her er det fitcamp, og jeg er ferdig med 3 av helgens 8 økter. Også har jeg tatt bodyanalyse, og er offisielt overmuskulær.
Postet 20-10-18 kl 13:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Dugnad på korpsets bokmarked er unnagjort. Nå sitter jeg under teppet for å tine opp igjen. Har en plan om litt garnkjøp senere i dag. Skal strikke rallargenser til minstemann. Ellers må det ryddes. Vi får storfine gjester i morgen og skal hilse på bittelille, nyfødte nevø for første gang.
Postet 20-10-18 kl 13:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vært på bytur og klippet både sønn og meg, levert på bibliotek og levert diverse til bruktbutikk. Ungene kjøpte selvsagt ting der, men det ble mer levert enn hva vi kom hjem med. Må snart få handlet litt mat.
Postet 20-10-18 kl 14:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fitcamp på Norefjell, ja. Her er det yogaweekend på Geilo. Jeg er langt fra noen yoga-fantast, men venninner, spa, vin og god mat, what's not to like?
Postet 20-10-18 kl 15:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi har brukt halve dagen på senter og brukt alt for mye penger. Nå lunch og oppgaveskriving.
Postet 20-10-18 kl 16:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Candy: Jeg har lyst på å være med på noe sånt, men er det stort fokus på at det er JENTE-camp?
Postet 20-10-18 kl 18:04 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Nei, her er det begge kjønn (men sikkert 85 % jenter, altså). Veldig variert trening, men kjenner det godt i rumpe og lår nå, ass.

5 down, 3 to go.
Postet 20-10-18 kl 19:29 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Å, kult. Har du lenke til info om denne campen, Candy?
Postet 20-10-18 kl 19:31 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Candy Darling sin avatar
Postet 20-10-18 kl 19:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Og virkelig folk i alle aldre, og stort spenn i form.
Postet 20-10-18 kl 19:51 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no